Zadania poboczne (3) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Q2.34. Pracujące dziewczyny
Faza 1. Pomoc dla "dzewczynek"
Zapytaj Carmen (M8.38 ) o zlecenie dla siebie i przyjmij je.
Faza 2. Walka z bandytami
Pierwszą dwójkę bandytów spotkasz naprzeciw wejścia do szpitala (M8.31 ). Zabij ich.
Faza 3. Walka z bandytami
Drugą dwójkę bandytów znajdziesz przy domu Vivaldiego (M8.8 ). Zabij ich.
Faza 4. Walka z bandytami
Ostatnią dwójkę bandytów znajdziesz na targu (M8.17 ). Zabij ich.
Faza 5. Zapłata
Po robocie musisz wrócić do Carmen (M8.38 ) po zapłatę.
Faza 6. Zapłata
Jeśli nie weźmiesz od Carmen 200 orenów za robotę, dowiesz się od niej, że każda jej podopieczna w mieście odda Ci się za kwiaty.
Q2.35. Nawiedzony dom
Faza 1. Nawiedzony dom
Quest zleci Ci niczym nie wyróżniający się Oprych , którego spotkasz w dzielnicy biedoty - możesz go znaleźć na przykład w domu (M8.43 ) naprzeciw magazynu.
Faza 2. Półelfka
W rzekomo nawiedzonym domu (M8.41 ) wpadniesz w pułapkę. Problem, jak można być tak głupim, żeby zastawiać pułapkę na wiedźmina, pozostanie nierozwiązany. Przy zwłokach oprycha znajdziesz Klucz .
Faza 3. Nagroda
Porozmawiaj z uratowaną przy okazji Półelfką . Obieca Ci nagrodę, ale musisz przyjść do niej do domu nieludzi (M8.13 ). Aby w pełni zasłużyć sobie na obiecaną nagrodę, będziesz musiał jeszcze wykazać się rozumieniem Starszej Mowy, czyli wybrać właściwe kwestie: "Spróbujmy.", "Jesteś Feainnewedd. Dziecko Słońca.", "Ty przybywasz z... znad rzeki... alabastrowych... mostów.", "Masz rację... En'ca minne, maleńko miłości... Czas Końca, Tedd Deireadh..." |
Q2.36. Szczur
Faza 1. Nawiedzony dom
Zadanie otrzymasz od Colemana , którego znajdziesz w karczmie (M8.24 ). Twoim zadaniem jest sprawdzić, co straszy w Opuszczonym domu (M8.3 ).
Faza 2. Duchy
Na miejscu faktycznie zastaniesz dwa Upiory , które będziesz musiał pokonać.
Faza 3. Grobla
Od karczmarza (M8.24 ) dowiesz się, że Colemana należy szukać na Grobli (M8.4 ).
Faza 4. Kapuś
Gdy wejdziesz na Groblę, będziesz świadkiem sceny, podczas której dowiesz się, że Coleman pracuje dla Vincenta jako kapuś. Możesz o tym powiedzieć karczmarzowi lub nie.
Faza 5. Donos
Jeżeli doniesiesz karczmarzowi (M8.24 ) na Colemana , dowiesz się, że Baranina będzie skłonny zapłacić za głowę kapusia nawet 500 orenów. Coleman jednak zniknie.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie