Zadania poboczne (6) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Q2.57. Na wagę złota
Faza 1. List
Yaevinn poprosi Cię o dostarczenie listu od niego do Vivaldiego (M8.8 ) w Wyzimie Klasztornej.
Faza 2. Odpowiedź
Powiedz Vivaldiemu , że masz wiadomość od Yaevinna . Niezależnie od tego, jak odpowiesz na pytanie, które Vivaldi Ci zada, będziesz musiał po odpowiedź przyjść za chwilę (wystarczy, że wyjdziesz na ulicę i wrócisz).
Faza 3. Posłaniec
Vivaldi da Ci list do Yaevinna .
Faza 4. Obóz elfów
Gdy zapytasz Druidów (M10.32 ) o to, gdzie się podział Yaevinn , dowiesz się, że przeniósł się do obozu Wiewiórek (M10.35 ).
Faza 5. Zadanie wykonane
Zanieś Yaevinnowi list do obozu nieludzi (M10.35 ).
Q2.59. Rozpoznanie bojem
Ten quest, w dwóch odmianach, stanie się aktywny w Fazie 3 questu Q2.57. Na wagę złota . Z jednej strony (M10.35 ) Lasu na bagnie do bitwy szykują się Wiewiórki z Yaevinnem na czele, a z drugiej strony (M10.23 ) przybywa Zakon Płonącej Róży pod wodzą Zygfryda . Możesz opowiedzieć się po dowolnie wybranej stronie.
Jeśli zdecydujesz się walczyć po stronie Yaevinna ...
Faza 1. Przewodnik
Yaevinn poprosi Cię o doprowadzenie jego ludzi na Cmentarzysko golemów (M10.25 ).
Faza 2. Zwiad
Na miejscu czekać na Was będzie siedmioosobowy oddział Zwiadowców Zakonu - zabijcie ich wszystkich. Przy pokonanych znajdziesz trochę broni i razem 350 orenów.
Faza 3. Sukces.
Wróć do Yaevinna (M10.35 ) i zanieś mu wiadomość o sukcesie. Otrzymasz 200 orenów nagrody oraz informację, że Berengar jednak żyje.
Jeśli zdecydujesz się poprowadzić do walki rycerzy Zakonu, to przede wszystkim zakończ wcześniej quest Q2.57. Na wagę złota - inaczej go stracisz.
Faza 1. Przewodnik
Zygfryd poprosi się o zaprowadzenie jego oddziału na Cmentarzysko golemów (M10.25 ).
Faza 2. Zwiad
Na cmentarzysku spotkacie szóstkę Scoia'tael - zabijcie ich wszystkich. Przy ciałach zabitych znajdziesz jedynie broń.
Faza 3. Sukces
Wróć do Zygfryda (M10.23 ) i obwieść mu zwycięstwo. Otrzymasz 200 orenów nagrody oraz informację, że Berengar jednak żyje.
Q2.122. Znaleźne
Faza 1. Rodowe pamiątki
Codziennie o świcie spotkasz przy wejściu do kanałów (M8.1 ) Cwaniaczka . Jeśli z nim porozmawiasz, będziesz mógł przyjąć od niego niniejsze zadanie.
Faza 2. Klucz
Cwaniaczek wręczy Ci klucz do kraty (M7.21 ) w kanałach. Dostaniesz się tamtędy do krypty - bądź przygotowany na walki z Graveirami oraz Ghulami .
Faza 3. Sukces
Przeszukaj kryptę, a znajdziesz w niej skrzynię - zabierz z niej zawartość.
Faza 4. Łupy
Odnieś Sygnet rodowy Cwaniaczkowi . (Jeśli spotkałeś się z nim koło 6 rano i uwinąłeś się w krypcie chwacko, masz szansę go spotkać od razu jak wyjdziesz z kanałów - w przeciwnym przypadku musisz wrócić do niego znów o świcie). Okaże się, że dałeś się zrobić w konia, ale grunt, że quest wykonałeś.
Q2.123. Daleko od domu
Faza 1. Potwory
Gdy wykonasz quest Q2.56. Kwiaty i złoto , będziesz mógł od Yarena (M10.22 ) wziąć następne zlecenie: zabić trochę potworów i załatwić sprawę z vodyanoi.
Faza 2. Bloedzuigery
Przebiegnij się drogą (nie na przełaj przez bagna) w stronę przystani. Gdy będziesz zbliżać się do jaskini (M10.20 ), spotkasz trójkę Bloedzuigerów do zaszlachtowania.
Faza 3. Utopce
Gdy miniesz kapliczkę Melitele (M10.10 ), będziesz musiał zatłuc trójkę Utopców .
Faza 4. Echinopsy
Kawałek dalej, na zakręcie, wyłonią się spod ziemi dwa Echinopsy do poszatkowania. Na koniec udaj się do Vaski (M10.16 ).
Faza 5. Paskudni ryboludzie
W rozmowie z nią możesz wybrać opcję zabójstwa vodyanoi...
Faza 6. Vodyanoi zabity
... a w takim przypadku udaj się do Ołtarza Vodyanoi (M10.7 ) koło północy i zabij Wojownika Vodyanoi , którego tam spotkasz.
Faza 7. Zapłata
Na koniec wróć do Yarena (M10.22 ) i zdaj mu raport z załatwienia sprawy. Jeśli w queście Q2.56. Kwiaty i złoto nie oszukałeś Yarena , dostaniesz w nagrodę 400 orenów. (Koniec questu).
Faza 8. Topór Yarena
Jeśli jednak w rozmowie z Vaską podejmiesz decyzję pojednania drwali z vodyanoi, ta poprosi Cię o złożenie na ołtarzu broni Yarena na znak pokoju.
Faza 9. Ofiara
Udaj się do Yarena (M10.22 ) i przekonaj go, by dał Ci swój topór.
Faza 10. Zadanie wykonane
Topór złóż na ołtarzu (M10.7 ) i zaczekaj do północy na Wojownika vodyanoi , który podmieni Topór Yarena na Amulet vodyanoi .
Faza 11. Zapłata
Amulet zanieś Yarenowi (M10.22 ) na znak zawartego pokoju. (Po tym, jak weźmiesz z ołtarza amulet, wojownika możesz zabić...) Nagrodę otrzymasz taką samą.