Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Hodowca Owiec przebywający za dnia na łące (M5.1 ), a nocą w domu (M5.2 ), zapytany o zadanie dla wiedźmina, zleci nam zabicie watahy wilków.
Faza 1. Polowanie
Wilki widziano za karczmą (M4.1 ). Musimy rozprawić się z pięcioma zwierzami na tyle silnymi, że nie powinniśmy próbować walczyć z nimi w grupie. Dobywamy stalowego miecza i atakujemy stylem szybkim, starając się rozprawiać z pojedynczymi bestiami odciągniętymi ostrożnie od reszty stada. Pomagamy sobie również ogłuszeniem spod znaku AARD.
Faza 2. Leże
Wracamy do hodowcy owiec po nagrodę, którą stanowi bezwartościowy kawałek mięsa. Od tej chwili jednak, po wstępnej rozmowie z hodowcą, możemy odpoczywać w jego domu. Generalnie bez względu na porę, aczkolwiek w nocy musimy zaczepić go (kliknąć nań) dwa razy, nim raczy się obudzić.
Zadanie to rozpoczyna się po rozmowie z kapłanką na temat upiorów. Doria nie wyjawi nam sposobu na ich zniszczenie. Musimy zasięgnąć języka u ludzi z wioski.
Faza 1. Warto rozmawiać
Wśród pięściarzy w karczmie znajdziemy jegomościa, który będzie chciał z nami walczyć za 100 orenów. Po wygraniu pojedynku mamy dwie możliwości.
Faza 2a. Kasa za walkę
Jeśli zdecydujemy się przyjąć zapłatę, powiększymy swój budżet o 100 orenów, ale pięściarz nie udzieli nam już żadnej przydatnej informacji.
Faza 2b. Rozmowa przy ale
Alternatywą dla przyjęcia orenów, jest wypicie z jegomościem i życzliwa rozmowa w której to dowiemy się, że sposobem na pozbycie się upiorów jest spalenie kości.
Faza 2c. Chory staruszek
Innym sposobem na zakończenie tego zadania jest wykonanie zlecenia QU.4. Cholerna zupa . Musimy je ukończyć dokładnie w tym momencie, aby pozyskana od starucha wiedza zakończyła nasze aktualne zadanie.
Zadanie to jest powiązane z inną misją, a mianowicie- QU.3. Jak pozbyć się upiorów raz na zawsze .
Faza 1. Znowu zupa
Schorowany staruszek (M5.5 ) z chęcią uraczy nas swoimi opowieściami o duchach w zamian za odrobinę pieczonego baraniego mięsa. Jeśli tylko wykonaliśmy zadanie QU.2. Nosił wilk razy kilka , powinniśmy mieć udziec barani w plecaku. Jeśli zdążyliśmy go zjeść, wracamy do hodowcy owiec siedzącego na polu (M5.1 ) lub w chacie (M5.2 ) i kupujemy od niego kawał mięsa za 20 orenów . Dziadunio w podzięce za dobrą strawę zdradzi nam jeden ze sposobów na uporanie się z - jak to mówi - "upirami".
Faza 1. Sucho w gardle
Rybaka w nocy znajdziemy za dnia na brzegu (M5.4 ). Jeśli w rozmowie z nim zapytamy czy nie nuży go ciągłe stanie nad wodą, wspomni o suchym gardle i poprosi nas o dostarczenie mu piwa z karczmy (trunek kosztuje 10 orenów ).
Faza 2. Zdobyte piwo
Z kuflem piwa w plecaku wracamy do rybaka . W nagrodę za nasz heroiczny wyczyn otrzymujemy Dziwnie wypchaną Rybę .
Faza 3. Dziwna ryba
Ryba , którą przed chwilą otrzymaliśmy ma dziwnie wypchany brzuch. Aby sprawdzić co takiego kryje się w jej wnętrzu, warto jej skosztować.
Faza 4. Pierścionek z niebieskim oczkiem
Nie bacząc na swoje zęby, Geralt pochłania rybę, a w jego ekwipunku pojawia się Tani pierścień z niebieskim oczkiem wyjęty prosto z wnętrza stworzenia. Kolejne zadanie odpowie na pytanie, co zrobić z nowym nabytkiem.