Zadania poboczne (4) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Q3.84. Niebieskooka
Faza 1. Zaginiona siostra
Patrick z Weize , którego znajdziesz w karczmie (M14.13 ), poprosi Cię o odszukanie jego siostry.
Faza 2. Niebieskooka
W Domu Nocy (M14.5 ) spotkasz Niebieskooką dziewczynę , która pasuje do opisu Patricka .
Faza 3. Dowód
Jeśli wrócisz do Patricka , ten każe zdobyć Ci dowód na to, że to ona.
Faza 4. Ślady kłów
Wróć do Domu Nocy (M14.5 ). Niebieskooka dziewczyna za spędzenie z sobą nocy chce 500 orenów lub podobnego w cenie podarunku - jak się będziesz targować, dojdzie do 1000, więc zapłać jej od razu. (Jeżeli na przyjęciu w "Nowym Narakorcie" spiłeś Erkyna von Blunt (3 flaszki wódki wystarczą), dał Ci Sygnet Domu Nocy - z jego pomocą zapłacisz dwa razy mniej). Po seksie zagadaj do niej i zauważ bliznę na jej szyi. PS. Kurtyzana, dzięki której zdobędziesz taką samą kartę, stoi niedaleko wejścia do "Nowego Narakortu" (M14.13 ). |
Faza 5. Kontrola
Gdy opowiesz o tym Patrickowi , będziesz musiał znów udać się do Domu Nocy. Idź na piętro do Pani Nocy (musisz pokonać Ochroniarza w walce na pięści) i porozmawiaj z nią o Niebieskookiej .
Faza 6. Pojedynek
Jeśli zdecydujesz się na walkę z Panią Nocy , będziesz musiał stawić czoła jej, w postaci wampira i jej trzem dziewczynom, podobnież.
Faza 7. Martwe wampiry
Zejdź na parter i powiedz Niebieskookiej , że wampiry nie żyją.
Faza 8. Do rycerza
Niebieskooka będzie zauważalnie rozczarowana rozwojem sytuacji...
Faza 9. Ucieczka dziewczyny
Wróć do Patricka po zapłatę za robotę, ale nie dostaniesz jej. (Koniec questu).
Faza 10. Dar życia
Jeśli jednak oszczędzisz Panią Nocy (co zważywszy na fakt, że była przyjaciółką Twojego przyjaciela Regisa , jest godne rozważenia), będziesz mógł zażyć seksu z wampirami. Potem jednak będziesz musiał się liczyć ze starciem z Patrickiem i oddziałem rycerzy, którzy przyszli tu w ślad za Tobą. |
Faza 11. Inny punkt widzenia
Gdy pojawią się rycerze, będziesz musiał ostatecznie zadecydować, po czyjej stoisz stronie.
Faza 12. Przeciw wampirom
Jeśli staniesz przeciwko wampirom...
Faza 13. Zdrada
... nic na tym w zasadzie nie zyskasz poza poczuciem winy...
Faza 14. Rycerz i siostra
... i generalnie nikt Cię nie będzie lubił po tym zajściu. (Koniec questu).
Faza 15. Rzeź
Jeżeli stwierdzisz, że całe to zajście to nie Twoja sprawa, znajdziesz się w najtrudniejszej sytuacji, bo wszyscy zaczną się bić ze wszystkimi i przede wszystkim z Tobą. Przeżyjesz (jeżeli przeżyjesz) tylko Ty i Niebieskooka .
Faza 16. Neutralność
Niebieskooka może nie chcieć z Tobą rozmawiać po całym zajściu - w takim przypadku wyjdź na ulicę i wróć do niej. Gdy wrócisz do rozmowy z nią, zostaniesz zwyzywany, ale zarobisz 500 orenów. (Koniec questu).
Faza 17. Przeciw bratu
Jeżeli zdecydujesz się dotrzymać zawartej umowy i stanąć po stronie Pani Nocy , będziesz mieć przeprawę z rycerzami...
Faza 18. Śmierć rycerza
... w trakcie której oczywiście ich wszystkich zabijesz.
Faza 19. Nowa wampirzyca
W ten sposób, w wyniku Twoich wyborów powstanie nowa wampirzyca, ale wyświadczyłeś swego rodzaju przysługę Regisowi , który zginął, walcząc przy Tobie ramię w ramię (tak, w książce, nie w grze).
Q3.85. Biały kieł
Faza 1. Wilk
Worefa - wielkiego wilka - znajdziesz w otoczeniu trzech normalnych pośrodku bagna (M20.14 ). Najpierw pozbądź się jego kompanów (stalowy miecz, styl grupowy), potem zajmij się Worefem (srebrny miecz, styl silny). Z ciała bestii zabierz trofeum - jego głowę.
Faza 2. Nagroda
Zanieś Łeb wilka Łowczemu (M14.10 ), a dostaniesz za niego 600 orenów.
Uwaga 32: Gdy będziesz mieć za sobą zabicie pięciu poważnych potworów, otrzymasz od Wielkiego Łowczego Królewskiego nagrodę specjalną: Kamień runiczny Perun .
Q3.86. Strapiona sanitariuszka
Faza 1. Babcia
Obok szpitala (M15.19 ), po stronie ogrodu, w okolicy południa, spotkasz za dnia Strapioną sanitariuszkę . Wspaniałomyślnie zgódź się jej pomóc.
Faza 2. Lokalizacja
Gdy zajrzysz do domu (M15.2 ) przy alejce handlarzy...
Faza 3. Wyrzucony z domu
... zostaniesz przez staruszkę wyrzucony.
Faza 4. Potwór zabity
Udaj się do niej z powrotem nocą, gdy będzie spać. Zejdź do piwnicy i zabij grasującego tam Fledera .
Faza 5. Zadanie wykonane
Wróć do Strapionej sanitariuszki w to samo miejsce, również w okolicy południa i powiedz jej, że potwór nie żyje. Dostaniesz 50 orenów.