Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Summoning Magic | BOHATER | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

2. Summoning Magic

Szkoła magii, koncentrująca się głównie na czarach przywołujących demony. Znajdziemy tutaj również zaklęcia bezpośrednio wspomagające maga oraz chroniące go przed atakami wrogich demonów.

  • Summon Quasit - pierwszy i dosyć drogi czar przywołujący, ale niezwykle ważny. Sprowadza nam 1 + 1/lvl Quasitów, jednostek, które są kiepskie w walce, ale potrafią pracować w kopalniach i sprawnie wznosić budynki. Idealne na początku, gdyż pozwalają oszczędzić dużo zasobów i czasu - przy odrobinie wprawy i dzięki Circle of Power możemy szybko zapełnić posiadane przez nas kopalnie tymi magicznymi stworami.
  • Circle of Power - bardzo tani czar tworzący magiczny portal, który podnosi moc rzucanych zaklęć przywołujących o 1. Kapitalna sprawa, dzięki temu urządzeniu możemy nie tylko szybciej i taniej skleić armię górników, ale i dołączyć do armii silniejsze demony. Portal będzie działał przez 2 + 1/lvl minut.
  • Phantom Steed - podnosi armor i resistance kawalerii o 5 + 5/lvl oraz speed o 2 + 1/lvl, zamieniając rumaki w cienie na okres czasu równy 1 + 1/lvl minut. Jednostki muszą znajdować się w polu dowodzenia maga. Zawsze warto rzucić przed walką, jeśli korzystamy z usług kawalerii.
  • Blink - jeden z najtańszych czarów. Teleportuje on naszego maga w losowo wybrane, niezbyt oddalone od punktu wyjściowego, miejsce. Dzięki temu zaklęciu zawsze uda nam się uciec z opresji czy okrążenia, aczkolwiek nie jest to dobry sposób na szybsze przemieszczanie się.
  • Summon Imp - przywołuje jednego z najcieńszych demonów, który będzie posiadał 0 + 20/lvl XP. Raczej kiepski i dosyć drogi czar, aczkolwiek może się przydać na początku (Imp lata i zadaje obrażenia od zimna, jest niezłym zwiadowcą, ale znacznie gorszym od Eye of Oros).
  • Eye of Oros - sprowadza 2 + 1/lvl Eyes of Oros - jest to piekielnie szybka i dosyć wytrzymała jednostka o olbrzymim polu widzenia. Posiadać będzie 0 + 20/lvl XP i jego długość życia będzie równa 30 + 30/lvl sekund.
  • Home Portal - teleportuje maga do lokacji, w której zaczął scenariusz. Jeśli potrzebujemy szybko wrócić do bazy, jest to czar, który musimy użyć.
  • Soulharvest - przywołuje 1 + 1/lvl Sukubów posiadających 0 + 20/lvl punktów doświadczenia. Na wysokim poziomie zaawansowania można łatwo stworzyć w miarę szybką, wszechstronną armijkę, która świetnie wspiera jednostki demonów.
  • Banish - zabija wszystkie Demony, Archony oraz Żywiołaki o poziomie doświadczenia równym 1-2 + 2/lvl. Zasięg: Command Radius. Szybki sposób pozbycia się dużej ilości silnych jednostek wroga, o ile nie są zbyt doświadczone.
  • Daemongate - czar przywołujący Demona, jedną z silniejszych jednostek w grze. Demon posiadać będzie 0 + 50/lvl punktów doświadczenia, tak więc wysoki poziom wtajemniczenia tworzy niezwykle silne stwory.