Arcane Magic | BOHATER | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
13. Arcane Magic
Najbardziej tajemnicza sfera magii, której specjalnością jest oddziaływanie na pozostałe czary oraz modyfikowanie ich działania. Warto dowiedzieć się o niej nieco więcej.
- Concentration - zwiększa szansę na udane rzucenie jednego czaru o 20% + 5%/lvl. Trochę słabsza, droższa i ograniczona czasowo (2 + 1/lvl minut) wersja Gem of Wisdom z Rune Magic.
- Command - podnosi o 25% + 25%/lvl zasięg następnego zaklęcia. Również ograniczona czasowo (2 + 1/lvl minut) i nieco droższa, ale bardzo użyteczna.
- Enervate - mag uzyskuje premię do regeneracji many w wysokości 50% + 50%/lvl przez 2 + 1/lvl minut. Na wyższych poziomach wzrost jest OLBRZYMI, jednak nie zawsze jest możliwość inwestowania tyle punktów w Arcane Magic (co jak co, ale jest to szkoła wspierające już nawet nie jednostki, ale po prostu inne szkoły).
- Extend - podwaja długość trwania wszystkich rzuconych przez maga czarów w czasie 2 + 1/lvl minut od rzucenia Extenda. Dosyć kosztowny, ale bardzo przydatny, jeśli chcemy używać krótkotrwałe zaklęcia.
- Mana Flow - obniża koszt wszystkich zaklęć o 25% przez 2 + 1/lvl minut. Rewelacja, szczególnie, jeśli chcemy rzucić co bardziej manożerne czary.
- Corruption - daje 10% szansy na to, że nowo przyzwane przez wroga jednostki dołączą się do nas. Mechanizm ten działa przez 2 +1/lvl minut, potrafi być bardzo nieprzyjemny dla przeciwnika, jednak żeby go rzucić, musimy mieć pewność, że przeciwnik w ogóle będzie cokolwiek przyzywał, zaś sama szansa jest raczej niewielka (czego nie można powiedzieć o koszcie Corruptiona).
- Dispel - zdejmuje wszystkie efekty rzuconych przez wroga czarów. Zasięg: Command Radius + 50%/lvl. Niezła kontra, ale troszkę zbyt droga.
- Mana Leech - pozwala magowi odzyskać 5 + 1/lvl many za każdego zabitego przez niego potwora w przeciągu 2 + 1/lvl od rzucenia. Drogi czar, wymagający od maga zadawania obrażeń, w celu osiągnięcia efektu - rzadko kiedy uda się zwrócić koszt tego czaru, o mówiąc już o jakiejkolwiek nawiązce.
- Empower - podnosi obrażenia rzuconych przez maga czarów o 50% + 25%/lvl. Ten trwający 2 + 1/lvl minut czar jest niezwykle kosztowny, ale i nieziemsko potężny. Wysokopoziomowy Armageddon, wzmocniony tym czarem, zabija praktycznie wszystko. Potrzeba co prawda mnóstwo many na taką operację, ale jest to jedna z ciekawszy do obejrzenia akcji w WBC3.
- Destruction - najpotężniejszy czar w grze. Zadaje *wszystkim* jednostkom i budynkom w zasięgu działania czaru (Command Radius + 50%/lvl) obrażenia zgodnie ze wzorem Ilość_HP_Maga - 1. Obrażenia przyjmuje na siebie również sam mag, dlatego należy zapewnić sobie jakiś sposób na przeżycie tego czaru (Life Ward, Major Healing, Heal Self, potionki), w razie, gdyby cokolwiek próbowało nas trafić na milisekundy po odpaleniu zaklęcia. Oczywiście, żeby zaklęcie odniosło spodziewany skutek, potrzebne nam będzie możliwie największa ilość życia.