Ssrathi | RASY | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Rasa gadów, dinozaurów i innych jaszczuropodobnych. Blisko spokrewniona z dziką naturą, jej przedstawiciele posiadają naturalne zdolności władania truciznami. Z powodu ciągłych najazdów Imperialnych Kupców rozpętali burzę, która mało nie zniszczyła świata.
Sun Temple level 1
Chameleon - całkiem sprawny i szybki konstruktor, pracujący również w kopalniach. Jako bodaj jedyny chłopek wyposażony jest w szereg dostępnych do wykupienia ulepszeń: można wynaleźć czar niewidzialności, zwiększyć odporność na pociski oraz skrócić o połowę czas produkcji, z czego jedynie ta ostatnia możliwość wydaje się przydatna (można się ew. zastanawiać nad niewidzialnością, wtedy mógłby być efektywnym zwiadowcą), gdyż Kameleon nie ma żadnych zdolności bojowych (no dobrze, potrafi zatruwać i jest odporny na broń sieczną). Dosyć drogi.
Snakeman - piechota ssrathi walczy przy pomocy prymitywnych, dwuręcznych toporów, nasmarowanych trucizną. Nie są zbyt dobrze wyszkoleni, ale nadrabiają to sporą wytrzymałością na ciosy oraz naturalnemu pancerzowi - łuski zapewniają im dużą przewagę w walce z piechotą i kawalerią wyposażoną w miecze i inną broń sieczną. Średnio drodzy, troche zbyt długo się trenują. Przydaje się ich zdolność do zatruwania trafionych wrogów, jeżeli przeciwnik nie ma jak skontrować/wyleczyć trucizny, można postawić na Wężoludzi w początkowej fazie gry. Snakemani mają niską wytrzymałość na żywioły, szczególnie zaś na chłód - w razie pojawienia się wrogich oddziałów atakujących w ten sposób, lepiej dwa razy się zastanowić, nim poślemy Snakemanów do walki z nimi. Dopóki nie będziemy mieli możliwości wystawiania Lizard Riderów, będą stanowić podstawową jednostkę chroniącą Snakepriestów przed atakami.
Sun Temple level 2
Snakepriest - wcześnie dostępny mag, z wachlarzem całkiem użytecznych czarów i nieźle przygotowany do walki, także na otwartym polu. Jest wytrzymały, średnio opancerzony, przy pomocy swojej różdżki skutecznie miota kule ognia na średnim dystansie. Jego zasięg z czasem można dosłownie podwoić, osiągając imponujące efekty. W dużych ilościach błyskawicznie puszcza budowle wroga z dymem. Nie można zapomnieć o posiadanych przez nich zaklęciach: Poison Cloud (zatruwający wszystkie wrogie oddziały w zasięgu, bardzo nieprzyjemne) i Cauterize (uzdrawia 25 życia wszystkim przyjaznym jednostkom wokół). Niestety, Wężowi Kapłani są piekielnie drodzy (łącznie 200 surowców!) i długo się trenują, dlatego też musimy zadbać o przyzwoite zaplecze ekonomiczne, jeśli chcemy z powodzeniem oprzeć na nich armię. Jego największymi wadami, oprócz kosztów, jest wrażliwość na zimno i niska szybkość poruszania się.
Sun Temple level 3
Triceratops - niezwykle twardy i rewelacyjnie przystosowany do walki, jak na tak wcześnie pojawiający się oddział. Atakuje rogami, zadając znaczne obrażenia kłute, tak więc średnio nadaje się do atakowania budowli, ale nie posiada żadnej wrażliwości na obrażenia (chociaż jego odporność na żywioły mogłaby być większa). Średnio szybki, drogi i długo się buduje, do tego strasznie drogi w utrzymaniu (4 Army Limit!) - to powoduje, iż sporadycznie będziemy mogli sobie pozwolić na więcej niż 4-6 Triceratopsy w środkowym etapie gry. Mimo wszystko, trudno o lepszą ochronę dla Snakepriestów - w tej fazie konkurować może z nimi tylko potwornie szybki i uniwersalny Lizard Rider. Nie powinno się ich wysyłać bez ochrony przeciwlotniczej - Triceratops nie potrafi zwalczać celów latających.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie