Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 | KAMPANIA | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Misja 7- The Runelord

Nasza baza znajdować się będzie w południowo-wschodniej części mapy - Misja 7 | KAMPANIA | Warlords Battlecry III - Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Nasza baza znajdować się będzie w południowo-wschodniej części mapy. Dodatkowe kopalnie znajdują się bezpośrednio na północ od naszego miasta, zaś od przeciwnika oddziela nas nieco zwodniczy labirynt, w którym znajdziemy zorganizowane i dosyć nieprzyjemne oddziały strażników labiryntu (zazwyczaj złozone z Trolla, Ogra i trzech Orków) oraz zestawik czterech kopalni trzeciego poziomu - ich przejęcie i utrzymanie nie będzie łatwe, ale da naszej gospodarce niezłego 'kopa'. Jak to zwykle bywa, przeciwnik ma przewagę ekonomiczną, zaś rush, ze względu na strzeżony labirynt, będzie bardzo trudny do zrealizowania. Kluczem do zwycięstwa jest złożenie armii zadającej obrażenia elektryczne (Golemy są wrażliwe na ten typ obrażeń), nie zaszkodzą również oddziały odporne na pociski/obrażenia penetrujące (wieże mrocznych krasnoludów oraz Balisty). Artyleria wroga nie będzie zbyt liczna, przeciwnik korzysta głównie z Golemów. Pamiętać należy, że większość wieżyczek zadaje penetrujące obrażenia, na które Golemy są zazwyczaj odporne - w miarę możliwości musimy zmienić to poprzez wsadzenie do środka wieży jakiejś jednostki strzelającej nie-fizycznie; niezbędne również będzie pozostawienie w bazie względnie silnej obrony (Golemy wraz z Taranami potrafią bardzo szybko i sprawnie uszkodzić, a nawet zniszczyć naszą bazę), kontrolowanie wszystkich korytarzy jest trudne i nieopłacalne. Gdy znajdziemy drogę na drugą stronę, nic nas nie powstrzyma przed zniszczeniem bazy wroga.

Mistrz runów mrocznych krasnoludów uznaje naszą siłę oraz zgadza się, by przystąpić do rozmów. Okazuje się, iż Gorgona można zamknąć pod ziemią, ale potrzebne do tego będą trzy klucze Żelaznej Fortecy, które znajdziemy odpowiednio w Realm of Famine, Realm of Plague oraz Realm of Death.