Misja 3A, Misja 3B | KAMPANIA | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Misja 3A - Attack Kalpaxotl
Wybieramy coś silnego do walki i 1-2 robotników. Zaczynamy w południowo-wschodniej części mapy. Przejmujemy kopalnie i rozpoczynamy rozbudowę bazy. Kolejne kopalnie znajdują się bezpośrednio na północy i na zachodzie od naszej bazy, leżą niejako na naszej 'wysepce' i przeciwnik ma ograniczone możliwości przejmowania ich. Kopalnie są jeszcze na 'bliskim' zachodzie (kryształ, przeciwnik raczej nie będzie się nią interesował) oraz daleko na północy (złoto, trochę za kopalnią jest leże Goblinów, ale nie niszczymy go dopóki nie będziemy mieli w miarę silnej armii). Powinny one nam wystarczyć, w międzyczasie zacznijmy już produkcję sensownych jednostek lub rozwój keep'a na wyższy poziom. Jeśli nie zaśpimy i nie zapomnimy o ciągłej rozbudowie armii, bohater ssrathi nie zaszczyci nas swoją obecnością. Co jakiś czas mogą zdarzyć się większe ataki Lizard Riderów z Triceratopsami, trzeba wtedy bronić się większą armią, zazwyczaj jednak przeciwnik wysyła tylko pojedynczych Snakemanów i Snakepriestów. Po rozbudowaniu armii (jednostki tier 3/4, częściowo lub całkowicie ulepszone, najlepiej odporne na ataki fizyczne/ogień oraz posiadające jakieś zaklęcia leczące trucizny) możemy jeszcze zahaczyć o leże Goblinów wspomniane wyżej, po jego zniszczeniu pojawi się 20 poziomowy Goblin Shaman - zostawi po sobie losowo generowany artefakt. Przeciwnik ma tendencje do rozbudowywania bazy znacznie poza wzgórze, dlatego też po zniszczeniu instalacji na 'wyżynie', będziemy musieli zatroszczyć się o 'nadbudówki'.
Misja 3B - Ssrathi Defence
Misja rozgrywana na tym samym 'podłożu', co opisana wyżej. Naszym wrogiem nie jest oczywiście ssrathi, tylko imperium. Jednocześnie mamy znaczną przewagę ekonomiczną, dlatego też misja jest łatwiejsza. Dużo czasu zajmie przejęcie wszystkich kopalń na wzgórzu i poza nim, dlatego bohater nie będzie miał czasu na budowanie - trzeba pamiętać o wybraniu kilku chłopków do pomocy. Bez większych problemów rozbudowujemy bazę. Czasami wróg ma tendencję do zapuszczania się głęboko na północ od wzgórza, jest wtedy z dala od swojej siedziby - można monitorować te rejony jakimiś lataczami i przygotować siły 'szybkiego reagowania', które załatwiłyby wrogiego bohatera. Armia imperium jest wrażliwa na ogień (słonie), sama zaś atakuje głównie fizycznie (czasami jest jeszcze jakiś Mag, wtedy dochodzi ogień/błyskawice).