Misja 8, Misja 9, Misja 10 | KAMPANIA | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Misje 8, 9, 10 - Siege of Famine, Siege of Death, Siege of Plague
Misje z serii Siege przewidują bitwę 'zespołową' - za każdym razem któryś z Mrocznych Jeźdźców jest atakowany przez armie Gorgona, zaś naszym zadaniem będzie wycięcie jego armii w pień, w czym będą nam pomagać wysłannicy jednego z Jeźdźców, w zależności od bitwy. Jednocześnie potyczki z serii Siege są długie i ciężkie (mówię tutaj o stopniu trudności kampanii - Hard), tak naprawdę trudno jest tutaj wskazać jednolitą taktykę - nic dziwnego, wszakże są to scenariusze bezpośrednio poprzedzające finałowe bitwy. Wrogowie są silni, lepiej nie atakować baz wroga bez zebrania dostatecznie silnej jakościowo i ilościowo armii, zaś całą energię powinniśmy przeznaczyć na kontrolowanie mapy (przejmowanie i ochrona zasobów). Ataki przeciwników są do odparcia (należy tylko pamiętać o posiadaniu oddziałów latających do niszczenia broni oblężniczej oraz o silnych jednostkach walczących wręcz), komputer nawet na najwyższym poziomie trudności ma problemy ze skutecznym przeprowadzeniem ataku i w olbrzymiej większości ponosi znacznie większe straty niż my. Należy również kontrolować przynajmniej 1-2 kopalnie każdego rodzaju - zwykle jest to trudne, szczególnie gdy nie występują parami, jednak AI ma to do siebie, że rzadko daje swojemu bohaterowi wystarczającą do przeżycia obstawę - zwykle nasza główna armia obróci taki oddział w pył. Jednocześnie, bazy kontrolowane przez wysłanników Gorgona są zawsze chronione przez kilka Strażniczych Czaszek, jednak są to słabsze wersje i jako takie nie stanowią większego zagrożenia (łucznicy błyskawicznie sobie z nimi radzą).
Do Realm of Famine jest rzut beretem, więc najlepiej zacząć poszukiwania kluczy właśnie tam. W Siege of Famine przed zakusami Gorgona bronić będziemy Melkora i jego rasę (swarm), którego baza znajduje się daleko na wschodzie mapy. Wrogowie (dwóch nieumarłych bohaterów grających demonami) znajdują się dokładnie pomiędzy nami i Melkorem - w północnej i południowej części mapy. Niestety, nasz sojusznik gra kiepsko i nie należy zbyt wiele od niego oczekiwać (swarm sam w sobie nie jest również zbyt dobrą rasą).
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie