Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 12 | KAMPANIA | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Misja 12 - Seal the Door

Ta misja to już prawdziwy mayhem - Misja 12 | KAMPANIA | Warlords Battlecry III - Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Ta misja to już prawdziwy mayhem. Przede wszystkim dlatego, iż nie da się zniszczyć przeciwnika, z bardzo prozaicznego powodu - nie ma on bazy, zaś wygramy tylko wtedy, jeżeli przeżyjemy 20 minut. Armie wroga pojawiają się w odstępach czasowych i wogóle nie są w żaden sposób uzależnione surowcami - po prostu komputer co 30-60 sekund dostaje ok. 4-8 ulepszonych Guardian Skulli, zaś pod koniec przeżywamy ataki po kilkanaście Czaszek + regularne armie demonów, złożone z Salamandrów, Demonów, Sukubów etc. Czaszki zajmują się głównie niszczeniem naszych kopalni oraz odcinaniem dopływu surowców, bez których nie będziemy w stanie przygotować się do obrony przed ofensywą, która następuje zazwyczaj kilka minut przed końcem. Niestety, Skulle same w sobie są śmiertelnie niebezpieczne i praktycznie nie ma na nich sposobu - dosyć dobrze ich ataki znoszą oddziały odporne na magię, także bohaterowie, którym udało się zebrać ponad 50 magic resistance nie będą mieli problemów z przeżyciem. Jeśli jednak chodzi o zwykłe jednostki, bitwa zmienia się w dramat - większość oddziałów ginie po 3-4 strzałach, zaś zważywszy na duży zasięg oraz wysoką wytrzymałość Czaszek... Mimo wszystko można się wyrobić i wygrać ostatecznie bitwę (taktyka mass Moonguard w pełni zdaje egzamin, chociaż strat uniknąć się raczej nie da). Dosyć dobrą taktyką jest powołanie olbrzymiej ilości oddziałów średniej klasy (malych i szybkich, ale najlepiej mających ponad 50 HP), Czaszki nie są specjalnie szybkie i w walce z mięsem armatnim sprawdzają się jak strzelba na słonie podczas polowania na zające. W momencie, gdy wybije 20 minut od początku scenariusza, wygraliśmy z Gorgonem ostatnią bitwę, a zarazem całą wojnę. Kampania zakończona... Gratulacje!

*Tips - misję przegrywamy tylko wtedy, gdy przeciwnik zupełnie nas 'skasuje' - to znaczy, że musi zniszczyć wszystkie nasze budynki i jednostki. Wystarczy stale utrzymywać niewidzialność na bohaterze/jednostkach lub zbudować kilka latających oddziałów, które schowają się w trudno dostępnych/niedostępnych miejscach, by spokojnie doczekać końca scenariusza. Jest to sposób dosyć chytry i lekko nieuczciwy, ale cóż - działa. A przejść Seal the Door na hardzie bez najemników w sposób uczciwy jest naprawdę piekielnie trudno :).