Ice Magic | BOHATER | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
9. Ice Magic
Magia lodu jest tak naprawdę nieco bardziej wyważoną i mniej ofensywną wersją Pyromancy Magic. Znajdziemy tutaj za to nieco więcej czarów wspierających.
- Hand Of Ice - odpowiednik Hand of Flame, zadaje 20 + 10/lvl obrażeń od chłodu. Identyczny koszt i podobna (niska) skuteczność,
- Storm - chmurzy niebo i tworzy burzę z piorunami. Mało przydatne.
- Ice Armor - zwiększa armor maga o 5 + 5/lvl. Wzmocnienie trwa 1 + 1/lvl minut i jest całkiem przydatne, szczególnie na wyższych poziomach.
- Calm - zdejmuje wszystkie magiczno-psychologiczne efekty z zaprzyjaźnionych jednostek, znajdujących się w Command radius + 50%/lvl. Przydaje się w walkach zarówno z oddziałami wywołującymi strach, jak i z magami potrafiącymi rzucać czary ze szkoły Iluzji.
- Ring Of Ice - identyczne zaklęcie występowało już w Necromancy Magic, przypomnę tylko: zadaje 50 + 25/lvl obażeń od zimna wszystkim jednostkom w pobliżu maga.
- Freeze - zamrożenie zmniejsza jednostkom znajdującym się w Command Radius speed o 2 + 1/lvl i szybkość ataku o 20% + 10%/lvl. Freeze utrzymuje się na wrogu przez 30 + 30/lvl sekund, jest dobrym, ale trochę zbyt drogim zaklęciem wspomagającym.
- Wall Of Ice - tworzy lodowy mur. W działaniu zaklęcie trochę podobne do Wall of Brambles w Nature Magic - ochrona raczej na poziomie średnim, ale dłużej się utrzymuje: 10 + 10/lvl minut.
- Ice Floe - ciekawy czar, który daje magowi zasięgowy atak zimnem, zadający obszarowe obrażenia równe 20 + 15/lvl. Zdolność ta trwa 30 + 30/lvl sekund, tylko ten czar daje bohaterowi możliwość prowadzenia ataku zasięgowego (nie ma innego sposobu).
- Freeze Magic - zamrożenie magii powoduje całkowite zamarcie regeneracji many do czasu wygaśnięcia zaklęcia (można tylko pić napoje z maną). Czas trwania wynosi 1 + 1/lvl minut, lecz ze względu na duży koszt rzucenia, zazwyczaj nie osiągnie się wymiernych korzyści.
- Ice Storm - lodowa burza to najsilniejszy czar magii lodu, jak się łatwo domyślić jest niezwykle skuteczna. Zadaje 100 + 50/lvl obrażeń od zimna, z Armageddonem przegrywa tylko znacznie mniejszą skutecznością w niszczeniu budynków, jest za to odrobinę tańsza.