Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ice Magic | BOHATER | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

9. Ice Magic

Magia lodu jest tak naprawdę nieco bardziej wyważoną i mniej ofensywną wersją Pyromancy Magic. Znajdziemy tutaj za to nieco więcej czarów wspierających.

  • Hand Of Ice - odpowiednik Hand of Flame, zadaje 20 + 10/lvl obrażeń od chłodu. Identyczny koszt i podobna (niska) skuteczność,
  • Storm - chmurzy niebo i tworzy burzę z piorunami. Mało przydatne.
  • Ice Armor - zwiększa armor maga o 5 + 5/lvl. Wzmocnienie trwa 1 + 1/lvl minut i jest całkiem przydatne, szczególnie na wyższych poziomach.
  • Calm - zdejmuje wszystkie magiczno-psychologiczne efekty z zaprzyjaźnionych jednostek, znajdujących się w Command radius + 50%/lvl. Przydaje się w walkach zarówno z oddziałami wywołującymi strach, jak i z magami potrafiącymi rzucać czary ze szkoły Iluzji.
  • Ring Of Ice - identyczne zaklęcie występowało już w Necromancy Magic, przypomnę tylko: zadaje 50 + 25/lvl obażeń od zimna wszystkim jednostkom w pobliżu maga.
  • Freeze - zamrożenie zmniejsza jednostkom znajdującym się w Command Radius speed o 2 + 1/lvl i szybkość ataku o 20% + 10%/lvl. Freeze utrzymuje się na wrogu przez 30 + 30/lvl sekund, jest dobrym, ale trochę zbyt drogim zaklęciem wspomagającym.
  • Wall Of Ice - tworzy lodowy mur. W działaniu zaklęcie trochę podobne do Wall of Brambles w Nature Magic - ochrona raczej na poziomie średnim, ale dłużej się utrzymuje: 10 + 10/lvl minut.
  • Ice Floe - ciekawy czar, który daje magowi zasięgowy atak zimnem, zadający obszarowe obrażenia równe 20 + 15/lvl. Zdolność ta trwa 30 + 30/lvl sekund, tylko ten czar daje bohaterowi możliwość prowadzenia ataku zasięgowego (nie ma innego sposobu).
  • Freeze Magic - zamrożenie magii powoduje całkowite zamarcie regeneracji many do czasu wygaśnięcia zaklęcia (można tylko pić napoje z maną). Czas trwania wynosi 1 + 1/lvl minut, lecz ze względu na duży koszt rzucenia, zazwyczaj nie osiągnie się wymiernych korzyści.
  • Ice Storm - lodowa burza to najsilniejszy czar magii lodu, jak się łatwo domyślić jest niezwykle skuteczna. Zadaje 100 + 50/lvl obrażeń od zimna, z Armageddonem przegrywa tylko znacznie mniejszą skutecznością w niszczeniu budynków, jest za to odrobinę tańsza.