Le Mans 24 Hours (cz.2) | Le Mans 24 Hours | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
4) Druga prosta będzie znacznie krótsza. Zakończona jest ona dwoma bardzo wymagającymi zakrętami (screen), do których należy się odpowiednio wcześniej przygotować. Początkowo możesz spróbować zjechać w lewo, ale musisz za wszelką cenę unikać trawy oraz pułapek żwirowych.
5) Trzecia prosta kończy się łagodnym łukiem, przy którym znajduje się bardzo ostry zakręt (screen). MUSISZ go sobie zapamiętać i za każdym razem ostro wyhamowywać używany bolid. Nie można tu wypaść na pobocze ani uderzyć w opony, gdyż przekreśliłoby to Twoje szanse na odniesienie zwycięstwa.
6) Czwarty prosty odcinek drogi również nie jest zbyt długi. Po chwili dojedziesz do prawego łuku, który pokonaj z maksymalną prędkością. Szybko wyhamuj jednak bolid, odpowiednio układając się do lewego zakrętu (screen). Nie zjeżdżaj tu zbyt na pobocze. Następnie pokonaj prostopadły prawy zakręt. Możesz go lekko ściąć, ale tylko wtedy, gdy używana przez Ciebie maszyna nie traci stabilności w takich sytuacjach.
7) Po upływie kilkunastu sekund dotrzesz do serii pięciu łagodnych łuków. Zapoznanie się z prawidłowym sposobem ich pokonywania wymaga co najmniej kilku prób. Koniecznie musisz zwolnić przy pierwszym łuku. Dwa kolejne zakręty (screen) można pokonać na pełnym gazie, ale należy je umiejętnie ścinać. Zwolnij przy czwartym zakręcie i ponownie przyśpiesz przy piątym.
8) Końcówka okrążenia wymaga pokonania dwu wąskich szykan zbudowanych z opon (screen). Z oczywistych względów nie możesz w nie uderzyć. Najlepiej radzą sobie tu zwrotne maszyny. Przeważnie jednak należy ostro wyhamować, szczególnie jeśli dysponuje się ograniczoną liczbą flashbacków.