Global Racing League - GT1 | Global Racing League | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
GT1 - Brembo World GT
Liczba wyścigów: 5
Rodzaje tras: Washington - Grand Prix Circuit; Shibuya - Street Circuit B; Istanbul Park - Intermediate Circuit B; Jarama - Grand Prix Circuit; Long Beach - Street Circuit
Proponowany samochód: W tym konkretnym przypadku dysponujesz na szczęście całkiem pokaźnym parkiem maszyn. Najlepiej zdecydować się na Saleena S7R lub Astona Martina DBR9. Saleen lepiej się prowadzi, ale Aston świetnie przyśpiesza. Wybór należy do Ciebie.
Dodatkowe wskazówki: Pierwsza trasa tego turnieju to Waszyngton. Nie będzie tu łatwo, szczególnie w dalszej fazie okrążenia. Skup się jednak przede wszystkim na udanym starcie, w doskonale znany sposób wymijając auta konkurentów. Przeciwników staraj się doganiać głównie na dohamowaniach oraz podczas pokonywania łagodnych łuków. Nie zapominaj też o możliwości ścinania niektórych zakrętów (screen). W miarę możliwości unikaj zbyt mocnego uderzania innych aut, gdyż może to wyprowadzić Twoją maszynę z pożądanego toru jazdy.
Drugi wyścig tego turnieju (Shibuya) wydaje się najprostszy. Ponownie wykorzystuj fakt, że przeciwnicy wolno przejeżdżają ten tor. Wpychaj się więc po wewnętrznej, a szybsze łuki pokonuj stosując efektowne poślizgi. Najtrudniejszą sekcją toru jest rondo.
Trasa w Istambule wymusi na Tobie konieczność przemieszczania się w odwrotną stronę, co może pokrzyżować Ci nieco plany. Zwróć uwagę na trzy ostre nawroty przy starcie. Ważniejsze jest jednak umiejętne pokonanie pokazanego na screenie zakrętu, który w pełni dojrzysz dosłownie w ostatniej chwili. Uważaj też na kolejne ostre zakręty. Końcówka okrążenia jest już na szczęście wyjątkowo prosta.
Tor Jarama jest jednym z prostszych wyzwań tego turnieju. Właściwie nie masz się tu czego obawiać. Ścinaj zakręty i pilnuj się podczas przejeżdżania przez dwa główne nawroty. Prowadzenie powinieneś objąć bardzo wcześnie i przy umiejętnej jeździe pozostanie ono niezagrożone już do samego końca.
Domyślam się, że na trasie Long Beach dawno się już nie ścigałeś, tak więc nieco wolniej przejedź pierwsze okrążenie, przypominając sobie najgorsze zakręty. Przeciwników doganiaj na dohamowaniach, a także przy pokonywaniu ostrzejszych łuków (screen). Nie ścinaj zbyt wysepek i trzymaj się z dala od band.