ARL Pro Badge - Open Wheel | USA | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Open Wheel - Simpson F3 Shield
Liczba wyścigów: 3
Rodzaje tras: Long Beach - Street Circuit; Long Beach - Classic Circuit; Long Beach - Classic Circuit B
Proponowany samochód: Z racji tego, że są to wyścigi Formuły 3, wszyscy zawodnicy dysponują identycznymi bolidami - Dallara Formula 3. Na zakup takiej właśnie maszyny musisz się zdecydować.
Dodatkowe wskazówki: Mogłoby się wydawać, że z racji tej samej lokacji wszystkie trzy wyścigi będą do siebie bardzo podobne. W rzeczywistości jest jednak zupełnie inaczej. Postaraj się przede wszystkim przyzwyczaić do sterowania bolidem. Zwróć uwagę na lepszą przyczepność przy dużych prędkościach i gorszą przy niskich. Pierwsza trasa jest stosunkowo prosta. Konkurentów staraj się wyprzedzać na ciasnych zakrętach i wolnych nawrotach, ale nie ścinaj zakrętów. Na prostych utrzymuj odpowiednio wysokie prędkości, szybciej pokonując te zakręty, przy których zazwyczaj spuszczałeś nogę z gazu.
Druga trasa również jest stosunkowo prosta, choć musisz się tu nieco bardziej pilnować. Wykorzystaj ostrzejsze zakręty w celu zdobycia prowadzenia lub chociażby zbliżenia się do liderów. Zwalniaj nieznacznie podczas pokonywania tuneli. W pokazanym na screenie miejscu będziesz ponadto mógł w dość znacznym stopniu ściąć zakręt. Końcówka stawia bardziej na precyzję, lecz mimo wszystko powinieneś zdołać utrzymać prowadzenie.
Trzeci wyścig jest już niestety ZDECYDOWANIE trudniejszy. Pokonywanie tych samych zakrętów w odwrotną stronę nie jest takie proste, szczególnie jeśli ma się przed sobą inne bolidy. Uważaj na pierwszym nawrocie, żeby na nikogo nie wpaść. Pilnuj się też za każdym razem, gdy wjeżdżasz do tunelu, gdyż skręt musisz wykonać, zanim jeszcze takowy tunel opuścisz. W środkowej części okrążenia do przejechania masz serię szybkich łuków. Na samym ich końcu znajduje się pokazany na screenie zdradliwy zakręt, który musisz bardzo ściąć, żeby nie wpaść na opony. Pilnuj się też w końcówce, trzymając się optymalnej linii przejazdu.