Global Racing League - Touring Cars | Global Racing League | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Touring Cars - Bridgestone Challenge
Liczba wyścigów: 5
Rodzaje tras: Detroit - Grand Prix Circuit; Washington - Grand Prix Circuit; Nurburgring - Grand Prix Circuit; Istanbul Park - Grand Prix Circuit; Milan - Circuito di Milano
Proponowany samochód: BMW 320SI jest lepszym pojazdem, o ile tylko potrafisz nad nim zapanować.
Dodatkowe wskazówki: To zdecydowanie najprostszy turniej tej grupy. Wygranie wszystkich pięciu wyścigów nie powinno sprawić większych kłopotów. Przemawiają za tym między innymi stosunkowo przeciętne osiągi aut, a także to, że bardzo łatwo nad nimi zapanować. Ponadto wszystkie trasy, na których rozgrywane są te zawody, miałeś już okazję doskonale poznać.
Podczas rozgrywania pierwszego wyścigu (Detroit) nie zapomnij o konieczności unikania zbytniego ścinania tych zakrętów, przy których znajdują się opony. Ponadto zwróć uwagę na bardzo ostry nawrót, znajdujący się w środkowej części toru. Obie maszyny klasy Touring Cars średnio hamują, tak więc musisz się do tego manewru odpowiednio wcześniej przygotować. Oprócz tych drobnych kwestii nie przewiduję żadnych dodatkowych komplikacji.
Wyścig rozgrywany w Waszyngtonie jest nieco bardziej wymagający. Dzieje się tak głównie za sprawą szybko pokonywanych zakrętów. Nie możesz tu przeszarżować, gdyż pojawia się ryzyko wpadnięcia w poślizg. Uważaj też podczas pokonywania odsłoniętych sekcji trasy, gdyż wycieczka poza tor niemal zawsze przekreśla marzenia o zwycięstwie. Tradycyjnie już zadbaj o dobry start (screen), unikając wchodzenia w kontakt z wolniej poruszającymi się maszynami.
Nurburgring jest jednym z prostszych torów tego turnieju. Szybkie wyjście na prowadzenie jest tu w pełni możliwe. Pilnuj się jedynie podczas przejeżdżania przez szybko pokonywane łuki. Nie zapomnij także o konieczności wyhamowania przed ostatnią ostrą szykaną. W Istambule będzie jeszcze łatwiej. Uważaj jedynie na starcie oraz w końcówce każdego okrążenia, gdzie łatwo można wpaść w trudny do wyprowadzenia poślizg.
Milan jest odrobinę bardziej wymagający, a to dlatego, że trasa ta nie toleruje poważniejszych błędów. Ponadto na łukach, na których poprzednio wyraźnie doganiałeś konkurentów, teraz będziesz się do nich jedynie minimalnie zbliżał. Dystans zmniejszaj więc głównie podczas pokonywania ostrych zakrętów, które ponadto bardzo często będziesz mógł ścinać (screen).