Kategoria GT2, GT1, Formula 3, Formula 1000, Glub GT | Samochody | GRID poradnik Race Driver: GRID
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Kategoria GT2
Panoz Esperante (klasa C) V Max 3/5 Przyspieszenie 3/5 Przyczepność 2,5/5 Hamulce 3,5/5 Panoz Esperante jest jednym z wolniejszych i mniej przydatnych pojazdów tej klasy. Samochód ten przydaje się jedynie w początkowej fazie zabawy, albowiem jest stosunkowo tani (jak na swoją klasę). | |
Spyker C8 Spyder (klasa C) V Max 3,5/5 Przyspieszenie 3/5 Przyczepność 2,5/5 Hamulce 2/5 Spyker jest nieznacznie szybszy od Panoza, ale prowadzi się go jeszcze gorzej. Staje się to szczególnie uciążliwe podczas pokonywania trudnych technicznie łuków. Wozu tego używaj jedynie w ostateczności. |
Kategoria GT1
Chevrolet Corvette C6-R (klasa B) V Max 3,5/5 Przyspieszenie 3/5 Przyczepność 3/5 Hamulce 3,5/5 Model C6-R paradoksalnie wydaje się gorszy od swojego starszego odpowiednika, czyli C5-R. Auto gorzej się prowadzi i ma mniejszą prędkość maksymalną. | |
Chevrolet Corvette C5-R (klasa B) V Max 4/5 Przyspieszenie 3/5 Przyczepność 3,5/5 Hamulce 3/5 Zdecydowanie ciekawsza propozycja od modelu C6-R. Pochwalić należy przede wszystkim lepsze zachowanie na drodze. W rezultacie ten model Chevroleta jest jedną z najciekawszych propozycji segmentu GT1. | |
Saleen S7R (klasa B) V Max 3,5/5 Przyspieszenie 3/5 Przyczepność 3,5/5 Hamulce 3/5 Saleen S7R jest bez dwu zdań najlepszym autem w kategorii GT1. Nie jest on, co prawda, tak szybki jak Chevy C5-R, ale za to nieporównywalnie łatwiej się prowadzi. | |
Lamborghini Murcielago RGT (klasa B) V Max 3,5/5 Przyspieszenie 4/5 Przyczepność 3/5 Hamulce 3,5/5 Mniej atrakcyjna propozycja od amerykańskich przedstawicieli tej grupy. Murcielago jest diabelnie szybkie i świetnie hamuje, ale jest trudne w prowadzeniu. Samochód tylko dla profesjonalistów. | |
Aston Martin DBR9 (klasa B) V Max 3,5/5 Przyspieszenie 3,5/5 Przyczepność 3/5 Hamulce 2,5/5 Astonem Martinem można bardzo wiele zdziałać, lecz trzeba się niestety przyzwyczaić do nietypowego sposobu sterowania tym autem. DBR9 jest przesadnie zwrotny, co może sprawiać problemy w wolniejszych sekcjach toru | |
Koenigsegg CCGT (klasa B) V Max 4/5 Przyspieszenie 4/5 Przyczepność 3,5/5 Hamulce 3,5/5 Samochód ten jest bardzo szybki, lecz niestety koszmarnie trudny w prowadzeniu. W rezultacie nadaje się wyłącznie do wygrywania wyścigów rozgrywanych na mało skomplikowanych torach. |
Kategoria Formula 3
Dallara Formula 3 (klasa C) V Max 3/5 Przyspieszenie 3,5/5 Przyczepność 4/5 Hamulce 4/5 Dallara Formula 3 to jedyny bolid wykorzystywany w wyścigach tej grupy. Zawodów tych jest całkiem sporo, tak więc warto odpowiednio wcześnie zdecydować się na jego zakup. |
Kategoria Formula 1000
JRC FJ1000 (klasa E) V Max 2/5 Przyspieszenie 3,5/5 Przyczepność 3,5/5 Hamulce 3,5/5 Także i w tym przypadku dysponuje się tylko jednym modelem bolidu. Jest on znacznie wolniejszy od maszyn używanych w wyścigach Formuły 3. |
Kategoria Club GT
TVR Tuscan Challenge (klasa E) V Max 3/5 Przyspieszenie 3,5/5 Przyczepność 3/5 Hamulce 3,5/5 Tuscan to jeden z najtrudniejszych pojazdów znajdujących się w grze. Maszyna ta często wpada w trudne do wyprowadzenia poślizgi, co zwiększa poziom trudności zawodów z jej udziałem. |