Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Uwaga! Dostęp do tych zawodów staje się możliwy dopiero po uzyskaniu globalnej licencji, czyli po zdobyciu miliona punktów respektu!

Open Wheel - Philips World Championship

Liczba wyścigów: 5

Rodzaje tras: Detroit - Grand Prix Circuit; Okutama - Sprint Circuit; Milan - Circuito di Milano; Washington - Grand Prix Circuit; Istanbul Park - Grand Prix Circuit

Proponowany samochód: Wszyscy uczestnicy tego pucharu korzystają z bolidów Formuły 3. Nie przewidziano więc opcji zmiany maszyny.

Dodatkowe wskazówki: Puchar ten jest w moim przekonaniu jednym z trudniejszych do zdobycia w tej grupie. Zaliczając wyścigi z niższych partii "drzewka" kariery, przekonałeś się zapewne, że bolidy Formuły 3 są wyjątkowo trudne w sterowaniu, a przeciwnicy nigdy nie odpuszczają. Odniesienie pięciu zwycięstw wydaje się wiec mało prawdopodobne. Lepiej więc skupić się na osiągnięciu jak najlepszego wyniku na co najmniej trzech torach, a na pozostałych dwu trasach "jedynie" znaleźć się w czołówce.

Detroit jest jedną z prostszych tras, głównie dlatego, że tor niemal ze wszystkich stron otoczony jest bandami. W rezultacie nie grożą Ci wycieczki na trawę, co nie oznacza, że nie musisz się pilnować. Paradoksalnie najbardziej powinieneś uważać po wyjściu z pierwszego łuku (screen), gdyż istnieje duże prawdopodobieństwo znalezienia się na sekcji pokrytej żwirem. Należy temu zapobiegać, albowiem łatwo wtedy o utratę kontroli nad bolidem. Ostrożnie przejedź przez najwolniejszą sekcję toru. Najwięcej do konkurentów nadrobisz w środkowej części okrążenia. Uważaj na ostre zakręty, pojawiające się w końcówce, jak również na dwie szykany. Szczególnie tę drugą należy pokonać bez zbytniego zbliżania się do barier.

Druga trasa jest z kolei zdecydowanie najtrudniejsza, w rezultacie czego powinieneś zadowolić się tu 3-4 miejscem - Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Druga trasa jest z kolei zdecydowanie najtrudniejsza, w rezultacie czego powinieneś zadowolić się tu 3-4 miejscem. Główne utrudnienie polega na tym, że bolidy niemal z maksymalną prędkością przejeżdżają cały tor, także jego początkową sekcję, gdzie poprzednio podejmowałeś manewry wyprzedzania. W rezultacie musisz przerzucić się na środkową część toru (screen). Uważaj jednak, żeby przy wyprzedzaniu innych bolidów w nikogo nie uderzyć. Nie najeżdżaj też zbyt na wysepki przy zakrętach, bo łatwo w takiej sytuacji stracić kontrolę nad maszyną.

Trzecia trasa to typowy odcinek miejski - Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Trzecia trasa to typowy odcinek miejski. Także i tu nie warto za wszelką cenę walczyć o zwycięstwo, a jedynie próbować dotrzeć do mety w czołowej trójce. Uważaj na pierwszy zjazd, znajdujący się przy rondzie (screen). Nie jedź zbyt szybko, ani nie ścinaj zakrętu, gdyż niemal pewne jest to, że utracisz kontrolę nad bolidem. Pilnuj się przy wolniej pokonywanych zakrętach, a straty do liderów odrabiaj na prostych i długich lewych łukach znajdujących się przed i po przekroczeniu linii startu.

Trasa w Waszyngtonie jest jedną z prostszych, choć musisz mieć na uwadze to, że przeciwnicy rzadko tu odpuszczają, próbując przemieszczać się z maksymalną prędkością - Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Trasa w Waszyngtonie jest jedną z prostszych, choć musisz mieć na uwadze to, że przeciwnicy rzadko tu odpuszczają, próbując przemieszczać się z maksymalną prędkością. Uważaj po starcie, gdyż łatwo w tym miejscu o kraksę. Przeciwników wyprzedzaj głównie podczas pokonywania ostrych zakrętów oraz długich łagodnych łuków. Uważaj w pokazanym na screenie miejscu. Nie możesz tu zbyt zwolnić, ale również nie należy przesadzić, gdyż taki błąd zakończy się wyleceniem poza ustalony tor jazdy.

Ostatni wyścig w Istambule jest zdecydowanie najprostszy, o ile tylko obiekt ten jest Ci dobrze znany - Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Ostatni wyścig w Istambule jest zdecydowanie najprostszy, o ile tylko obiekt ten jest Ci dobrze znany. Przeciwnicy szczególnie w początkowej fazie okrążenia poruszają się słabym tempem, co da Ci wiele okazji do wyprzedzania ich. Uważaj jedynie przy pokazanych na screenie czterech łagodnych łukach, które musisz pokonać z dużą prędkością i maksymalnie ścinając zakręty. W końcówce również sporo nadrobisz, ale uważaj na ostre nawroty oddzielające Cię od głównej prostej.

1 - Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry