Euro B Licence - Prestige | Europa | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Prestige - Omex Supercar Series
Liczba wyścigów: 3
Rodzaje tras: Istanbul Park - Intermediate Circuit; Nurburgring - Sprint Circuit; Donington Park - National Circuit B
Proponowany samochód: Tym razem możesz wybierać pomiędzy dwiema maszynami. Jak zapewne pamiętasz, Zondę prowadzi się nieco prościej, natomiast Koenigsegg CCXR pozwala na rozwijane wyższych prędkości. Przy odpowiednich umiejętnościach oba te wozy poprowadzą Cię do zwycięstwa w ostatecznej klasyfikacji.
Dodatkowe wskazówki: Pierwszą trasę pokonywałeś już wielokrotnie, tak więc skupię się głównie na omówieniu zmian wynikających z używania nowego pojazdu. Spróbuj wepchnąć się po wewnętrznej już po dotarciu do pierwszego zakrętu. Nie ryzykuj jednak zbyt wiele, gdyż uszkodzonym autem dużo nie zdziałasz. Przeciwników staraj się wyprzedzać przy dojazdach do wolniej pokonywanych zakrętów. Nie zapomnij o ostrym zjeździe w lewo (screen), prowadzącym do dalszej części toru. Musisz tu trochę zwolnić, gdyż pojawia się ryzyko wypadnięcia poza tor. Na koniec ostrożnie przejedź przez trzy nawroty, prowadzące bezpośrednio do linii startu-mety.
Druga trasa to jedna z krótszych odmian Nurburgringu. Zacznij od maksymalnego ścięcia pierwszego nawrotu, ale nie dopuść do sytuacji wpadnięcia w poślizg. Na szybko pokonywanych zakrętach (screen) poruszaj się lekkim poślizgiem, starając się nie odstawać od konkurencji. Kolejny ostry nawrót stanowi również doskonałą okazję do wyprzedzenia kolejnych aut. Nie wyjedź tu jednak poza tor. W końcówce uważaj jedynie na poznaną już wcześniej szykanę.
Trzecia trasa wydaje się być z całej trójki najprostsza i to nawet pomimo tego, że będziesz przemieszczał się w odwrotną stronę. Do początkowej szykany agresywnie podjedź tylko po starcie. Na kolejnych okrążeniach musisz tu już zwalniać. Uważaj na dwa ostre zakręty w środkowej części toru. Później możesz na szczęście przyśpieszyć. Mocniej zwolnij dopiero po dotarciu do ostatniego (lewego) zakrętu.