J-Speed Super Two - Drift Battle | Japonia | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Drift Battle - Remus Drift Battle
Liczba wyścigów: 3
Rodzaje tras: Yokohama - Docks Route A1; Okutama - Drift Circuit; Yokohama - Docks Route A2
Proponowany samochód: Zawody te również będą dość wymagające, tak więc powinieneś skusić się na wóz, dzięki któremu możliwe stanie się wykręcanie ładnych piruetów. Jeśli chcesz poeksperymentować, wybierz Mazdę RX-7 FD3S. W przeciwnym wypadku zdecyduj się na Toyotę Soarer lub Nissana Silvię.
Dodatkowe wskazówki: Przed Tobą najgorszy rodzaj driftu, czyli połączenie nabijania punktów z pokonywaniem kolejnych okrążeń. Dla każdej z tras wypadałoby zastosować nieco odrębną taktykę. Radzę się więc zapoznać z poniższymi wskazówkami.
Pierwsza trasa w Yokohamie jest niestety bardzo kręta i właściwie ze wszystkich stron otoczona przez budynki i inne duże obiekty. Musisz się ponadto liczyć z obecnością wielu przeszkód. Warto więc zastanowić się, czy warto za wszelką cenę walczyć o utrzymanie się na przedzie czy może lepiej jechać w środku stawki i w większym stopniu skupiać się na wykonywaniu ładnych poślizgów. Sposób na osiągnięcie zwycięstwa pozostaje ten sam - nabijanie wysokich mnożników oraz przejeżdżanie jak najbliżej pachołków. Najbardziej kręte odcinki toru przejeżdżaj wolnymi poślizgami, wyłącznie w celu utrzymania mnożnika. Punkty staraj się nabijać głównie podczas pokonywania szerszych nawrotów, gdyż wtedy możesz pozwolić sobie na dużą swobodę.
Druga próba (screen) będzie zdecydowanie najprostsza. Jeśli wcześniej nie zdołałeś objąć prowadzenia w ogólnej klasyfikacji, to teraz zdecydowanie musisz o to zadbać. Trasa będzie na szczęście bardzo szeroka, dzięki czemu powinieneś zdecydowanie przewyższyć osiągnięcia punktowe konkurentów. Także utrzymywanie się na przedzie będzie tu zdecydowanie prostsze, szczególnie że przeciwnicy nie śpieszą się z dotarciem do linii mety.
Trzecia trasa jest podobna do pierwszej, choć zawiera niestety większą liczbę wąskich i bardzo technicznych zakrętów. Jest to widoczne już po starcie oraz w końcówce każdego okrążenia. Najbardziej będziesz mógł zaszaleć w środkowej części toru i to właśnie w tych miejscach powinieneś dążyć do uzyskiwania jak największej liczby punktów. Nie walcz tu o utrzymywanie pozycji lidera, ale nie jedź też jako ostatni, gdyż trudniej Ci wtedy będzie uzbierać wymaganą ilość punktów.