Race Driver GRID: Le Mans 24 Hours (cz.1)
Aktualizacja:
Le Mans 24 Hours
24-godzinny wyścig Le Mans masz okazję rozegrać pod koniec każdego sezonu wyścigowego, a tych w trybie kariery zaliczysz całkiem sporo (około 16-17, w zależności od liczby podjętych pojedynczych ofert). Absolutnie nie radziłbym rezygnować z uczestnictwa, nawet wtedy, gdy nie dysponujesz odpowiednim wozem. W takiej sytuacji korzystaj z pojedynczych ofert, na jeden wyścig dołączając do wybranego przez siebie zespołu. Generalnie przy wyborze auta (własnego lub wystawianego przez team) powinieneś sugerować się przede wszystkim osiągami. Ważne jest to, żeby używać najszybszych aut z danej grupy. W przeciwnym wypadku niemal na każdym okrążeniu byłbyś nieustannie atakowany przez konkurentów, co w przypadku wyścigu trwającego 12 minut (w karierze) bywa bardzo kłopotliwe.
Oto przegląd najtrudniejszych sekcji toru:
1) Już sam start jest dość wymagający. Niezależnie od wybranej przez siebie grupy wyścigowej, postaraj się już teraz objąć prowadzenie w swojej klasie. W tym celu musisz umiejętnie przejechać przez pokazaną na screenie szykanę. W zależności od możliwości pojazdu, zakręt ten możesz próbować nieznacznie ścinać, bądź też nie zjeżdżać z ustalonej trasy.

2) Kolejne zakręty bywają dość trudne, szczególnie pokazany na screenie lewy łuk. Także i w tym przypadku nie możesz sobie pozwolić na żadne wycieczki na pobocze, gdyż znajdują się tu liczne pułapki żwirowe. Łagodny łuk prowadzi na główną prostą toru. Możesz próbować go ściąć, a nawet zjechać odrobinę na trawę. Ostrzegam jednak, że jest to dość ryzykowne posunięcie, choć w ten sposób możesz sobie zapewnić wyższą prędkość po znalezieniu się na prostej.

3) Dotarcie do końca tej prostej w zależności od mocy pojazdu może Ci zająć od kilku do kilkunastu sekund. Hamulców zacznij używać wtedy, gdy w oddali zauważysz murek z opon. Nie radziłbym zbyt ścinać znajdującej się tu szykany (screen), gdyż istnieje duże ryzyko wpadnięcia w poślizg. Mimo wszystko postaraj się jednak zadbać o dobrą prędkość na wyjściu.

Komentarze czytelników
Nie jest cały czarny ekran i tylko jak kliknę enter to mówi żeby stworzyć profil i po lewej widzę tylko Continue i Back
I jeszcze pytanie: Menu u ciebie wygląda tak?
EDIT: Jak coś to chcę tylko zobaczyć czy masz taki sam problem jak ktoś inny.
Kurde to lipa:/ Chciałem sobie pograć a tu nic:/
Dziwne tylko że filmiki działają:/
Ale i tak wielkie dzięki za pomoc;)
A i tak Visty nie lubię:P
Ozzi ------> Dotarłem do tego: ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870
NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800
Owe modele nie są obsługiwane w wersjach zintegrowanych lub laptopach.
Czekaj, gdzieś ktoś miał problem z tą grą właśnie na laptopie. Zaraz dam linka.
EDIT: Nie mogę znaleźć. Podaj parametry laptopa.
Nadal nic dalej to samo:/
Już mam dość tej Visty:/
To że mam laptopa chyba nie ma na to wpływu??
Ozzi -----> Może spróbuj usunąć intro?
W innych grach na brak menu to pomagało (nie sięgając daleko, np. w Silent Hunter III).
Witam!
Mam Viste i gdy włączam grę to filmik działa bez problemu ale nie widzę menu tylko słyszę dźwięki i jak kliknę na enter to jakaś funkcja się włącza ale nadal nic nie widzę. Gdy udało mi się stworzyc profil to gdy włączyłem wyścig to widziałem tylko czas itd ale nic więcej. Mam już zainstalowany SP1. Proszę o pomoc
speedraid --> Mnie z kolei najtrudniejsze wydały się wyścigi obu Formuł oraz klasy GT2. Niemal wszystkie Prototype zaliczałem przy pierwszym podejściu na Serious. Szczególnie puchar z Fordami Doran jest bardzo prosty do wygrania. W pozostałych polecam wybierać równie fajną w prowadzeniu Mazdę 787B. Co do tras, warto oczywiście je wszystkie poznać i nauczyć się wyciskać na zakrętach najwięcej z maszyny. Nie ukrywam jednak, że wiele torów jest bardzo nieprzystępnych dla nowicjuszy (głównie Spa Francorchamps i różne odmiany Nurburgringu).
Większość pucharów można bez większych kłopotów zaliczać na poziomach Serious i Savage.
Nie zapominaj o tych co grają na padach. O ile wyścigi w mieście i drifty przechodzę na tych poziomach to jazda Prototypami jest trudna, ponieważ trudno dobrać odpowiedni tor jazdy (sam nie potrafię wyczuć samochodu na padzie). Możliwe, że jest to związane z tym iż od niedawna korzystam z tego kontrolera. Jeżeli chodzi o karierę to zostały mi jeszcze 3 puchary (Prototypy ;/).
Przyznam, ciekawy poradnik... na ile mogłem go odczytać.
Wczoraj była polska premiera GRID, a poradnik już jest nieaktualny i trzeba za niego płacić... dla mnie to troche zalatuje paranoją, bo na ile mi wiadomo po tego typu rzeczy sięga się raczej PO premierze, a nie przed...
Pozdrawiam i życzę trochę umiaru w ściąganiu opłat.
B.
Pobranie SP1 pomogło. Dzięki Stranger.
http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/29765053/vista-media-player--mp3.aspx
Basically it's the defective Creative Soundblaster driver that we're having
to put up with at the moment. Turn off the 'enhanced' tick box in the
properties and all WMP11 playback problems solved
To problem sterowników do karty dźwiękowej. Masz zainstalowane najnowsze update'y i SP1 do Visty?
Mam taki problem, pobrałem ten poradnik w wersji pdf i gdy chcę odtworzyć któryś z filmików to wyskakuje mi taki błąd jak na załączonym screenie. O co biega? Mam Vistę, a wersję Acrobata 8.1.0
Nie doceniasz ludzi, co niektórzy mają problemy z przyswojeniem reguł gry Chińczyk, a dopiero co RD:G :)
Poradnik go Grida??? To jak Tutorial do TETRISA. nie zebym byl malkontentem ale widac ze sezon ogorkowy w pelnej krasie :D lol
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
