Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności czarodzieja | Czarodziej | Eador Władcy rozdartego świata poradnik Eador: Władcy rozdartego świata

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Umiejętności czarodzieja

Umiejętności czarodzieja skupiają się na wzmocnieniu jego zaklęć - czy to poprzez przedłużenie czasu ich działania, podstawową moc czy też potęgę przyzywanych istot. Czarodzieje nie są co prawda przeznaczeni do tego, aby strzelać z różdżek (dużo lepiej sprawdzają się podczas miotania "zwykłych" zaklęć), ale nie oznacza to, że można lekceważyć umiejętności Wand Master - zwiększa ona bowiem inicjatywę armii, a tym samym daje szansę na rozpoczęcie bitwy. Jeśli czarodziej będzie działał jako pierwszy, uzyska strategiczną przewagę nad przeciwnikiem - głównie ze względu na to, że będzie mógł wyeliminować wrogiego bohatera zanim ten go zabije.

Nazwa

Ikona

1 poziom

2 poziom

3 poziom

4 poziom

5 poziom

Magic Power

[Moc magiczna]

Siła czarów +1 - Umiejętności czarodzieja | Czarodziej | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Siła czarów +1

Siła czarów +1

Siła czarów +1

Siła czarów +1

Siła czarów +2

Concentration

[Koncentracja]

Czas działania czarów +1 - Umiejętności czarodzieja | Czarodziej | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Czas działania czarów +1

Odzyskanie +1

Czas działania czarów +1

Odzyskanie +1

Czas działania czarów +1

Pierwsza pomoc +1

Czas działania czarów +1

Odzyskanie +2

Czas działania czarów +1

Pierwsza pomoc +2

Summoning

[Przyzywanie]

Moc przywołanych istot +2 - Umiejętności czarodzieja | Czarodziej | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Moc przywołanych istot +2

Zasięg przywołania +1

Moc przywołanych istot +2

Zasięg przywołania +1

Moc przywołanych istot +2

Zasięg przywołania +1

Moc przywołanych istot +2

Zasięg przywołania +1

Moc przywołanych istot +2

Zasięg przywołania +1

Thaumaturgy

[Taumaturgia]

Odporność bohatera +1 - Umiejętności czarodzieja | Czarodziej | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Odporność bohatera +1

Odporność wroga -1

Odporność bohatera +1

Odporność wroga -1

Odporność bohatera +1

Odporność wroga -1

Odporność bohatera +1

Odporność wroga -1

Odporność bohatera +1

Odporność wroga -1

Wisdom

[Wiedza]

Zdobywane doświadczenie +10% - Umiejętności czarodzieja | Czarodziej | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Zdobywane doświadczenie +10%

Dodatkowy czar I poziomu

Zdobywane doświadczenie +10%

Dodatkowy czar I poziomu

Zdobywane doświadczenie +10%

Dodatkowy czar II poziomu

Zdobywane doświadczenie +10%

Dodatkowy czar III poziomu

Zdobywane doświadczenie +10%

Dodatkowy czar IV poziomu

Wand Master

[Mistrz różdżek]

Inicjatywa +1 - Umiejętności czarodzieja | Czarodziej | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Inicjatywa +1

Strzał z różdżki +1

Inicjatywa +1

Strzał z różdżki +1

Inicjatywa +1

Strzał z różdżki +1

Inicjatywa +1

Strzał z różdżki +2

Amunicja +2

Inicjatywa +1

Strzał z różdżki +2

Zasięg +1

Necromancy

[Nekromancja]

Moc przyzwanych nieumarłych +1 Regeneracja zdrowia umarłych poza bitwą +10% - Umiejętności czarodzieja | Czarodziej | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Moc przyzwanych nieumarłych +1 Regeneracja zdrowia umarłych poza bitwą +10%

Pozwala zachować przyzwane szkielety

Moc przyzwanych nieumarłych +1 Regeneracja zdrowia umarłych poza bitwą +10%

Pozwala zachować przyzwane zombie

Moc przyzwanych nieumarłych +1 Regeneracja zdrowia umarłych poza bitwą +10%

Pozwala zachować przyzwane ghule

Moc przyzwanych nieumarłych +1 Regeneracja zdrowia umarłych poza bitwą +10%

Pozwala zachować przyzwane duchy

Moc przyzwanych nieumarłych +3 Regeneracja zdrowia umarłych poza bitwą +10%

Pozwala zachować przyzwane wampiry

Dobór poszczególnych zdolności zależy od tego, jaką szkołę magii preferujemy i którą specjalizację wybraliśmy. Opisano to w poprzednim rozdziale niniejszego poradnika, jak również w części poświęconej czarom. Generalnie można jednak powiedzieć, że fani przywoływania istot powinni zwrócić szczególną uwagę na umiejętności takie jak Necromancy czy Summoning, natomiast pozostali czarodzieje mogą zainteresować się zdolnościami Concentration, Magic Power i Thaumaturgy. Wisdom jest umiejętnością przydatną dla wszystkich bohaterów parających się magią, ponieważ zwiększa ilość posiadanych czarów.