Nekromancja | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata poradnik Eador: Władcy rozdartego świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Necromancy [Nekromancja]
Ikona | Nazwa czaru | Poziom | Koszt | Przerwa | Działanie | Komentarz |
Walking Dead [Chodząca śmierć] | I | 10 kryształów | 4 tury | Do wybranego bohatera dołącza jeden niskopoziomowy szkielet lub zombie. | Zupełnie nieprzydatny rytuał - jeśli nasz czarodziej posiada czar Raise Skeleton [Przyzwij szkielet] albo Raise Zombie [Przyzwij zombie], to bez trudu zdobędzie więcej (lepszych!) sług. | |
Deadly Horror [Śmiercionośny lęk] | II | 15 kryształów 1 mandragora | 10 tur | Zmniejsza morale wrogiej armii o 7. Zadowolenie w zaczarowanej prowincji spada o 2 na 10 tur. | Dzięki temu rytuałowi można upierdliwić nieco życie przeciwnikowi - ale tylko ze względu na możliwy bunt w zaczarowanej prowincji. Samo zmniejszenie morale zwykle niewiele daje - wróg zbytnio na tym nie ucierpi. | |
Undead Uprising [Powstanie umarłych] | III | 50 kryształów 1 arkanit | 10 tur | W wybranej wrogiej prowincji dochodzi do powstania umarlaków. Jeśli nieumarli wygrają, obszar zamieni się w opuszczoną ziemię niczyją. | Umarli nie są zbyt silni, ale radzą sobie ze słabymi strażami (prowincje pozbawione ochrony zajmują od razu). Przydaje się to, jeśli nie zamierzamy przejmować prowincji wroga, lecz całkowicie ją zniszczyć. Warto używać tego rytuału na polach z cennymi surowcami - to podkopie gospodarkę przeciwnika. | |
Pestilence [Zaraza] | IV | 140 kryształów 1 czarny lotos | 13 tur | Zabiera 50% punktów życia wszystkim żywym istotom na danym obszarze. Zabija większość mieszkańców pola i obniża ich zadowolenie. Ten rytuał można odprawić jedynie na zamieszkanej, wrogiej prowincji. | Rytuał idealny do zastosowania przed bitwą, pozwalający na łatwe pokonanie wroga i przejęcie jego włości. W połączeniu z zaklęciami bitewnymi zatruwającymi wrogów lub umiejętnością Scout [Podchody] stanowi to zabójczą kombinację. |