Czarnoksięstwo | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata poradnik Eador: Władcy rozdartego świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Sorcery [Czarnoksięstwo]
Ikona | Nazwa czaru | Poziom | Koszt | Przerwa | Działanie | Komentarz |
Extravaganza [Ekstrawagancja] | I | 10 kryształów | 10 tur | Zwiększa zadowolenie w danej prowincji o 1 na 10 tur. | Podstawowy środek zapobiegania społecznym niepokojom. Niestety na dłuższą metę przestaje być wystarczający - lepiej zajrzeć do szkoły świętej magii. | |
Illusionary Battle [Iluzoryczna bitwa] | II | 20 kryształów 1 mandragora | 10 tur | Wybrany bohater i jego armia toczą iluzoryczną bitwę, w której nie odnoszą obrażeń, ale zyskują doświadczenie. Po jej zakończeniu tracą kilka punktów morale. | Prosty sposób na dodatkowe i dość szybkie wylevelowanie bohatera. Co ciekawe, nie musi on posiadać żadnej armii - bitwę i tak zawsze się wygrywa. Szkoda tylko, że odnowienie tego rytuału trwa tak długo. | |
Mass Insanity [Zbiorowe szaleństwo] | III | 70 kryształów 1 arkanit | 15 tur | Mieszkańcy wybranej prowincji wszczynają zbrojne powstanie. | Tym rytuałem można upierdliwić życie przeciwnikowi, ale to w zasadzie tyle. Na tym etapie gry istnieją znacznie silniejsze czary. | |
Astral Gates [Bramy astralne] | IV | 100 kryształów 1 Dionium | 15 tur | Natychmiast przenosi wybranego bohatera do stolicy. Jeśli ta jest oblężona, przenosi go na przylegające sojusznicze pole. Czar nie zadziała, jeśli nie ma takich pól. | Zaklęcie pomocne w podbramkowych sytuacjach, kiedy bohater nie może wrócić na czas do stolicy. Przy rozsądnej grze i ciągłym obserwowaniu przeciwnika nie jest to zbyt przydatne. |