Budynki zwiększające zyski z prowincji | Ekonomia poradnik Eador: Władcy rozdartego świata
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Budynki zwiększające zyski z prowincji
Jeśli mamy duże państwo, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na te budowle, które permanentnie zwiększają przychód ze wszystkich pól danego typu. Budynki działające w tak ogólny sposób są na ogół dość drogie, dlatego nie należy inwestować w nie na początku zabawy. Oto ich zestawienie:
Budynki zwiększające zyski z prowincji
Nazwa | Kategoria | Koszt | Premia |
Foresters Guild [Gildia leśników] | Foresters Quarters [Kwatery leśników] I poziom | 200 złota 3 drewna 1 żelazo | +1 złota ze wszystkich lasów na turę |
Herbalists Guild [Gildia zielarzy] | Foresters Quarters [Kwatery leśników] I poziom | 350 złota 25 kryształów 2 mandragory 1 drewno 1 arkanit | +1 złota ze wszystkich bagien na turę |
Monstrologists Guild [Gildia potworologów] | Foresters Quarters [Kwatery leśników] IV poziom | 1500 złota 30 kryształów 2 konie 2 mithrilu | +1 złota ze wszystkich bagien na turę |
Geologist Guild [Gildia geologów] | Craftsmen Quarters [Kwatery rzemieślników] III poziom | 430 złota 1 żelazo 2 drewna 1 mithril | +1 złota ze wszystkich wzgórz na turę |
Seafarers Guild [Gildia żeglarska] | Craftsmen Quarters [Kwatery rzemieślników] III poziom | 1200 złota 4 drewna 2 mithril | +1 złota na turę ze wszystkich prowincji przybrzeżnych |
Road Network [Sieć drogowa] | Trade Quarters [Siedziby handlarzy] III poziom | 3000 złota 1 drewna 4 konie 1 mithril | +1 złota ze wszystkich prowincji na turę |
Ilość i rodzaj naszych strat budżetowych w gigantycznym stopniu zależy od posiadanych przez nas bohaterów. Magowie wymagają dużych ilości kryształów, które zużywają na rzucanie zaklęć i utrzymywanie umarlaków w armii, podczas gdy wojownicy i zwiadowcy muszą często kupować nowy sprzęt i ciągle go naprawiać (co kosztuje zwykle dużo złota i nieco kryształów). Najbardziej kosztowni pozostają dowódcy, ponieważ ich gigantyczne armie wymagają stałych nakładów finansowych we wszystkich surowcach. Wypada jednak wspomnieć, że sami bohaterowie również potrafią generować pewne zyski lub przynajmniej minimalizować straty, korzystając z przeznaczonych do tego zdolności. Obszerniej opisano to w rozdziale Herosi.