Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki zwiększające zyski z prowincji | Ekonomia poradnik Eador: Władcy rozdartego świata

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Budynki zwiększające zyski z prowincji

Jeśli mamy duże państwo, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na te budowle, które permanentnie zwiększają przychód ze wszystkich pól danego typu - Budynki zwiększające zyski z prowincji | Ekonomia - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Jeśli mamy duże państwo, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na te budowle, które permanentnie zwiększają przychód ze wszystkich pól danego typu. Budynki działające w tak ogólny sposób są na ogół dość drogie, dlatego nie należy inwestować w nie na początku zabawy. Oto ich zestawienie:

Budynki zwiększające zyski z prowincji

Nazwa

Kategoria

Koszt

Premia

Foresters Guild

[Gildia leśników]

Foresters Quarters

[Kwatery leśników]

I poziom

200 złota

3 drewna

1 żelazo

+1 złota ze wszystkich lasów na turę

Herbalists Guild

[Gildia zielarzy]

Foresters Quarters

[Kwatery leśników]

I poziom

350 złota

25 kryształów

2 mandragory

1 drewno

1 arkanit

+1 złota ze wszystkich bagien na turę

Monstrologists Guild [Gildia potworologów]

Foresters Quarters

[Kwatery leśników]

IV poziom

1500 złota

30 kryształów

2 konie

2 mithrilu

+1 złota ze wszystkich bagien na turę

Geologist Guild

[Gildia geologów]

Craftsmen Quarters

[Kwatery rzemieślników]

III poziom

430 złota

1 żelazo

2 drewna

1 mithril

+1 złota ze wszystkich wzgórz na turę

Seafarers Guild [Gildia żeglarska]

Craftsmen Quarters

[Kwatery rzemieślników]

III poziom

1200 złota

4 drewna

2 mithril

+1 złota na turę ze wszystkich prowincji przybrzeżnych

Road Network

[Sieć drogowa]

Trade Quarters

[Siedziby handlarzy]

III poziom

3000 złota

1 drewna

4 konie

1 mithril

+1 złota ze wszystkich prowincji na turę

Ilość i rodzaj naszych strat budżetowych w gigantycznym stopniu zależy od posiadanych przez nas bohaterów. Magowie wymagają dużych ilości kryształów, które zużywają na rzucanie zaklęć i utrzymywanie umarlaków w armii, podczas gdy wojownicy i zwiadowcy muszą często kupować nowy sprzęt i ciągle go naprawiać (co kosztuje zwykle dużo złota i nieco kryształów). Najbardziej kosztowni pozostają dowódcy, ponieważ ich gigantyczne armie wymagają stałych nakładów finansowych we wszystkich surowcach. Wypada jednak wspomnieć, że sami bohaterowie również potrafią generować pewne zyski lub przynajmniej minimalizować straty, korzystając z przeznaczonych do tego zdolności. Obszerniej opisano to w rozdziale Herosi.