Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador poradnik Eador: Władcy rozdartego świata
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy
Istnieje wiele buildów dla bohaterów, ale tylko część z nich jest optymalna. W poniższej tabeli przedstawiono typy idealne: czyli takie, które dają największe korzyści podczas starcia z przeciwnikiem i poruszania się po mapie. Zwiadowca może jednak (a wręcz powinien!) zainwestować przynajmniej kilka punktów umiejętności w skille zwiększające przychody do skarbca. Dobrym wyborem wydaje się tu być dyplomacja [Diplomacy], która zwiększa nagrody otrzymywane za wykonywanie misji i zwycięstwa na arenie, zmniejsza koszt zakupów oraz napraw, a przy tym otwiera nowe opcje dialogowe podczas rozmów z istotami niezależnymi. Szabrowanie [Looting] też nie jest najgorszym wyborem, ponieważ zwiększa ilość złota i kryształów otrzymywanych po wygranej w bitwie - czyli gwarantuje bardzo częsty, dodatkowy przychód (co prawda dość niewielki, ale jednak odczuwalny).
Poniższe skille uszeregowano w kolejności zgodnej z ich istotnością (czyli im wcześniej znajduje się jakaś zdolność, tym jest ona ważniejsza). Niestety z każdym awansem bohater otrzymuje tylko trzy umiejętności do wyboru, co może zaburzyć podany niżej porządek. Nie należy się tym jednak przejmować, lecz rozwijać herosa w taki sposób, w jaki tylko możemy.
Nazwa | Ikona | Sugerowane umiejętności | Komentarz |
Archer [Łucznik] | Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting Powyższe zdolności należy rozwinąć do maksymalnego poziomu, a dopiero później zainwestować w Pathfinding i Diplomacy | Jako że specjalizacja łucznicza polega na zwiększeniu częstotliwości prowadzenia ostrzału, należy zwiększyć efektywność ataku dystansowego. Reszta zdolności jest w zasadzie drugorzędna. | |
Adventurer [Poszukiwacz przygód] | Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Armor Master, Weapon Master, Combat, Willpower, Athletics, Constitution | Zdolność Scouting należy rozwinąć jedynie przy awansie na 10 poziom, aby uzyskać specjalizację - później należy ją ignorować i zająć się umiejętnościami bojowymi. | |
Ringleader [Herszt] | Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Offensive Tactics, Ranged Tactics, Discipline, Defensive Tactics, Leadership, Logistics | Jak wyżej, z uwzględnieniem umiejętności dowódcy (które polepszają nie tylko właściwości wojska, ale i bohatera). | |
Ranger [Obieżyświat] | Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Wisdom następnie w zależności od preferowanych czarów: Necromancy i Summoning lub Magic Power i Concentration a na końcu: Thaumaturgy i dwie dowolne inne umiejętności | Tym razem zdolność Pathfinding nie służy jedynie osiągnięciu specjalizacji, a stanowi podstawową i niezbędną część buildu. Zatrucie wrogich zapasów i wywołanie paniki sprawdza się doskonale w połączeniu z magicznymi właściwościami bohatera - zwłaszcza z czarami wywołującymi dodatkowe zatrucie, przywołującymi nieumarłych lub wzbudzającymi strach. |