Sugerowane umiejętności dla wojownika | Wojownik | Eador poradnik Eador: Władcy rozdartego świata
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Sugerowane umiejętności dla wojownika
Istnieje wiele buildów dla bohaterów, ale tylko część z nich jest optymalna. W poniższej tabeli przedstawiono typy idealne: czyli takie, które dają największe korzyści podczas starcia z przeciwnikiem i poruszania się po mapie. W rzeczywistości jednak osiągnięcie takich kombinacji jest na ogół niemożliwe - aby uniknąć dziury budżetowej i bankructwa, prędzej czy później trzeba zainwestować w pasywną zdolność Blacksmithing gwarantującą większe przychody do skarbca. Oznacza to, że zajmie ona miejsce jednej z wymienionych w tabeli umiejętności.
Skille uszeregowano w kolejności zgodnej z ich istotnością (czyli im wcześniej znajduje się jakaś zdolność, tym jest ona ważniejsza). Niestety z każdym awansem bohater otrzymuje tylko trzy umiejętności do wyboru, co może zaburzyć podany niżej porządek. Nie należy się tym jednak przejmować, lecz rozwijać herosa w taki sposób, w jaki tylko możemy.
Nazwa | Ikona | Sugerowane umiejętności | Komentarz |
Berserker [Berserker] | Weapon Master, Armor Master, Combat, Athletics, Constitution, Resistance | Każdą z wymienionych umiejętności należy rozwinąć do maksymalnego, 5 poziomu. Atletyka jest o tyle ważna, że pozwala szybko dotrzeć do przeciwnika - w tym przypadku nie należy jej więc lekceważyć. | |
Slayer [Pogromca] | Weapon Master, Armor Master, Combat, Athletics, Reaction, Archery, Marksmanship, Resistance, Constitution, Pathfinding | Atletykę trzeba rozwinąć do 1 poziomu aby uzyskać specjalizację, a następnie zająć się zdolnościami zwiadowcy. Do tężyzny fizycznej można wrócić przed skillem Patchfinding. | |
Holy Knight [Święty rycerz] | Weapon Master, Armor Master, Combat, Athletics, Offensive Tactics, Discipline, Defensive Tactics, Leadership, Resistance, Logistics | Jak wyżej - atletyka służy wyłącznie awansowi do specjalizacji i sama w sobie jest mniej istotna niż Offensive Tactics, Discipline, Defensive Tactics i Leadership (ale nie Logistics i Resistance!). Warto zauważyć, że wymienione umiejętności dowódcy polepszają nie tylko właściwości wojska, ale i bohatera. | |
Dark Knight [Mroczny rycerz] | Weapon Master, Armor Master, Combat, Athletics, Wisdom następnie w zależności od preferowanych czarów: Necromancy i Summoning lub Magic Power i Concentration a na końcu: Thaumaturgy, Constitution, Resistance | Jak wyżej - atletyka jest mniej istotna niż umiejętności magiczne, ale trzeba w nią zainwestować aby uzyskać specjalizację. |