Magia chaosu | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata poradnik Eador: Władcy rozdartego świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Chaos Magic [Magia chaosu]
Ikona | Nazwa czaru | Poziom | Koszt | Przerwa | Działanie | Komentarz |
Dark Ritual [Mroczny rytuał] | I | 10 kryształów | 4 tury | Część populacji prowincji zostaje poświęcona w zamian za kilkadziesiąt kryształów. | Ten rytuał jest w dalszej perspektywie zupełnie nieopłacalny. Straty szybko przewyższają zyski, a ludność zaczyna się burzyć. Słowem - nie warto, chyba że jesteśmy na obcym terenie i zamierzamy się wycofać. | |
Chaos spawn [Pomiot chaosu] | II | 20 kryształów 1 mandragora | 8 tur | Do wybranego bohatera dołącza niskopoziomowe stworzenie chaosu (rangi I-II). Aby zyskać nowy oddział, heros musi dysponować odpowiednim slotem w armii. | Przyzwane istoty nie są zbyt silne i mają bardzo negatywne usposobienie (można je łączyć jedynie ze złymi oddziałami). Ogólnie nie jest to więc zbyt silny czar, chociaż może się przydać, jeśli narzekamy na niedobory w armii. | |
Rain of Brimstone [Deszcz siarki] | III | 80 kryształów 1 arkanit | 10 tur | Zabija część populacji wrogiej prowincji i zabiera wrogim istotom obecnym na zaklętym obszarze 10 punktów życia. Wysoka odporność zmniejsza ten efekt. | Zadane obrażenia nie są zbyt duże, a w większości przypadków - ledwo odczuwalne. Mimo to, pozyskana w ten sposób przewaga potrafi być opłacalna. | |
Demon invasion [Inwazja demonów] | IV | 100 kryształów 1 czarny lotos | 10 tur | Wybrana wroga prowincja zostaje najechana przez potężną armię chaosu. Jeśli diabły zwyciężą, obszar staje się wyludnionym, neutralnym polem. | Przyzwane istoty są dość silne i mogą poradzić sobie z większością straży. Warto nasłać je na prowincje, w których zamierzamy zmierzyć się z wrogim herosem - znacznie go to osłabi, przez co uzyskanie zwycięstwa stanie się łatwiejsze. |