Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skróty | Spis jednostek w Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Skróty:

P - poziom jednostki oznacza, jakie budowle musi posiadać miasto, by mogło produkować daną jednostkę:

  • 0 można tworzyć w każdym mieście,
  • 1 w miastach z wybudowanymi Koszarami (Barracks),
  • 2 w miastach z Domem Wojny (War Hall),
  • 3 w miastach z Gildią Czempionów (Champion's Guild),
  • 4 w miastach z Gildią Czempionów (Champion's Guild), Sanktuarium (Sanctuary) oraz Cechem Mistrzowskim (Master's Guild)

A - atak (Attack)

S - siła ataku (Damage)

O - obrona (Defense)

W - wytrzymałość na magię (Resistance)

- punkty życia (Hit Points)

PR - punkty ruchu (Movement)

K/U - koszt produkcji / utrzymanie (w złocie) (Cost/Unkeep)

Atrybuty:

Poruszanie się:

Z - chodzenie po ziemi (Walking)

P - pływanie (Swimming)

L - latanie (Flying)

E - postać eteryczna (Floating)

G - chodzenie po górach (Mountaineering)

T7 - transport 7 jednostek (Transport VII)

J - pełzanie w jaskini (Cave Crawling)

- leśnictwo (Forestry)

W - jazda na wierzchowcu (Mounted)

MW - jazda na magicznym wierzchowcu (Magical Mount)

Ws - wspinanie się na mury (Wall Climbing)

Pm - przenikanie murów (Pass Wall)

Walka:

U - atak uderzeniem (Strike)

Ł - łucznictwo (Archery)

Ku - strzał z kuszy (Fire Crossbow)

Pi - strzał z pistoletu (Fire Pistol)

Osz - strzał oszczepem (Shoot Javelin)

Bo - wystrzelenie bomby zapalającej (Hurl Firebomb)

Bg - wystrzelenie głazu (Hurl Boulder)

Ar - strzał z armaty (Fire Cannon)

ZO - zionięcie ogniem (Fire Breath)

ZMr - zionięcie chłodem (Cold Breath)

ZCz - zionięcie czernią (Black Breath)

PJ - plucie jadem (Venomous Spit)

MP - magiczne pociski (Magic Bolts)

MrP - mroźne pociski (Frost Bolts)

OP - ogniste pociski (Fire Bolts)

ŚwP - święte pociski (Holy Bolts)

CzP - czarne pociski (Black Bolts)

C1 - celność I (Marksmanship I)

PU - podwójne uderzenie (Double Strike)

PA - pierwszy atak (First Strike)

AObr - obrotowy atak (Round Attack)

AT - atak trucizną (Poison Strike)

AM - magiczny atak (Magic Strike)

- atak magią śmierci (Death Strike)

AS - święty atak (Holy Strike)

AMr - atak mrozem (Cold Strike)

AO - atak ogniem (Fire Strike)

AB - atak błyskawicą (Lighting Strike)

KM - kruszenie murów (Wall Crushing)

Sz - szarża (Charge)

B - blok (Block)

SP - sianie paniki (Cause Fear)

ŻW - wysysanie sił życiowych (Life Stealing)

OdN - odpędzenie nieumarłych (Turn Undead)

Uzdr - uzdrawianie (Healing)

SW - silna wola (Willpower)

Właściwości:

Zw - zwierzę (Animal)

OT - ochrona przed trucizną (Poison Protection)

OS - ochrona przed świętością (Holy Protection)

- ochrona przed magią śmierci (Death Protection)

OF - ochrona przed atakiem fizycznym (Physical Protection)

OM - ochrona przed magią (Magic Protection)

OMr - ochrona przed mrozem (Cold Protection)

OO - ochrona przed ogniem (Fire Protection)

NT - odporność na zatrucie (Poison Immunity)

NMr - odporność na mróz (Cold Immunity)

- odporność na magię śmierci (Death Immunity)

NS - odporność na świętość (Holy Immunity)

NO - odporność na ogień (Fire Immunity)

NB - odporność na błyskawice (Lighting Immunity)

SS - wrażliwość na świętość (Holy Weakness)

SO - wrażliwość na ogień (Fire Weakness)

SMr - wrażliwość na mróz (Cold Weakness)

WP - prawdziwe widzenie (True Seeing)

WN - widzenie w nocy (Night Vision)

W1 - dalekie widzenie I (Vision I)

W2 - dalekie widzenie II (Vision II)

Uk - ukrywanie się (Concealment)

UkS - ukrywanie się na śniegu (Snow Concealment)

UkW - ukrywanie się w wodzie (Water Concealment)