Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 11 - Powietrze B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 11 - Powietrze - Faza Mistrzowska

1 - Etap 11 - Powietrze B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Miasta - Etap 11 - Powietrze B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Tyiro

2. Ytilek

3. Ghundad

4. Yjiil

5. Grolog

6. Guandak

7. Belfyme

8. Hodynn

9. Brunhald

10. Holg

11. Oomarz

12. Dragon's Peak

13. Zalbrutrar

14. Torome

Magowie:

Merlin - sfera powietrza, rasa początkowa Frostlingowie

Tempest - sfera powietrza, rasa początkowa Drakoni, stolica Dragon's Peak [12]

Karissa - sfera ognia, rasa początkowa Orki, stolica Brunhald [9]

Serena - sfera życia, rasa początkowa Elfy, stolica Hodynn [8]

Zajmij trzy pobliskie Wieże Strażnicze [w] - na mapie pojawią się wówczas grupy Berserków, którzy będą atakować wszystko co popadnie - przede wszystkim Twoich wrogów.

Warto udać się na S i zająć tam dwie Wioski . Postaraj się też jak najszybciej zająć środkową część Podziemi . Utrzymuj tam oddział strażników - co jakiś czas będą się tam pojawiać armie Tempesta .

Na S znajdują się dwa miasta otoczone fosą lawy - Brunhald [9] i Hodynn [8] . Po atakach Berserków ich obrona jest bardzo osłabiona i jednym rajdem latającego Bohatera (ewentualnie poprzez Tunele [5] ) możesz zdobyć dwa duże miasta z Magicznymi Wieżami.

Przez cały czas musisz zachować czujność - Tempest do końca będzie kombinował i rozsyłał oddziały (również latające) po całej mapie - może się zdarzyć, że trafi na jakieś słabo chronione miasto i będziesz mieć kłopot. Wszystkie wrogie oddziały niszcz, gdy tylko je zobaczysz - lepiej wycofać armię z frontu i trochę opóźnić ofensywę, niż później ganiać za takim rajdem po całym Twoim zapleczu.

Podczas zdobywania miast, gdy z Twoich sił atakujących niewiele zostało a miasto nie ma Palisady, lepiej wycofać się, oddać miasto bez walki a po uzupełnieniu braków w armii zdobyć je ponownie. Jeśli miasto nie ma Murów, to zdobywanie go nie jest trudniejsze od bitwy w polu, więc wycofując się nic nie tracisz a broniąc go narażasz się na niepotrzebne straty.

Na sam koniec zostanie Ci tylko zdobyć ostatnie miasto Sereny , leżące na wyspie Belfyme [7] - polecam zaatakować je kilkoma Czerwonymi Smokami - czeka Cię niezła zabawa :).