Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 07 - Zycie A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 7 - Życie - Faza Początkowa

1 - Etap 07 - Zycie A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Miasta - Etap 07 - Zycie A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Higlim

2. Frontburg

3. Imbrahil

4. Rudsluk

5. Luimil

6. Foloum

7. Fuvka

8. Docks

9. Lakul

10. South Gate

11. Kajal

12. Tolcyr

13. Demeral

14. Islodor

15. Galan Berg

16. Radgor

17. Scorador

18. Mugasus

19. Greed

20. Lusfor

21. Elven Court

22. Padstom

23. Quenril

24. Gritlakbak

25. Yarkul

Magowie:

Merlin - sfera życia, rasa początkowa Elfy

Yaka - sfera ognia, rasa początkowa Tigranie stolica Kajal [11]

Serena - sfera życia, rasa początkowa Elfy, stolica Foloum [6]

Nekron - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli, stolica Rudsluk [4]

Julia - sfera życia, rasa początkowa Elfy, stolica Elven Court [21]

Mab - sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny, stolica Gritlakbak [24]

Nimue - sfera wody, rasa początkowa Ludzie, stolia Lakul [9]

Zacznij od wynajęcia dwóch Bohaterów [U] (są na NW i NE od miejsca startu). Jednym z nich wybierz się na rekonesans w Jaskiniach [9] na E od Higlim [1] - jednak nie zapuszczaj się zbyt głęboko, wystarczy, że zdobędziesz Surowce Produkcyjne dla miast i Kopalnię .

Głównymi siłami, wraz z Merlinem , rusz na N. Pionierami odbuduj Olhilm [R] - jest tam Wieża dla Merlina . Szybko uderz na stolicę Nekrona - Rudsluk [4] , póki nie ma tam Murów Obronnych. Po drodze może dojść do potyczek z oddziałami Nekrona - jeśli Olhilm jeszcze nie jest odbudowane przesuń Merlina tak, by zasięg jego czarów obejmował Twe armie.

Zbuduj silną armię i wejdź w nią do Podziemi [4] na E od Rudsluk . Idąc dalej na E dotrzesz do siedziby Mab - Gritlakbak [24] - jest tam dużo obrońców, lecz jeśli się pospieszysz, to Mab nie zdąży wznieść Murów.

W S części podziemi kręcą się liczne grupy Crusher'ów Yaki - nim zapuścisz się w tamte okolice skompletuj potężną armię. Innym sposobem na dotarcie do SE terenów jest zbudowanie w Higlim [1] Stoczni i Statku lub zainwestowanie w dużą grupę (najlepiej ośmiu) Piratów. Poprzez wodę udaj się na SE, wzdłuż granicy domeny Nimue , aż dotrzesz do brzegu. Armią obrońców obsadź Wieżę i odczekaj tam parę tur. Yaka pośle tam duże siły - nie ominie Cię duża frajda wykańczania ich strzałami z murów (Piraci są w tym najlepsi!). Gdy rozbijesz w ten sposób trzon armii Yaki rusz na E i zajmij jego siedzibę - Kajal [11] . Jeśli jego siły będą zbyt duże, zatrzymaj się w wieży obok miasta i poczekaj na lepszy moment.

W swoich miastach nie ustawaj w produkcji nowych żołnierzy i licznymi grupami wysyłaj ich pod górami na E - czekają Cię tam ciężkie przeprawy z armiami Nekrona i Yaki . Wybierz najsłabiej strzeżone miasto, zdobądź je i mocno ufortyfikuj. Zdobywaj kolejne miasta i staraj się nie wypuszczać pojedynczych Jednostek w pole - Twoi wrogowie będą polowali na każdy słabszy oddział. Ty również stosuj tę zasadę - gdy tylko widzisz pojedynczych wrogów niszcz ich bez litości - jeśli tego nie zrobisz, później te pojedyncze jednostki zaatakują Cię w olbrzymiej grupie i będziesz mieć problem.

Nimue zajmuje małą wyspę na S mapy - zwycięstwo nad nią przyjdzie Ci łatwo. Przygotuj desant przy E brzegu i kilku Piratów po W stronie wyspy. Piratami zajmij Wieżę Strażniczą , w następnej turze Nimue wyśle swe główne siły by ją odbić. Następnie wyląduj desantem i z marszu zajmij opuszczone Lakul [9] .