Etap 04 - Woda A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Etap 4 - Woda - Faza Początkowa
Miasta:
1. Lilli 2. Gortrock 3. Shepherd Falls 4. Williston 5. Velune 6. Kratbar 7. Bogger 8. Lustan 9. Ingewal 10. Isfar 11. Roseville 12. Tugh 13. Valp |
Magowie:
Merlin - sfera wody, rasa początkowa Niziołki
Marinus - sfera wody, rasa początkowa Niziołki
Nimue - sfera wody , rasa początkowa Ludzie
Mab - sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny
Na początku przejdź się na E i pogadaj z Niziołkami - dołączy miasteczko Lilli [1] . Ochotnikami zajmij gniazdo Goblinów - Grortrock [2] a następnie zwiedź całą wysepkę (tylko Magiczny Skarbiec zostaw sobie na później).
Prace badawcze zacznij od jakiegoś czaru bojowego - Vengeful Vapor lub Gejzer.
Trzeciego dnia dołączy Bohater , którego od razu, razem z Merlinem załaduj na Statek i płyń na N-NE. Kup lub zdobądź Shepherd Falls [3] . Jak najszybciej idź dalej na NE i zajmij Williston [4] (w początkowej fazie Bohater z pomocą czarów Merlina powinien sobie poradzić; wyjdź poza zasięg strzałów obrońców i wykończ ich czarami). Znajduje się tam Wieża Magiczna, w której osadź Merlina .
Małym oddziałem prowadzonym przez Bohatera zrób wypad na S i zajmij Bogger [7] .
O ile nie uprzedzi Cię twój sojusznik - Marinus , zajmij również Velune [5] . Dobrze się w tamtych okolicach ufortyfikuj. Rozbij lub wymiń idącą z N armię Mab i wykończ ją w jej twierdzy w Kratbar [6] .
Teraz oczyść W część mapy i zacznij budować silną armię jazdy (najlepiej Rycerzy). Stolica Nimue - Lustan [8] znajduje się w NE części mapy. Powodzenia!