Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 04 - Woda A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 4 - Woda - Faza Początkowa

1 - Etap 04 - Woda A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Miasta - Etap 04 - Woda A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Lilli

2. Gortrock

3. Shepherd Falls

4. Williston

5. Velune

6. Kratbar

7. Bogger

8. Lustan

9. Ingewal

10. Isfar

11. Roseville

12. Tugh

13. Valp

Magowie:

Merlin - sfera wody, rasa początkowa Niziołki

Marinus - sfera wody, rasa początkowa Niziołki

Nimue - sfera wody , rasa początkowa Ludzie

Mab - sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny

Na początku przejdź się na E i pogadaj z Niziołkami - dołączy miasteczko Lilli [1] . Ochotnikami zajmij gniazdo Goblinów - Grortrock [2] a następnie zwiedź całą wysepkę (tylko Magiczny Skarbiec zostaw sobie na później).

Prace badawcze zacznij od jakiegoś czaru bojowego - Vengeful Vapor lub Gejzer.

Trzeciego dnia dołączy Bohater , którego od razu, razem z Merlinem załaduj na Statek i płyń na N-NE. Kup lub zdobądź Shepherd Falls [3] . Jak najszybciej idź dalej na NE i zajmij Williston [4] (w początkowej fazie Bohater z pomocą czarów Merlina powinien sobie poradzić; wyjdź poza zasięg strzałów obrońców i wykończ ich czarami). Znajduje się tam Wieża Magiczna, w której osadź Merlina .

Małym oddziałem prowadzonym przez Bohatera zrób wypad na S i zajmij Bogger [7] .

O ile nie uprzedzi Cię twój sojusznik - Marinus , zajmij również Velune [5] . Dobrze się w tamtych okolicach ufortyfikuj. Rozbij lub wymiń idącą z N armię Mab i wykończ ją w jej twierdzy w Kratbar [6] .

Teraz oczyść W część mapy i zacznij budować silną armię jazdy (najlepiej Rycerzy). Stolica Nimue - Lustan [8] znajduje się w NE części mapy. Powodzenia!