Rasy Neutralne | Rasy Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Rasy Neutralne
5. Ludzie
Ludzie jako rasa są bardzo wszechstronni - mają przeciętne statystyki i mało dodatkowych atrybutów - mimo to, gra się nimi lekko, łatwo i przyjemnie.
Warto bardzo szybko zainwestować w zaawansowane jednostki - Swashbucklers mają najlepszą broń pociskową, a rycerze (Knights) są najlepszą jazdą w grze. Jeśli tylko masz wystarczająca ilość pieniędzy rekrutuj Swashbucklerów do obrony, a kawalerię (Cavalry) do ataku. Gdy zostanie Ci jeszcze trochę złota, to wybuduj Gildię Czempionów (Champions Guild) i przynajmniej jednego rycerza (Knight). Rycerz (Knight) w początkowej fazie gry jest w stanie sam zdobywać miasta, a z obstawą kawalerii może przez całą rozgrywkę siać postrach wśród wrogów.
4-to poziomowa jednostka ludzi, to powietrzna galera. Może ona przenosić oddział desantowy po całej mapie, sama strzela oszczepem i jest niedostępna dla naziemnych przeciwników. Gdy zauważysz wrogą armię piechoty, to warto przechwycić ją pustą galerą - wrogowie nawet nie będą próbować uciekać.
6. Frostlingi
Frostlingi, to mały wojowniczy ludek pochodzący z mroźnych krain. Jako jedyni potrafią uprawiać zamrożoną ziemię wokół swoich osiedli. Wszyscy frostlingowie są zabezpieczeni przed mrozem, ale bardzo wrażliwi na ogień - i właśnie wrażliwość na ogień jest ich piętą achillesową. Dowodząc Frostlingami należy jak ognia :) unikać potyczek z jednostkami atakującymi płomieniem a z czarodziejami sfery ognia najlepiej postarać się o rozejm.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie