Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 15 - Ziemia C | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 15 - Ziemia - Faza Specjalna

1 - Etap 15 - Ziemia C | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Miasta - Etap 15 - Ziemia C | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Rosdam

2. Drule

3. Sulfyr

4. Raath

5. Salport

6. Rinegold

7. Manamir

8. L'ackmoeth

9. Mantel

10. Rimdeep

11. Kopskull

12. Deepmir

Magowie:

Merlin - sfera ziemi, rasa początkowa Krasnoludy

Tempest - sfera powietrze, rasa początkowa Drakoni, stolica Sulfyr [3]

Mab - sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny, stolica Rimdeep [10]

Yaka - sfera ognia , rasa początkowa Tigranie , stolica L'ackmoeth [8]

Uwagi do mapy: Teleport [T] w podziemiach, na E od Kopskull [11] przenosi na powierzchnię ziemi na E od Raath [4] do punktu oznaczonego [x] .

Merlina zostaw w Rosdam [1] , a armię podziel na dwa oddziały. Jedną ekipę poślij drogą na NE a później przez mostek na SE i pozajmuj tamtejsze włości. Drugi oddział, zawierający Pionierów, załaduj na Statek i popłyń na E do Teleportu [T] . Portal przeniesie armię na N mapy. Oddział Pionierów rozdziel na dwie grupy - jednym Pionierem pojedź na W a drugim na E - w pobliżu są ładne zielone pagórki idealnie nadające się do założenia nowych miast (miasto otoczone łąkami jest bardziej efektywne - pola uprawne przynoszą stały dochód złota) - postaw Posterunki kawałek na S od stojących tam Wiatraków [W] .

W nowo założonych osadach postaw Palisady i każ budować domy, by przyspieszyć ich rozwój. Nie zostawiaj ich bez opieki na dłużej niż dwie tury, bo ni stąd ni zowąd może się tam pojawić jakiś wrogi zwiadowca i przejąć Twoje dobra.

Armią pozostawioną na W mapy zajmij goblińskie Drule [2] . Następnie pozwiedzaj okolicę - dalej na W jest kilka miejsc wartych odwiedzin.

Z kolei armią północną uderz w Yakę posiadającego dwa miasta we E części wyspy. Na W od stolicy Yaki - L'ackmoeth [8] znajduje się dość mocno strzeżone Wejście do tunelu - prowadzi ono do podziemnego miasta Krasnoludów - Deepmir [12] . Miasto to jest drogie, więc jeśli szkoda Ci pieniędzy (prawie 3000 sztuk złota), to po prostu zajmij je siłą. W ten czy inny sposób warto je zdobyć. Idąc stamtąd na W, za trujące chaszcze, trafisz do jaskini z jeziorem lawy - w N części jeziora, strzeżony przez Feniksa , leży potężny Artefakt - Miecz Deepmir .

Mając Bohatera z Mieczem Deepmir oraz kilka silnych armii Krasnoludów i Tigran , bez większych problemów zniszczysz Nimue na S, Tempesta na NW i Mab pod ziemią ( Tunel nr [1] ). Powodzenia!