Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sfera życia i śmierci | Spis czarów w Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Sfera Życia:

Nazwa/Opis/Właściwości

Typ

W/K/U

OnR

Anioł (Angel) - Wzywa Anioła (Angel) (z Alternatywy 4 :))

Przywołanie

450/550/15

-

Błogosławieństwo (Bless) - Daje jednostce +2 do Odporności, +2 do Obrony i Ochronę przed Śmiercią

Jednostka

50/7/2

-

Boska Burza (Divine Storm) - Boska Burza zmienia teren w bujną trawę i rani jednostki na niej przebywające [atak: 15, obrażenia: 9]

Cel w obrębie domeny

350/100/-

-

Boski Czempion (Holy Champion) - Daje jednostce Siłę Woli, premie +2 do Ataku i +2 do Obrażeń przeciwko Złym jednostkom

Jednostka

120/25/8

-

Domena Życia - Wprowadza blask życia w twoją domenę, lecząc twoje jednostki na początku każdej tury

Domena

400/300/20

300

Gwiezdne Pociski (Shooting Stars) - Sprowadza na cel gwiezdny ogień [atak: 17, obrażenia: 7, typ obrażeń: boska energia, próby: 1]

Walka

50/8/-

-

Jednorożec (Unicorn) - Wzywa magicznego jednorożca

Przywołanie

150/60/5

-

Mistrzostwo w Sferze Życia (Life Mastery) - Przekształca wszystkie źródła magii na sferę życia i zwiększa wokół nich zasięg Twojej domeny

Cała Mapa

1000/500/50

300

Odmłodzenie (Rejuvenate) - Teren twojej domeny powoli zamienia się w trawę

Domena

100/20/5

20

Odpędzenie Nieumarłych (Turn Undead) - Próbuje zranić i zastraszyć Nieumarłego [atak: 15, obrażenia: 4, typ obrażeń: od boskości, próby: 1]

Walka

150/10/-

-

Święte Lasy (Sacred Woods) - Tworzy boskie lasy, które atakują wszystko, co próbuje przez nie przejść

Cel w obrębie domeny

80/40/-

-

Święty Gniew (Sacred Wrath) - Poraża pole walki Świętym światłem, zadaje podwójne obrażenia Złym jednostkom [atak: 14, obrażenia: 6, typ obrażeń: od boskości, próby: 1]

Walka

170/20/-

-

Uleczenie (Healing) - Przywraca celowi 10 punktów życia

Jednostka

50/15/-

-

Wielka Modlitwa (High Prayer) - Błogosławi wszystkie przyjazne jednostki i każdej z nich leczy 3-5 punktów życia

Walka

240/40/-

-

Wróżka (Fairy) - Przywołuje Wróżkę (Fairy)

Przywołanie

150/90/6

-

Wskrzeszenie (Resurgence) - Pozwala Jednostce powrócić do życia i znów walczyć

Jednostka

350/100/15

-

Wskrzeszenie Bohatera (Ressurect Hero) - Przywraca do życia zabitego Bohatera

Cała Mapa

100/50/-

-

Sfera Śmierci:

Nazwa/Opis/Właściwości

Typ

W/K/U

OnR

Anioł Ciemności (Black Angel) - Wzywa Anioła Ciemności (Black Angel)

Przywołanie

550/450/15

-

Burza Śmierci (Death Storm) - Zamienia teren w nieużytek i rani jednostki, które na nim przebywają [atak: 15, obrażenia: 6]

Cel w obrębie domeny

350/100/-

-

Cielesna Furia (Corpus Furia) - Wysadza martwe ciała atakując w ten sposób inne jednostki [atak: 15, obrażenia: 8, typ obrażeń: magia śmierci, fizyczny, próby: 1]

Walka

100/20/-

-

Czarny Pająk (Black Spider) - Przywołuje Czarnego Pająka (Black Spider)

Przywołanie

100/60/6

-

Dar Ciemności (Dark Gift) - Dodaje jednostce +2 do obrażeń i atak magią śmierci

Jednostka

60/8/3

-

Domena Ciemności (Domain of Darkness) - Otacza twoją domenę mgłą, ukrywając ją przed wrogami

Domena

200/120/20

120

Kościany Smok (Bone Dragon) - Przywołuje Kościanego Smoka

Przywołanie

450/375/12

-

Lasy Zła (Evil Woods) - Tworzy przeklęte lasy, które atakują wszystko, co się rusza

Cel w obrębie domeny

80/40/-

-

Ląd Ciemności (Darkland) - Śmierć przecieka przez twoje wieże i miasta, pozostawiając je bez szkód, ale zabijając to, co jest na lądzie

Domena

250/100/20

20

Mistrzostwo w Sferze Śmierci (Death Mastery) - Przekształca wszystkie źródła magii na sferę śmierci i zwiększa wokół nich zasięg Twojej domeny

Cała Mapa

1000/500/50

300

Osłabienie (Weaken) - Dodaje jednostce -2 do Obrony i -2 do Odporności [atak: 15, typ obrażeń: magia śmierci, próby: 1]

Walka

90/10/-

-

Ożywienie Martwych (Animate Dead) - Przywraca do życia martwe ciała, aby Ci służyły

Walka

180/50/-

-

Ożywienie Ruin (Animate Ruins) - Natychmiast odbudowuje zniszczone miasto

Miasto

200/100/-

-

Piekielny Czempion (Unholy Champion) - Daje jednostce Siłę Woli, +2 do Ataku, +2 do Obrażeń przeciwko Dobrym jednostkom

Jednostka

120/25/8

-

Potępienie (Damnation) - Utrzymuje twoją domenę w uścisku rozkładu, przeklinając wszystkich wrogów, którzy się w niej znajdują

Domena

350/150/20

150

Promień Śmierci (Death Ray) - Wystrzela promieniem magii śmierci na wrogą jednostkę [atak: 18, obrażenia: 6, typ obrażeń: magia śmierci, próby: 1]

Walka

80/8/-

-

Zaraza Miasta (City Plague) - Zmniejsza ilość ludności i produkcję wybranego miasta

Miasto

100/50/-

-

W/K/U - Wynalezienie Czaru/Koszt Rzucenia Czaru/Utrzymanie Czaru

OnR - Odporność na Rozproszenie