Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 14 - Ziemia B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 14 - Ziemia - Faza Mistrzowska

1 - Etap 14 - Ziemia B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Miasta - Etap 14 - Ziemia B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Ermsdale

2. Asg

3. Ssendra

4. Caferoperas

5. Mynold

6. Almande

7. Greywater

8. Kessender

9. Gram Zar

10. Nimand

11. Eastpeak

12. Durcas

13. Rockdale

Magowie:

Merlin - sfera ziemi, rasa początkowa Krasnoludy, stolica Ermsdale [1]

Arachna - sfera śmierci, rasa początkowa Mroczne Elfy, stolica Kessender [8]

Uwagi do mapy: Teleport [T] nieopodal miasta Gram Zar [9] przenosi na powierzchnię do Portalu [T] na S od miasta Rockdale [13] .

Znów zaczynasz w ciemnościach. Jednak tym razem od początku masz już miasto Ermsdale [1] . Przez dość długi okres miasto to nie będzie atakowane, więc możesz skupić się na budowie zaawansowanych jednostek (polecam postawić też Ołtarz Wojny).

Bohaterem pójdź na S - jeśli umie on poruszać się po wodzie wyjdź pierwszym Wyjściem [1] , jeśli nie ma zdolności na to mu pozwalającej idź Tunelem dalej na SW i wyjdź drugim Wyjściem [2] . Na powierzchni zajmij miasteczko Nimand [10] (jest koło Jaskini [2] ; od Jaskini [1] na SW przez rzekę). Gdy zajmiesz okoliczne włości wejdź w Teleport [T] - przeniesie Cię na E mapy. Po tamtej stronie idź na N - dołączy do Ciebie duże miasto - Rockdale [13] , Wieża Strażnicza [W] i cały tamtejszy garnizon Krasnoludów.

Gdy pod ziemią zajmiesz którykolwiek Magiczny Przekaźnik [M] , to cały oddział zostanie przeniesiony do ukrytej jaskini w SW części mapy [x] . W jaskini tamtej znajduje się pełno pająków i masa skarbów. By się stamtąd wydostać musisz zatrudnić Uchodźców z Kretem [U], który przebije drogę do pozostałych korytarzy. Za każdym razem gdy zajmuje się Przekaźnik [M] , to oddział jest przenoszony w tamto miejsce [x] - Pająki pojawiają się tam tylko za pierwszym razem, więc tylko pierwszy Przekaźnik [M] zajmij silną armią, a kolejne możesz zajmować pojedynczymi Jednostkami.

Arachna jest twardym przeciwnikiem. Posiada duże i silne armie - by je utrzymać musi mieć stały, duży dochód złota; w podziemiach położonych jest dużo Kopalń [K] - poświęć kilka oddziałów i wciąż zajmuj kopalnie Arachny. Będzie ona poświęcać dużo sił by kopalnie te odzyskać.

Zajmując podziemne miasta zapewnij im od razu silną obronę - Arachna będzie do końca wysyłać duże oddziały w kontratakach.