Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 16 - Smierc A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 16 - Śmierć - Faza Początkowa

1 - Etap 16 - Smierc A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Miasta - Etap 16 - Smierc A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Turek

2. Hall

3. Gildewale

4. Trohall

5. Doville

6. Lishire

7. Durgurod

8. Ondol

9. Sweetriver

Magowie:

Merlin - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli

Meandor - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli, stolica Durgurod [7]

Na początku zatrudnij błąkające się Zombie. Koniecznie otwórz Magiczny Skarbiec i od razu rozpocznij przygotowania do rzucenia znalezionego tam czaru - Podniesienie Ruin. Użyj go na drugich, znalezionych na E Ruinach [R] - szczątkach miasta Lora .

Gdy odbudujesz miasto, dołączy do Ciebie kilku Nieumarłych - pójdź nimi na N i zdobądź Gildewale [3] . Wampirzyca skutecznie uwodzi Halflingów (za wyjątkiem Łotrzyków) ale też skupia na sobie większość ataków, dlatego chroń ją dobrze i używaj jej zdolności z rozwagą.

Wszystkie zdobywane miasta Niziołków zamieniaj na nekropolie Nieumarłych, oszczędzisz sobie problemów z rebeliami wśród Halflingów. Miasteczko Trohall [4] zmień w fortecę koncentrując tam Łuczników i Balisty, gdyż tam właśnie skupią się główne ataki Meandora .

Musisz gdzieś zainwestować w Wieżę Magiczną (np. w Gildewale [3] ) i posadzić tam Merlina . Jeśli chodzi o naukę, to polecam zdolność "Przywoływacz" (Summoner) i czar "Wezwanie Kościanego Smoka". Sprowadzenie Nieumarłego Smoka zajmuje trochę czasu ale jest on niedościgniony w niszczeniu goblińskich Wielkich Żuków (gdy Meandor zajmie północne miasta, to armie Wielkich Żuków staną się prawdziwą plagą).

W swoich miastach inwestuj w oddziały zaawansowane lub w machiny oblężnicze. Trzonem armii Meandora kościane horrory - a nawet jeden horror przechodzi bez obrażeń przez całą armię zwykłych szkieletów. Na takiego twardziela działają tylko katapulty chronione przez tony mięsa armatniego lub oddział takich samych horrorów - w żadnym wypadku nie opłaca poświęcać się kościanego smoka.

Meandor czeka na Ciebie w Durgurod [7] na NE krańcu mapy.