Etap 13 - Ziemia A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Etap 13 - Ziemia - Faza Początkowa
Miasta:
1. Grimmoch 2. Bluheb 3. Zwab uhhn 4. Vangak 5. Rumd 6. Truilo 7. Wedfol 8. Kragak |
Magowie:
Merlin - sfera ziemi, rasa początkowa Krasnoludy
Fangir - sfera ziemi, rasa początkowa Krasnoludy, stolica Vangak [4]
Mab - sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny, stolica Wedfol [7]
Zaczynasz samotnie - masz tylko Merlina , jest ciemno i głucho... Idź na N a przed kopalnią skręć na E - dołączy tam do Ciebie kilku Krasnoludów i od razu będzie raźniej. Gdy pójdziesz kawałek na SE do Obozu Najemników będziesz mógł tam kupić jeszcze kilku Krasnoludów. Stamtąd udaj się na N, na pierwszym rozwidleniu skręć na E i dalej na S wzdłuż rzeczki. Znajdziesz tam miasto Grimmoch [1] , które z chęcią do Ciebie dołączy, wraz z całym garnizonem i Bohaterem .
Z rozpędu zajmij Bluheb [2] , które leży kawałek na SE. Koniecznie udaj się z wizytą do Fangira - siedzi on na E, w mieście Vangak [4] . Zawrzyj z nim alians, a gdy podejdziesz do jego stolicy, ofiaruje Ci on małą, ale silną armię.
Nie zapomnij wrócić do okolic startu, gdzie zostało parę rzeczy do zdobycia.
Gdy linia frontu przesunie się na N znajdź korytarz oznaczony tabliczką "Stara kopalnia - nie wchodzić", no i oczywiście tam wejdź - musisz mieć w oddziale Kreta lub Wielkiego Żuka - jednostki te potrafią przekopywać się przez jaśniejsze (brązowe) ściany kopalń. Gdy kopacz przebije się do wnętrza tamtej jaskini od razu zapewnij mu ochronę silną armią - w środku czeka sporo potworów - zaatakują Cię, gdy tylko nadejdzie ich tura. Oprócz potworów znajdziesz tam masę skarbów.
Nim zdobędziesz Wedfol [7] , co kończy misję, pójdź oddziałem kopaczy na N - za miękką skałą znajdziesz Artefakt (i paru wściekłych Goblinów).
Jeśli nie chcesz zbyt szybko kończyć etapu (np. masz w planach wynaleźć jeszcze parę czarów) a Mab zostało już tylko ostatnie miasto - Wedfol [4] , to jednym oddziałem zastaw mostek tak, by Fangir nie mógł go ominąć i odebrać Tobie przyjemności własnoręcznego wysłania Mab w zaświaty.