Sfera powietrza i ziemii | Spis czarów w Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Sfera Powietrza:
Nazwa/Opis/Właściwości | Typ | W/K/U | OnR |
Błysk Północy (Northern Glow) - Przywołuje Błysk Północy (Northern Glow) | Przywołanie | 200/140/9 | - |
Burza Błyskawic (Lightning Storm) - Burza Błyskawic rujnuje budowle i rani znajdujące się w nich jednostki [atak: 18, obrażenia: 12] | Cel w obrębie domeny | 350/100/- | - |
Chodzenie z Wiatrem (Wind Walking) - Wybrana jednostka unosi się nad terenem | Jednostka | 250/50/10 | - |
Domena Szybkości (Haste Domain) - Nadaje Przyspieszenie wszystkim przyjaznym jednostkom w domenie | Domena | 400/120/20 | 120 |
Epoka Lodu (Ice Age) - Straszne burze śnieżne szaleją na lądzie, omijając twoje miasta | Domena | 250/150/20 | 100 |
Gniew Wiatru (Winds of Fury) - Podrzuca wybranym celem do góry, zadając obrażenia [atak: 18, obrażenia: 8, typ obrażeń: fizyczny, próby: 1] | Walka | 130/10/- | - |
Lodowy Smok (Ice Dragon) - Przywołuje Lodowego Smoka (Ice Dragon) | Przywołanie | 550/450/15 | - |
Mistrzostwo w Sferze Powietrza (Air Mastery) - Przekształca wszystkie źródła magii na sferę powietrza i zwiększa wokół nich zasięg Twojej domeny | Cała Mapa | 1000/500/50 | 200 |
Obserwator (Watcher) - Zdejmuje mgłę z twojej Domeny, odsłania ukryte jednostki i pozwala zajrzeć do miast wroga | Domena | 400/120/20 | 120 |
Przyspieszenie (Haste) - Pozwala wybranej jednostce na szybkie poruszanie się | Jednostka | 60/15/4 | - |
Ptak Zefira (Zephyr Bird) - Przywołuje Zefira (Zephyr Bird) | Przywołanie | 100/60/6 | - |
Tornado (Tornado) - Tworzy wir powietrza wokół celu i odrzuca daleko kilku lub wszystkich przeciwników [atak: 15, obrażenia: 5] | Cel w obrębie domeny | 280/90/- | - |
Uduszenie (Suffocate) - Wysysa powietrze z płuc wybranego celu, rzut obronny zmniejsza obrażenia o połowę [atak:17, obrażenia:6, typ obrażeń: fizyczny, próby: 1] | Walka | 80/8/- | - |
Wyładowanie Łańcuchowe (Chain Lightning) - Błyskawica uderza w cel i sąsiadujące z nim jednostki [atak: 12, obrażenia: 8, typ obrażeń: od elektryczności, próby: 5] | Walka | 100/20/- | - |
Zamrożenie Wody (Freeze Water) - Zamraża wodę i tworzy solidne przejście po lodzie | Cel w obrębie domeny | 120/20/- | - |
Żywiołak Powietrza (Air Elemental) - Przywołuje żywiołaka powietrza | Przywołanie | 400/300/12 | - |
Sfera Ziemi:
Nazwa/Opis/Właściwości | Typ | W/K/U | OnR |
Bazyliszek (Basilisk) - Wzywa Bazyliszka (Basilisk) | Przywołanie | 500/400/15 | - |
Głębokie Pęknięcie (Deep Fissure) - Wystrzela na cel płonącą ziemię i zadaje od 2 do 8 obrażeń na budowle, rzut obronny zmniejsza obrażenia o 1/2 [atak: 20, obrażenia: 8, typ obrażeń: fizyczny, kruszy mury, próby: 1] | Walka | 80/15/- | - |
Kamienna Skóra (Stone Skin) - Dodaje jednostce +3 do Obrony | Jednostka | 50/8/5 | - |
Minotaur (Minotaur) - Przywołuje Minotaura (Minotaur) | Przywołanie | 200/120/9 | - |
Mistrzostwo w Sferze Ziemi (Earth Mastery) - Przekształca wszystkie źródła magii na sferę ziemi i zwiększa wokół nich zasięg Twojej domeny | Cała Mapa | 1000/300/50 | 200 |
Monstrualny Dzik (Dire Boar) - Przywołuje ogromnego Monstrualnego Dzika (Dire Boar) | Przywołanie | 100/50/6 | - |
Podniesienie Terenu (Raise Terrain) - tworzy góry stanowiące przeszkodę dla wszystkich armii | Cel w obrębie domeny | 200/85/- | - |
Równy Teren (Level Terrain) - niweluje góry tworząc przejście dla armii | Cel w obrębie domeny | 120/52/- | - |
Swoboda Ruchu (Free Movement) - Daje jednostce umiejętności Górska Wspinaczka (Mountaineering), Leśnictwo (Forestry) i Pełzanie w Jaskiniach (Cave Crawling) | Jednostka | 69/10/2 | - |
Trujące Rośliny (Poison Plants) - Wspomaga wzrost trujących roślin, które ranią wszystko, co się wokół nich porusza | Cel w obrębie domeny | 100/60/- | - |
Trzęsienie Ziemi w Mieście (City Quake) - Niszczy budowle i ludność wybranego miasta [atak: 8, obrażenia: 8] | Miasto | 200/120/- | |
Ukamienowanie (Stoning) - Bombarduje cel kamieniami [atak: 10, obrażenia: 2, typ obrażeń: fizyczny, próby: 6] | Walka | 70/10/- | - |
Ukrycie (Concealment) - Ukrywa jednostkę w roślinności na każdym terenie | Jednostka | 100/20/3 | - |
Wibracje Ziemi (Earth Tremors) - trzęsie całym polem walki zadając obrażenia jednostkom i budowlom; rzut obronny zmniejsza obrażenia o 1/2 [atak: 10, obrażenia: 8, typ obrażeń: fizyczny, kruszy mury, próby: 1] | Walka | 180/20/- | - |
Zaklęte Drogi (Enchanted Roads) - Zmniejsza koszt ruchu o 1/3 dla przyjaznych jednostek poruszających się po Twoich drogach | Domena | 240/80/10 | 80 |
Złota Epoka (Golden Age) - Zwiększa dochód złota wszystkich miast w twojej domenie | Domena | 400/150/40 | 10 |
Żywiołak Ziemi (Earth Elemental) - Przywołuje żywiołaka ziemi | Przywołanie | 350/275/12 | - |
W/K/U - Wynalezienie Czaru/Koszt Rzucenia Czaru/Utrzymanie Czaru
OnR - Odporność na Rozproszenie