Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 00 - Tutorial | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 0 - Tutorial

Miasta - Etap 00 - Tutorial | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Testar

2. Tutorior

3. Firekeep

 

Magowie:

Merlin - sfera ognia , rasa początkowa Archoni

Gabriel - sfera kosmosu, rasa początkowa Archoni

Mab - sfera ziemi , rasa początkowa Gobliny

Ten etap jest treningiem pokazującym najważniejsze działania w grze. Na ekranie pojawiają się wskazówki, co i w jaki sposób należy zrobić. Może Ci się przydać klawisz F1 powtarzający ostatni komunikat.

Na początek zacznij odkrywanie nowego czaru - kliknij przycisk Odkrycia (Research) i wybierz cokolwiek.

Wskaż Merlina i kliknij 2 razy na mostek - tak przemieszcza się w tej grze oddziały. Gdy nie możesz już wykonać żadnego ruchu, bo Merlin wykorzystał wszystkie swoje punkty ruchu, kliknij Koniec Tury w prawym dolnym rogu ekranu. Tak kończy się pierwszy dzień treningu.

Podejdź do kolesia na koniu - to jest Bohater, którego trzeba zatrudnić. Bohaterowie to najlepsze jednostki wojskowe w grze i zawsze opłaca się kupić ich wierność.

Wejdź do miasta na N - Testar [1] i pozostaw tam Merlina. Moc Czarodzieja zawsze wzrasta, gdy przebywa on w mieście z Magiczną Wieżą - bardziej przydaje się on w Wieży niż na polu bitwy.

W mieście uruchom produkcję czegokolwiek, a Bohaterem zwiedź pobliski Magiczny Skarbiec [S].

Kliknij na Czary (Spells) i wskaż Zamrożenie Wody (Freeze Water) - Merlin zacznie przygotować się do rzucenia zaklęcia, co może potrwać nawet kilka tur. Gdy już czar będzie gotowy rzuć go na rzeczkę. Oddziałem Bohatera przejdź po lodzie. Idź dalej i pozajmuj Źródła Magii z różnych sfer.

Następnie Bohaterem i jego obstawą idź na S i w ramach treningu pobij dziadka Gabriela. Nim złoisz mu skórę musisz wypowiedzieć mu wojnę za pomocą menu Dyplomacji. Po porażce Gabriel zaproponuje sojusz - zgódź się.

Po potyczce wejdź w stojący obok Teleport [T] - przeniesie Cię kawałek na S. Zbierz tam wszystkie skarby i pójdź dalej drogą. Poprowadzi Cię ona aż do miasta Nieumarłych. Zdobądź nekropolię Tutorior [2] a następnie ją spal.

Zakończenie treningu polega na wejściu do pobliskiego Domu Zdrojowego[L] :)