Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

gry-usługi - newsy i ciekawostki

Diablo 2 nie jest winne powstania trendu na gry-usługi. Granie w kultowego hack’n’slasha to był styl życia, twierdzi twórca
Diablo 2 nie jest winne powstania trendu na gry-usługi. Granie w kultowego hack’n’slasha to był styl życia, twierdzi twórca

Michał Harat, 21 lutego 2025, 17:15

Twórca Diablo 1 i 2 ponownie zabrał głos w sprawie obecnych trendów w branży. Jego zdaniem klasyczne Diablo 2 wcale nie zapoczątkowało ery gier-usług, a jedynie było tytułem, do którego po prostu chciało się wracać, bo oferował dobrą zabawę. Live service, zdaniem Davida Brevika, pojawił się wraz z dużymi MMORPG-ami.

Xbox Game Pass chroni nas przed zalewem gier-usług, twierdzi Phil Spencer. Szef Xboxa mówi o kluczowej zmianie w strategii działania firmy
Xbox Game Pass chroni nas przed zalewem gier-usług, twierdzi Phil Spencer. Szef Xboxa mówi o kluczowej zmianie w strategii działania firmy

Adrian Werner, 17 lutego 2025, 14:03

W nowym wywiadzie Phil Spencer przyznał, że Microsoft odpuścił sobie próby przekonania posiadaczy PlayStation 5 i Nintendo Switch do przeniesienia się na Xboksa Series X/S.

W najbliższych latach Ubisoft skupi się na tych dwóch typach gier. „I to właśnie chcemy oferować rok po roku”
W najbliższych latach Ubisoft skupi się na tych dwóch typach gier. „I to właśnie chcemy oferować rok po roku”

Jakub Błażewicz, 14 lutego 2025, 10:42

Plan Ubisoftu na najbliższe lata zakłada skupienie się na dwóch typach projektów: otwartych światach i grach-usługach.

„To się nigdy nie wydarzy, gwarantuję”. Electronic Arts nie znajdzie siły, by zmusić Josefa Faresa do stworzenia gry-usługi
„To się nigdy nie wydarzy, gwarantuję”. Electronic Arts nie znajdzie siły, by zmusić Josefa Faresa do stworzenia gry-usługi

Michał Harat, 13 lutego 2025, 21:22

Twórca It Takes Two nie zamierza nawet udawać, że gry-usługi to dla niego jakakolwiek opcja. Zdaniem Josefa Faresa studio Hazelight nigdy nie pokusi się o stworzenie tego typu produkcji.

PlayStation będzie tworzyć więcej gier rodzinnych, ale nie zrezygnuje zupełnie z gier-usług
PlayStation będzie tworzyć więcej gier rodzinnych, ale nie zrezygnuje zupełnie z gier-usług

Adrian Werner, 13 lutego 2025, 11:30

Firma Sony nie zamierza zignorować sukcesu Astro Bot. Koncern ma w planach kolejne gry familijne.

Kolejna gra-usługa idzie do piachu, i to mimo niezłych ocen graczy na Steam. Garstka, która wciąż gra w MultiVersus, nie zostanie jednak z pustymi rękoma
Kolejna gra-usługa idzie do piachu, i to mimo niezłych ocen graczy na Steam. Garstka, która wciąż gra w MultiVersus, nie zostanie jednak z pustymi rękoma

Michał Harat, 3 lutego 2025, 21:47

Deweloperzy ze studia Player First ogłosili wraz z wydawcą Warner Bros. Games, że serwery ich darmowej bijatyki MultiVersus już wkrótce zostaną wyłączone.

Ubisoft wreszcie ujawnił Animus Hub. Nowa platforma do gier z serii Assassin’s Creed zawiera nadspodziewanie dużo starych rozwiązań
Ubisoft wreszcie ujawnił Animus Hub. Nowa platforma do gier z serii Assassin’s Creed zawiera nadspodziewanie dużo starych rozwiązań

Zuzanna Domeradzka, 23 stycznia 2025, 18:01

Ubisoft ujawnił Animus Hub – projekt znany wcześniej jako Assassin’s Creed: Infinity. Usługa poświęcona nowym „Asasynom” zadebiutuje wraz z AC: Shadows.

Część fanów obawia się, że Hogwarts Legacy 2 będzie grą-usługą. Stworzyli nawet petycję, ale jej popularność jest znikoma, biorąc pod uwagę sukces „jedynki”
Część fanów obawia się, że Hogwarts Legacy 2 będzie grą-usługą. Stworzyli nawet petycję, ale jej popularność jest znikoma, biorąc pod uwagę sukces „jedynki”

Kamil Kleszyk, 7 grudnia 2024, 11:18

Czy Hogwarts Legacy 2 będzie grą-usługą? Tego obawiają się fani „jedynki”, którzy widzą, że Warner Bros. coraz częściej puszcza oczko w kierunku tego typu produkcji.

Prezes Sony skomentował porażkę Concorda. Hiroki Totoki mówi, co poszło nie tak i obiecuje, że firma wyciągnie z tego wnioski
Prezes Sony skomentował porażkę Concorda. Hiroki Totoki mówi, co poszło nie tak i obiecuje, że firma wyciągnie z tego wnioski

Adrian Werner, 8 listopada 2024, 14:15

Wysoko postawieni ludzie z firmy Sony w rozmowie z inwestorami omówili porażkę gry Concord oraz przedstawili wnioski, jakie z niej wyciągnięto.

„Zbyt dużo pieniędzy wydaje się na gry, których ludzie nie chcą”. Gwiazdor Assassin’s Creed: Origins i Rodu smoka rzuca wyzwanie chciwym tuzom branży
„Zbyt dużo pieniędzy wydaje się na gry, których ludzie nie chcą”. Gwiazdor Assassin’s Creed: Origins i Rodu smoka rzuca wyzwanie chciwym tuzom branży

Zuzanna Domeradzka, 15 października 2024, 17:32

Aktor z Assassin’s Creed: Origins i Rodu smoka twierdzi, że współczesne gry „traktowane są za bardzo jak biznes”. Twórca Tales of Kenzera: ZAU uważa, że w ich produkcji nie powinien liczyć się wyłącznie zarobek.

Większość gier-usług Sony przepadła z kretesem. Wielki projekt Jima Ryana nie przeszedł próby czasu
Większość gier-usług Sony przepadła z kretesem. Wielki projekt Jima Ryana nie przeszedł próby czasu

Jakub Błażewicz, 9 września 2024, 12:14

Po kilku latach ambitne plany Jima Ryana nie przyniosły owoców. Obietnica byłego szefa Sony Interactive Entertainment odnośnie do wydania 10 gier-usług zaowocowała głównie porażkami i anulowanymi projektami.

Poprzyj akcję „Stop niszczeniu gier wideo”. Ruszyła zbiórka podpisów w Polsce i UE
Poprzyj akcję „Stop niszczeniu gier wideo”. Ruszyła zbiórka podpisów w Polsce i UE

Jakub Błażewicz, 31 lipca 2024, 12:20

Ruszyła zbiórka podpisów pod inicjatywą obywatelską „Stop niszczeniu gier wideo”. Przez rok gracze z Unii Europejskiej będą musieli pokazać, że faktycznie sprzeciwiają się praktyce „uśmiercania” gier.

„Umieranie” gier to nic złego? Twórca Palworld uważa, że nacisk na „gry bez końca” szkodzi branży
„Umieranie” gier to nic złego? Twórca Palworld uważa, że nacisk na „gry bez końca” szkodzi branży

Jakub Błażewicz, 31 lipca 2024, 10:35

John „Bucky” Buckley ze studia PocketPair dołączył do deweloperów krytykujących obecne trendy patrzenia na sukces gier (w tym Palworlda) tylko przez pryzmat liczby graczy w danej produkcji.

EA chwali się wynikami finansowymi. Sukces zawdzięcza grom-usługom
EA chwali się wynikami finansowymi. Sukces zawdzięcza grom-usługom

Adrian Werner, 31 lipca 2024, 10:14

Electronic Arts opublikowało wyniki finansowe. Firmie udało się przebić prognozy, głównie dzięki przychodom z mikropłatności.

Potrzeba było romansowych fantazji z Baldur’s Gate 3, żeby twórcy popularnej darmowej strzelanki odważyli się dodać pogłębione relacje z towarzyszami. To jedna z nowości w Warframe: 1999
Potrzeba było romansowych fantazji z Baldur’s Gate 3, żeby twórcy popularnej darmowej strzelanki odważyli się dodać pogłębione relacje z towarzyszami. To jedna z nowości w Warframe: 1999

Marcin Przała, 24 lipca 2024, 19:02

Do kosmicznej strzelanki Warframe zmierza duże rozszerzenie, wraz z którym do gry zawita system romansów. Jak się okazuje, do jego implementacji walnie przycyznił się sukces Baldur’s Gate’a 3.

Duzi wydawcy zbyt szybko porzucają gry-usługi według twórcy Warframe. „Debiutują, nie działają, więc je wyrzucają”
Duzi wydawcy zbyt szybko porzucają gry-usługi według twórcy Warframe. „Debiutują, nie działają, więc je wyrzucają”

Jakub Błażewicz, 22 lipca 2024, 11:30

Twórca Warframe uważa, że wielcy wydawcy zbyt prędko spisują swoje gry-usługi na straty, mimo że mogą sobie pozwolić na ich wspieranie po nie do końca udanych premierach.

Mimo dużych kontrowersji i wielu problemów nowa darmowa strzelanka błyskawicznie osiągnęła ważny kamień milowy w kwestii popularności. W The First Descendant zagrały miliony
Mimo dużych kontrowersji i wielu problemów nowa darmowa strzelanka błyskawicznie osiągnęła ważny kamień milowy w kwestii popularności. W The First Descendant zagrały miliony

Marcin Przała, 13 lipca 2024, 08:00

Kilka milionów graczy w ciągu pierwszego tygodnia od premiery miało sprawdzić darmową strzelankę The First Descendant od koreańskiej girmy Nexon.

Walka przeciwko zabijaniu gier toczy się na wielu frontach. W tych krajach dzieje się najwięcej
Walka przeciwko zabijaniu gier toczy się na wielu frontach. W tych krajach dzieje się najwięcej

Adrian Werner, 11 lipca 2024, 13:30

Walka przeciwko zabijaniu gier nie słabnie. Organizator inicjatywy Stop Killing Games opowiedział serwisowi Gamestar o postępach akcji w różnych krajach.

Gry-usługi najlepszą opcja dla deweloperów i graczy? Współtwórca Halo i Destiny stawia na długoterminowość
Gry-usługi najlepszą opcja dla deweloperów i graczy? Współtwórca Halo i Destiny stawia na długoterminowość

Jakub Błażewicz, 26 czerwca 2024, 13:22

Jon Tung (Halo 3, Ralo: Reach, Destiny) uważa, że gotowe, „zapudełkowane” gry w pełnej cenie wymuszają na twórcach podejmowanie decyzji niekorzystnych dla graczy i deweloperów.

Akcja przeciwko zabijaniu gier trwa. Zapytaliśmy jej organizatora o przyszłość i opinie prawników o The Crew
Akcja przeciwko zabijaniu gier trwa. Zapytaliśmy jej organizatora o przyszłość i opinie prawników o The Crew

Jakub Błażewicz, 7 czerwca 2024, 13:20

Walka przeciwko zabijaniu gier nie wygasa. Organizator inicjatywy Stop Killing Games odpowiedział na nasze pytania na temat dalszych działań oraz argumentów podważających sens akcji.

Gry-usługi Sony będą wychodziły równocześnie na PC i PlayStation. Sequele gier fabularnych mają jednak zachęcić graczy PC do zakupu konsoli
Gry-usługi Sony będą wychodziły równocześnie na PC i PlayStation. Sequele gier fabularnych mają jednak zachęcić graczy PC do zakupu konsoli

Marcin Bukowski, 30 maja 2024, 11:31

Gry-usługi od Sony debiutować będą równocześnie na konsolach oraz PC. Tytuły dla jednego gracza mają z kolei pojawiać się na PC z opóźnieniem i służyć jako zachęta do kupna PlayStation 5.

„Nie żądajcie 70 dolarów za grę, by potem naciągać graczy na skórki”. Twórca Helldivers 2 mówi o grach-usługach
„Nie żądajcie 70 dolarów za grę, by potem naciągać graczy na skórki”. Twórca Helldivers 2 mówi o grach-usługach

Jakub Błażewicz, 28 maja 2024, 14:05

Gry-usługi to dobre zjawisko w branży, zdaniem Johana Pilestedta. O ile są zrobione jak trzeba i nie wyciągają pieniędzy za skórki.

Gry-usługi w odwrocie? Większość deweloperów chce je mieć w swoim portfolio, ale aż 70% obawia się o ich trwałość
Gry-usługi w odwrocie? Większość deweloperów chce je mieć w swoim portfolio, ale aż 70% obawia się o ich trwałość

Zuzanna Domeradzka, 17 kwietnia 2024, 18:39

Mimo że spora część deweloperów chce tworzyć gry-usługi, to większość niepokoi się trwałością takiej strategii. Z nowego raportu dotyczącego branży gier wideo dowiadujemy się szczegółów na temat chęci monetyzowania produkcji.

Prosty, lecz skuteczny sposób na zapewnienie grom-usługom „życia wiecznego”. Twórca Knockout City odradza deweloperom uśmiercanie produkcji
Prosty, lecz skuteczny sposób na zapewnienie grom-usługom „życia wiecznego”. Twórca Knockout City odradza deweloperom uśmiercanie produkcji

Maciej Gaffke, 25 marca 2024, 21:34

Twórca Knockout City poradził studiom kończącym wsparcie dla swoich gier-usług, jak w dość prosty sposób zapewnić im „życie wieczne” i utrzymać zainteresowanie graczy.

Twórcy Days Gone pracują nad grą-usługą. Ich poprzednie dzieło może być dla niej fundamentem
Twórcy Days Gone pracują nad grą-usługą. Ich poprzednie dzieło może być dla niej fundamentem

Zuzanna Domeradzka, 25 marca 2024, 12:37

Nowa produkcja Bend Studio ma być grą-usługą. Twórcy Days Gone poszukują talentów, które wspomogą zespół w pracach nad wysokobudżetowym tytułem.

Warner Bros. chce więcej gier-usług. Po sukcesie Hogwarts Legacy i porażce Suicide Squad jest to dość dziwny kierunek
Warner Bros. chce więcej gier-usług. Po sukcesie Hogwarts Legacy i porażce Suicide Squad jest to dość dziwny kierunek

Maciej Gaffke, 5 marca 2024, 19:40

Warner Bros., wydawca m.in. Hogwart Legacy, chce ponoć odpuścić wielkie gry AAA. Zamiast tego firma zamierza skupić się na grach-usługach typu ostatnio debiutującego Suicide Squad: Kill The Justice League.

To w Hogwarts Legacy powinniśmy dostać nowe sezony i aktywności, nie w Suicide Squad
To w Hogwarts Legacy powinniśmy dostać nowe sezony i aktywności, nie w Suicide Squad

Dariusz Matusiak, 13 lutego 2024, 15:15

Hogwarts Legacy to niezła gra, do której aż chciałoby się wrócić – gdyby miała nową zawartość. Suicide Squad będzie miało nową zawartość, ale niekoniecznie chce się sprawdzać, jaką. Czyżby wydawca, wspólny dla obu produkcji, pomylił się w doborze gatunków?

Nazwanie nowej Subnautiki grą-usługą wystraszyło fanów serii. Twórcy uspokajają
Nazwanie nowej Subnautiki grą-usługą wystraszyło fanów serii. Twórcy uspokajają

Adrian Werner, 9 lutego 2024, 09:09

Twórcy serii Subnautica musieli wystosować oświadczenie, w którym uspokoili graczy zaniepokojonych doniesieniami, że sequel będzie grą-usługą.

Gier-usług ma być tylko więcej. Tworzy lub zamierza je stworzyć 95% deweloperów
Gier-usług ma być tylko więcej. Tworzy lub zamierza je stworzyć 95% deweloperów

Marcin Przała, 2 lutego 2024, 22:39

Najnowszy raport dotyczący branży gier wideo dostarcza nam szeregu ciekawych informacji na temat kondycji zespołów deweloperskich. Główny wniosek? Gry-usługi dalej rządzą, choć ich tworzenie obarczone jest coraz większymi kosztami, a także ryzykiem.

Gry-usługi zdominowały biznes Electronic Arts. Na nowego Battlefielda poczekamy przynajmniej do 2025 roku
Gry-usługi zdominowały biznes Electronic Arts. Na nowego Battlefielda poczekamy przynajmniej do 2025 roku

Marcin Bukowski, 31 stycznia 2024, 12:30

Firma Electronic Arts opublikowała raport finansowy z trzech ostatnich miesięcy zeszłego roku. Przychody są większe, a gry-usługi (np. EA Sports FC 24) dominują.

Gry-usługi stracą, Switch 2 skradnie show. Oto prognozy na 2024 rok
Gry-usługi stracą, Switch 2 skradnie show. Oto prognozy na 2024 rok

Jakub Błażewicz, 4 stycznia 2024, 13:47

Gry-usługi pozostaną na szczycie, ale mocno stracą w oczach twórców gier w 2024 roku. To jedna z prognoz analityków, którzy oczekują też m.in. debiutu Switcha 2.

„Gracze nie mają cierpliwości. Chcą nowych rzeczy każdego dnia”, twierdzi Mike Ybarra, szef Blizzarda
„Gracze nie mają cierpliwości. Chcą nowych rzeczy każdego dnia”, twierdzi Mike Ybarra, szef Blizzarda

Maciej Gaffke, 8 listopada 2023, 10:38

Według prezesa Blizzarda gracze nie mają cierpliwości. W ostatnim wywiadzie Mike Ybarra powiedział, że chcą oni nowej zawartości praktycznie co godzinę.

„Mam nadzieję na przełom, który wszystko zresetuje”. Weteran branży kreśli mroczną wizję przyszłości gier
„Mam nadzieję na przełom, który wszystko zresetuje”. Weteran branży kreśli mroczną wizję przyszłości gier

Hubert Śledziewski, 7 listopada 2023, 20:57

Raph Koster, główny projektant Ultimy Online i reżyser kreatywny EverQuesta 2, nakreślił mroczny obraz przyszłości branży gier. „Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych dziesięciu lat nastąpi przełom w platformach, który wszystko zresetuje”, powiedział.

Widziałem Path of Exile 2 i bardziej szczęśliwy już być nie mogę
Widziałem Path of Exile 2 i bardziej szczęśliwy już być nie mogę

Piotr Maciejczak, 29 lipca 2023, 09:00

Coraz więcej wiemy o Path of Exile 2. Tuż przed nadchodzącym ExileConem twórcy z Grinding Gear Games zaserwowali tonę informacji o grze. I powiem Wam, że strasznie się jaram.

AC Valhalla to idealny przykład problematycznej gry-usługi; gracze wspominają utraconą treść
AC Valhalla to idealny przykład problematycznej gry-usługi; gracze wspominają utraconą treść

Hubert Śledziewski, 26 lipca 2023, 17:50

Gracze Assassin’s Creed: Valhalli mierzą się z problemem, który bardzo często powraca w kontekście gier-usług. Doskwiera im brak treści, dawniej oferowanych w ramach sezonowych wydarzeń.

EA widzi swoją przyszłość w „grach-platformach”, co z tytułami singleplayer
EA widzi swoją przyszłość w „grach-platformach”, co z tytułami singleplayer

Adam Celarek, 10 maja 2023, 14:49

CEO Electronic Arts zdradził informacje dotyczące przyszłości spółki. Głównym kierunkiem rozwoju mają być długożyjące gry-platformy.

Blizzard uspokaja, Diablo 4 nie będzie przepoczwarzać się w MMORPG
Blizzard uspokaja, Diablo 4 nie będzie przepoczwarzać się w MMORPG

Hubert Śledziewski, 13 kwietnia 2023, 19:37

Czy Diablo 4 będzie bliżej do MMORPG, czy też pozostanie zakorzenione w gatunku action RPG? Blizzard zapewnia, że stawia na to drugie, choć pewne elementy mogą ulec zatarciu.

Wiemy, ile zajmie ukończenie Battle Passa w Diablo 4
Wiemy, ile zajmie ukończenie Battle Passa w Diablo 4

Adrian Werner, 13 kwietnia 2023, 08:48

Dowiedzieliśmy się, ile godzin zabawy zapewni battle pass w grze Diablo 4. Gracze mogą szykować się na długą przeprawę.

Boję się, że Diablo 4 skończy jak pozostałe gry-usługi
Boję się, że Diablo 4 skończy jak pozostałe gry-usługi

Paweł Musiolik, 20 marca 2023, 14:55

Beta Diablo IV dała mi przedsmak jednej z największych premier tego roku. Czy warto czekać na nową odsłonę kultowej serii Blizzarda?

Smutny koniec Babylon's Fall, to gra dla nikogo [Aktualizacja]
Smutny koniec Babylon's Fall, to gra dla nikogo [Aktualizacja]

Krzysiek Kalwasiński, 22 września 2022, 11:55

Babylon’s Fall doczeka się wkrótce końca swojego raczej smutnego żywota. Twórcy opublikowali artykuł, w którym podzielili się informacją o zamknięciu serwerów gry. Aktualizacja: w niektórych sklepach grę rozdaje się za darmo.

Assassin's Creed: Infinity nie jest grą-usługą, to Animus dla graczy
Assassin's Creed: Infinity nie jest grą-usługą, to Animus dla graczy

Jakub Błażewicz, 10 września 2022, 22:21

Nie gra-usługa, a centralny punkt serii Assassin's Creed – tym będzie AC: Infinity, porównane przez twórców cyklu do Animusa.

Narzekamy i płacimy, i tak w kółko.  Sytuacja Genshin Impact po patchu 3.0
Narzekamy i płacimy, i tak w kółko. Sytuacja Genshin Impact po patchu 3.0

Aleksandra Wolna, 5 września 2022, 16:30

Genshin Impact nową aktualizacją podbija portfele graczy, a także... poziom trudności? Patch 3.0 z pewnością wzbudza mieszane uczucia fanów, ale pokazuje też, dlaczego wspomniana gra jest niekwestionowanym gigantem na rynku.

Twórcy widzą w Callisto Protocol grę-usługę, obiecują 4 lata wsparcia
Twórcy widzą w Callisto Protocol grę-usługę, obiecują 4 lata wsparcia

Zuzanna Domeradzka, 3 września 2022, 13:06

Twórcy The Callisto Protocol przyznają, że będą inwestowali w tworzenie DLC. Ponadto gra ma być rozwijana przez aż cztery lata po premierze.

Za Diablo 4 dam 250 zł, a dostanę patologię z darmowych gierek
Za Diablo 4 dam 250 zł, a dostanę patologię z darmowych gierek

Maciej Pawlikowski, 23 sierpnia 2022, 13:59

Kegan Clark, dyrektor ds. produktu w Blizzardzie, opowiedział o mikrotransakcjach w Diablo 4, jakby ogłaszał nowe Boże Narodzenie. Tymczasem to nic innego jak PR-owa strategia zarządzania kryzysową sytuacją – jak sprzedać wadę jako feature i zaletę?

Diablo 4 jako gra-usługa; sezony i mikropłatności bez tajemnic
Diablo 4 jako gra-usługa; sezony i mikropłatności bez tajemnic

Hubert Śledziewski, 18 sierpnia 2022, 21:00

Blizzard przedstawił nowe informacje na temat Diablo 4, wprost nazywając je grą-usługą. Dotyczą one mikrotransakcji oraz sezonów, w ramach których gracze będą mogli zdobywać nagrody.

Warcraft jak Diablo Immortal; Blizzard szykuje nową grę mobilną
Warcraft jak Diablo Immortal; Blizzard szykuje nową grę mobilną

Jakub Błażewicz, 8 sierpnia 2022, 16:51

Blizzard Entertainment nie zakończy romansu z urządzeniami mobilnymi na Diablo Immortal i Warcraft Arclight Rumble. Na Android iOS trafi jeszcze jedna produkcja osadzona w świecie Azeroth.

EA zarabia krocie na grach-usługach. Apex Legends Mobile przebiło oczekiwania
EA zarabia krocie na grach-usługach. Apex Legends Mobile przebiło oczekiwania

Adrian Werner, 3 sierpnia 2022, 09:03

EA pochwaliło się wynikami finansowymi. Większość biznesu firmy stanowią obecnie gry-usługi, ale wydawca podkreśla wagę produkcji singleplayer w swojej strategii rozwoju.

Twórca Podróży przyznaje, że gry-usługi są najlepsze dla życia developerów
Twórca Podróży przyznaje, że gry-usługi są najlepsze dla życia developerów

Hubert Śledziewski, 2 sierpnia 2022, 14:20

Współtwórca kultowej Podróży, Jenova Chen ze studia thatgamecompany, twierdzi, że praca nad grami-usługami jest znacznie mniej stresująca niż klasyczna produkcja. Pozwala również zachować zdrową równowagę między życiem zawodowym i prywatnym.

Ubisoft zaprezentuje Skull and Bones w tym tygodniu
Ubisoft zaprezentuje Skull and Bones w tym tygodniu

Agnieszka Adamus, 5 lipca 2022, 19:43

Ubisoft ogłosił, że za dwa dni będzie mieć miejsce pokaz Ubisoft Forward. Zobaczymy na nim gameplay ze Skull and Bones.

Szef PlayStation Studios zainteresowany grami-usługami, lecz nie rezygnuje z narracyjnych tytułów
Szef PlayStation Studios zainteresowany grami-usługami, lecz nie rezygnuje z narracyjnych tytułów

Michał Zegar, 22 marca 2022, 21:45

Szef PlayStation Studios zapowiedział, że Sony nigdy nie zrezygnuje z tworzenia gier nastawionych na pojedynczego gracza. W tym momencie jest jednak bardzo zafascynowany produkcją gier-usług.