Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

wyniki finansowe - sprzęt i technologie (9)

CoD: Modern Warfare najlepiej sprzedającą się grą z 2019 roku. Wielki sukces na PC
CoD: Modern Warfare najlepiej sprzedającą się grą z 2019 roku. Wielki sukces na PC

Adrian Werner, 30 października 2019, 14:35

Firma Activision ma powody do zadowolenia. Call of Duty: Modern Warfare poradziło sobie lepiej niż kilka wcześniejszych odsłon i już stało się największym bestsellerem tego roku w kategorii premium.

PS4 drugą najlepiej sprzedającą się konsolą w historii. Sony oczekiwało więcej
PS4 drugą najlepiej sprzedającą się konsolą w historii. Sony oczekiwało więcej

Krzysztof Kałuziński, 30 października 2019, 12:31

Sony ujawniło raport finansowy, zgodnie z którym PS4 stało się drugą najlepiej sprzedającą się domową konsolą w historii. Pierwsze miejsce nadal zajmuje PS2. Japońska firma oczekiwała jednak lepszych wyników.

GreedFall i A Plague Tale Innocence sukcesami kasowymi
GreedFall i A Plague Tale Innocence sukcesami kasowymi

Adrian Werner, 25 października 2019, 10:45

Firma Focus Home Interactive pochwaliła się dobrymi wynikami finansowymi. Sukces osiągnięto głównie dzięki udanym premierom gier A Plague Tale: Innocence oraz GreedFall.

Komercyjna klęska The Division 2 i Breakpoint. Ubisoft opóźnia premiery gier
Komercyjna klęska The Division 2 i Breakpoint. Ubisoft opóźnia premiery gier

Paweł Woźniak, 24 października 2019, 20:31

Na zamkniętej konferencji prasowej Ubisoft poinformował o przesunięciach premier nadchodzących tytułów AAA, w tym Watch Dogs Legion. Powodem tego są niezadowalające wyniki sprzedaży Tom Clancy’s The Division 2 i Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint.

Microsoft zarabia coraz mniej na konsolach Xbox One
Microsoft zarabia coraz mniej na konsolach Xbox One

Adrian Werner, 24 października 2019, 11:18

W raporcie finansowym firmy Microsoft znalazła się informacja o sporym spadku przychodów z działu gier. Odpowiada za to malejące zainteresowanie sprzętem, natomiast same gry oraz usługi mają się dobrze.

Fortnite – wrzesień był katastrofalny dla przychodów gry
Fortnite – wrzesień był katastrofalny dla przychodów gry

Adrian Werner, 23 października 2019, 09:28

Dzięki firmie analitycznej SuperData dowiedzieliśmy się, że we wrześniu przychody z Fortnite spadły aż o 43%. Bardzo dobry debiut zaliczyło za to Borderlands 3, którego sprzedaż cyfrowa wyniosła 3,3 mln egzemplarzy.

Stranger Things - trzeci sezon pobił wyniki poprzednich. Netflix chwali się liczbami
Stranger Things - trzeci sezon pobił wyniki poprzednich. Netflix chwali się liczbami

Adrian Werner, 17 października 2019, 10:54

Firma Netflix ogłosiła, że trzeci sezon serialu Stranger Things przebił wyniki oglądalności poprzednich serii. Ponadto doskonale poradziły sobie nowe odcinki Domu z papieru.

PUBG Mobile najbardziej dochodową grą mobilną w trzecim kwartale 2019 roku
PUBG Mobile najbardziej dochodową grą mobilną w trzecim kwartale 2019 roku

Paweł Woźniak, 11 października 2019, 15:34

Serwis SensorTower opublikował informacje o przychodach gier mobilnych w trzecim kwartale tego roku. Rynek produkcji na urządzenia przenośne urósł w porównaniu z poprzednim rokiem, a gracze coraz chętniej wydają pieniądze na ulepszenia czy też przedmioty kosmetyczne.

Tinder najbardziej dochodową aplikacją - zarabia więcej niż YouTube i Netflix
Tinder najbardziej dochodową aplikacją - zarabia więcej niż YouTube i Netflix

Oliwer Stanisławski, 11 października 2019, 12:47

Tinder, czyli aplikacja randkowa umożliwiająca poznawanie nowych osób bez wychodzenia z domu, awansował do miana najbardziej dochodowego programu na systemach iOS i Android. Giganci tacy jak Netflix czy YouTube zostali w tyle.

Globalne przychody z dystrybucji cyfrowej; Pokemon GO z najlepszym miesiącem od premiery
Globalne przychody z dystrybucji cyfrowej; Pokemon GO z najlepszym miesiącem od premiery

Michał Kułakowski, 22 września 2019, 15:35

Najnowszy raport grupy SuperData przynosi informacje na temat globalnych przychodów wygenerowanych przez dystrybucję cyfrową w sierpniu tego roku na wszystkich platformach sprzętowych. Największy sukces odnotowała mobilna gra Pokemon GO, która miała najbardziej dochodowy miesiąc od czasu debiutu w 2016 roku.

Minecraft drugim największym przebojem sierpnia w USA
Minecraft drugim największym przebojem sierpnia w USA

Adrian Werner, 14 września 2019, 10:15

Według zestawienia grupy NPD amerykański rynek w sierpniu podbiły gry Madden NFL 20 oraz Minecraft. Bardzo udany debiut zaliczyła również strategia Age of Wonders: Planetfall. Natomiast z konsol najlepiej poradziło sobie Nintendo Switch.

Szef No More Robots: Gry indie na PC tanieją, a ich sprzedaż spada
Szef No More Robots: Gry indie na PC tanieją, a ich sprzedaż spada

Krystian Pieniążek, 10 września 2019, 21:06

Produkcje niezależne sprzedają się coraz gorzej na komputerach osobistych i są coraz tańsze, przez co zarabiają coraz mniej. Tak wynika z analizy Mike’a Rose’a, czyli szefa firmy No More Robots, który szansy na poprawę tej sytuacji upatruje się między innymi w „odpowiednim” wycenianiu gier.

W tym roku Wiedźmin 3 sprzedaje się lepiej niż w poprzednim
W tym roku Wiedźmin 3 sprzedaje się lepiej niż w poprzednim

Adrian Werner, 30 sierpnia 2019, 09:28

Firma CD Projekt pochwaliła się, że w pierwszych sześciu miesiącach tego roku sprzedała więcej egzemplarzy gry Wiedźmin 3: Dziki Gon niż w pierwszym półroczu 2018 r.

Rynek gier w EU rośnie w siłę, 46% graczy to kobiety – raport ISFE
Rynek gier w EU rośnie w siłę, 46% graczy to kobiety – raport ISFE

Krystian Pieniążek, 29 sierpnia 2019, 16:07

Światło dzienne ujrzał raport na temat europejskiego rynku gier wideo w 2018 roku. Dzięki temu poznaliśmy informacje o jego kondycji finansowej i średnim wieku graczy ze Starego Kontynentu, a także dowiedzieliśmy się, jakie tytuły cieszą się największą popularnością na europejskim rynku.

Wielki sukces kasyna w GTA 5. Gry F2P na PC i konsolach łapią zadyszkę
Wielki sukces kasyna w GTA 5. Gry F2P na PC i konsolach łapią zadyszkę

Jakub Błażewicz, 21 sierpnia 2019, 17:00

Kolejny miesiąc to kolejny raport grupy SuperData na temat dystrybucji cyfrowej. W lipcu GTA V zaliczyło najlepszy miesiąc od debiutu, produkcje battle royale mają za sobą przyzwoity okres, a gry Nintendo sprzedawały się jak ciepłe bułeczki. Natomiast słabo wypadły tytuły F2P na platformach stacjonarnych.

Roblox zarabia coraz więcej – w drodze nowe funkcje
Roblox zarabia coraz więcej – w drodze nowe funkcje

Krystian Pieniążek, 13 sierpnia 2019, 15:25

Autorzy gry Roblox zapowiedzieli wprowadzenie do swojego dzieła szeregu nowinek mających usprawnić pracę domorosłych projektantów. Mowa o ulepszonym oświetleniu, nowych teksturach podłoża i przeniesieniu programu Roblox Studio do tak zwanej „chmury”.

Nowe marki i kolejne remastery w planach Activision Blizzard
Nowe marki i kolejne remastery w planach Activision Blizzard

Jakub Błażewicz, 9 sierpnia 2019, 15:13

Firma Activision Blizzard opublikowała sprawozdanie finansowe za drugi kwartał 2019 roku fiskalnego. Spółka skorzystała też z okazji i zdradziła, że pracuje nie tylko nad powrotem kolejnych kultowych serii, lecz także zupełnie nowymi projektami.

Mikropłatności w Black Ops 4 są bardziej dochodowe od tych w CoD: WWII
Mikropłatności w Black Ops 4 są bardziej dochodowe od tych w CoD: WWII

Bartosz Świątek, 9 sierpnia 2019, 10:22

System mikropłatności Call of Duty: Black Ops 4 generuje zauważalnie większe przychody od tego, który znalazł się w CoD: WWII. Ostatnia odsłona serii cieszy się też większą popularnością i przyciąga graczy do monitora na znacznie dłużej.

X-Men: Mroczna Phoenix z fatalnym wynikiem finansowym
X-Men: Mroczna Phoenix z fatalnym wynikiem finansowym

Miłosz Szubert, 7 sierpnia 2019, 13:35

Disney zaprezentował wyniki finansowe za trzeci kwartał bieżącego roku fiskalnego i przyniósł złe wieści – jej najnowszy nabytek, firma Fox, zanotowała potężną stratę operacyjną. Wszystko przez X-Men: Mroczną Phoenix.

Świetne wyniki Take-Two Interactive
Świetne wyniki Take-Two Interactive

Adrian Werner, 6 sierpnia 2019, 13:55

Ukazało się sprawozdanie finansowe firmy Take-Two Interactive za ubiegły kwartał. Wydawca uzyskał imponujące przychody, co jest głównie zasługą mikropłatności w Grand Theft Auto Online oraz Red Dead Online.

Nieoficjalnie: Ninja dostał 50 mln dolarów za porzucenie Twitcha
Nieoficjalnie: Ninja dostał 50 mln dolarów za porzucenie Twitcha

Konrad Serafiński, 4 sierpnia 2019, 10:20

Tom Warren, redaktor serwisu The Verge, poinformował za pośrednictwem Twittera, że Microsoft zapłacił około 50 milionów dolarów streamerowi o nicku Ninja za przejście z Twitcha na Mixer. Nie są to jednak oficjalne doniesienia.

Gry jako usługi i sprzedaż cyfrowa źródłem sukcesu EA
Gry jako usługi i sprzedaż cyfrowa źródłem sukcesu EA

Adrian Werner, 31 lipca 2019, 13:22

Firma Electronic Arts coraz mocniej polega na cyfrowych źródłach przychodu. W minionym kwartale udział sprzedaży pudełkowej wyniósł niecałe 14%. Dowiedzieliśmy się również jak wielu graczy bawi się w Apex Legends każdego tygodnia.

Sukces The Sims 4 - dodatki coraz popularniejsze
Sukces The Sims 4 - dodatki coraz popularniejsze

Bartosz Świątek, 31 lipca 2019, 12:37

W minionym kwartale baza graczy The Sims 4 powiększyła się o 7 mln osób. Znacznie częściej były też ściągane dodatki do omawianej produkcji. Najnowsze rozszerzenie - Wyspiarskie życie - jest jednym z najpopularniejszych pakietów DLC od momentu premiery gry.

Mario Kart 8 Deluxe zakupiła prawie połowa posiadaczy Nintendo Switch
Mario Kart 8 Deluxe zakupiła prawie połowa posiadaczy Nintendo Switch

Adrian Werner, 30 lipca 2019, 13:42

Nintendo udostępniło sprawozdanie finansowe za miniony kwartał. Poznaliśmy także największe bestsellery na Nintendo Switch. Na szczycie tego zestawienia znalazła się gra Mario Kart 8 Deluxe.

100 mln sprzedanych egzemplarzy PS4. Sony pobiło rekord
100 mln sprzedanych egzemplarzy PS4. Sony pobiło rekord

Konrad Serafiński, 30 lipca 2019, 10:27

Sony przedstawiło najnowszy raport finansowy. Wynika z niego, że firma łącznie sprzedała 100 mln egzemplarzy PlayStation 4. Sprawia to, że PS4 jest konsolą, która najszybciej w historii osiągnęła ten pułap.

Facebook Q2 2019 - kary karami, skandale skandalami, a kasy coraz więcej
Facebook Q2 2019 - kary karami, skandale skandalami, a kasy coraz więcej

Bartosz Świątek, 25 lipca 2019, 11:40

Wygląda na to, że problemy wizerunkowe i skandale nieszczególnie szkodzą Facebookowi. Koncern przedstawił raport z wyników finansowych w drugim kwartale 2019 roku. Firma wygenerowała blisko 16,9 mld przychodu - o 28% więcej niż rok temu. Jest to jeden z najlepszych wyników w ostatnich latach.

Rośnie sprzedaż gier w cyfrowej dystrybucji; świetna forma Rainbow Six Siege
Rośnie sprzedaż gier w cyfrowej dystrybucji; świetna forma Rainbow Six Siege

Krystian Pieniążek, 23 lipca 2019, 22:07

Najnowszy raport grupy SuperData przynosi ciekawe informacje na temat kondycji dystrybucji cyfrowej. Wynika z niego, że pomimo blisko czterech lat na karku gra Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege wciąż trzyma się świetnie, a Crash Team Racing Nitro-Fueled zaliczyło doskonały start.

Sprzedaż konsol Xbox spada - raport finansowy Microsoftu
Sprzedaż konsol Xbox spada - raport finansowy Microsoftu

Jakub Błażewicz, 19 lipca 2019, 16:05

Konsola Xbox One sprzedaje się coraz gorzej. Tak wynika z najnowszego raportu finansowego Microsoftu. Niemniej spółka nie może narzekać przychody w minionym roku fiskalnym.

Netflix traci klientów w USA. Spowalnia też ekspansja na inne rynki
Netflix traci klientów w USA. Spowalnia też ekspansja na inne rynki

Bartosz Świątek, 18 lipca 2019, 12:59

W minionym kwartale Netflix stracił w USA 130 tys. subskrybentów. Słabiej niż zakładano idzie też zdobywanie klientów na innych rynkach – zamiast prognozowanych 4,7 mln udało się przyciągnąć do platformy tylko 2,8 mln osób.

PC bardziej dochodową platformą niż PS4 dla Ubisoftu
PC bardziej dochodową platformą niż PS4 dla Ubisoftu

Adrian Werner, 18 lipca 2019, 11:13

Firma Ubisoft opublikowała raport z wynikami finansowymi. W minionym kwartale największy udział w przychodach wydawcy miały gry pecetowe. Ponadto The Division 2 to największy bestseller tego roku.

Cuphead z 4 milionami sprzedanych egzemplarzy, zarobki Pokemon GO i inne wieści
Cuphead z 4 milionami sprzedanych egzemplarzy, zarobki Pokemon GO i inne wieści

Miłosz Szubert, 10 lipca 2019, 15:00

Dziś piszemy o najnowszych wynikach sprzedaży dwuwymiarowej platformówki Cuphead, nowych sterownikach graficznych od firmy Nvidia oraz zarobkach Pokemon GO. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Świetne wyniki Cooking Simulator i konsolowego Car Mechanic Simulator
Świetne wyniki Cooking Simulator i konsolowego Car Mechanic Simulator

Adrian Werner, 8 lipca 2019, 13:24

Firma PlayWay pochwaliła się imponującymi wynikami sprzedaży pecetowej gry Cooking Simulator. Doskonale na rynku radzi sobie również konsolowy Car Mechanic SImulator.

Popularność Fortnite spada
Popularność Fortnite spada

Adrian Werner, 22 czerwca 2019, 10:51

Dzięki raportowi SuperData dowiedzieliśmy się, że w maju Fortnite poradziło sobie znacznie gorzej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, choć i tak gra zarobiła krocie. Dużymi sukcesami pochwalić się mogą natomiast Total War: Three Kingdoms i Playerunknown's Battlegrounds.

Harry Potter Wizards Unite - dobry debiut, ale gorszy niż Pokemon GO
Harry Potter Wizards Unite - dobry debiut, ale gorszy niż Pokemon GO

Adrian Werner, 22 czerwca 2019, 09:19

Debiut Harry Potter: Wizards Unite okazał się sporym sukcesem, ale wyniki gry mocno odbiegają od tych osiągniętych przez Pokemon GO, czyli poprzednią produkcję studia Niantic.

W 2019 roku rynek gier wideo może być wart znacznie więcej niż w 2018
W 2019 roku rynek gier wideo może być wart znacznie więcej niż w 2018

Konrad Hazi, 20 czerwca 2019, 12:30

Według raportu przygotowanego przez firmę Newzoo, globalny rynek gier komputerowych wygeneruje w 2019 roku 152,1 miliarda dolarów przychodu, co przełoży się na wzrost na poziomie 9,6% względem roku 2018. Największym kawałkiem tego „tortu” wciąż pozostaje sektor gier mobilnych.

Polska ma tylko 4% udziału w przychodach grupy CD Projekt
Polska ma tylko 4% udziału w przychodach grupy CD Projekt

Krystian Pieniążek, 18 czerwca 2019, 16:55

Grupa CD Projekt opublikowała infografiki, z których wynika, że Polska ma zaledwie 4% udziału w jej przychodach – pozostałe 96% pochodzi z eksportu. Poza tym zawarto na nich inne ciekawostki, jak choćby informacje o modelu biznesowym firmy i priorytetowym traktowaniu graczy.

Cyberpunk 2077 wywołał zamieszanie na giełdzie. CD Projekt wart o blisko 1,5 mld złotych więcej
Cyberpunk 2077 wywołał zamieszanie na giełdzie. CD Projekt wart o blisko 1,5 mld złotych więcej

Bartosz Świątek, 10 czerwca 2019, 13:03

Po ogłoszeniu daty premiery Cyberpunka 2077 w czasie wczorajszej konferencji Microsoftu na E3 2019, ceny akcji CD Projekt wzrosły do rekordowego poziomu 233 zł, choć potem kurs nieco spadł. W najlepszym momencie spółka była ósmą największą firmą na warszawskiej giełdzie.

Apex Legends - przychody zmalały już o 74%
Apex Legends - przychody zmalały już o 74%

Adrian Werner, 25 maja 2019, 09:04

Twórcy Apex Legends mają spory problem. W kwietniu przychody gry zmalały aż o 74% w porównaniu z rekordowym lutym.

Metro Exodus jest hitem, ale głównie na konsolach, a nie na PC
Metro Exodus jest hitem, ale głównie na konsolach, a nie na PC

Adrian Werner, 23 maja 2019, 11:52

THQ Nordic poinformowało, że Metro Exodus sprzedaje się doskonale, ale głównie na konsolach. Wysoki przychód to niemal w całości zasługa wersji na PlayStation 4 i Xboksa One. Firma odmówiła komentarza w sprawie szczegółowych wyników wydania pecetowego.

Metro Exodus zaliczyło najlepszy start w historii THQ Nordic
Metro Exodus zaliczyło najlepszy start w historii THQ Nordic

Bartosz Świątek, 22 maja 2019, 14:21

THQ Nordic przedstawiło wyniki wypracowane w roku finansowym 2018-2019. Wydawca jest zadowolony z sukcesu Metro Exodus, które zostało uznane za najlepszą premierę w historii firmy.

Mortal Kombat 11 z najlepszym cyfrowym debiutem w historii marki
Mortal Kombat 11 z najlepszym cyfrowym debiutem w historii marki

Adrian Werner, 22 maja 2019, 12:45

Dzięki raportowi SuperData dowiedzieliśmy się, że do końca kwietnia gra Mortal Kombat 11 znalazła 1,8 mln nabywców w dystrybucji cyfrowej. To ponad czterokrotnie lepszy debiut niż w przypadku Mortal Kombat X. Coraz większe spadki przychodów notuje natomiast Apex Legends.

Sukces polskiego Green Hell. Niedługo poznamy datę premiery
Sukces polskiego Green Hell. Niedługo poznamy datę premiery

Bartosz Świątek, 21 maja 2019, 15:55

Rodzima firma Creepy Jar upubliczniła roczny raport finansowy, dzięki któremu wiemy, jak sprzedała się stworzona przez nią gra survivalowa Green Hell. Tytuł wydany w programie wczesnego dostępu Steam przyciągnął blisko 180 tys. nabywców.

11 bit studios - świetny I kwartał 2019 dzięki Frostpunk i Moonlighter
11 bit studios - świetny I kwartał 2019 dzięki Frostpunk i Moonlighter

Adrian Werner, 17 maja 2019, 12:05

Firma 11 bit studios podzieliła się raportem finansowym za miniony kwartał. Bardzo dobre wyniki spółki napędza sprzedaż gier Frostpunk i Moonlighter. Przy tej okazji deweloper uchylił też rąbka tajemnicy odnośnie swoich planów na przyszłość.

Rainbow Six Siege z 45 mln graczy, The Division 2 rozczarowaniem na PS4 i XONE
Rainbow Six Siege z 45 mln graczy, The Division 2 rozczarowaniem na PS4 i XONE

Adrian Werner, 16 maja 2019, 11:57

Ubisoft podzielił się wynikami finansowymi za miniony rok rozliczeniowy. Pochwalono się m.in. 40-procentowym wzrostem popularności Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Dowiedzieliśmy się również, że Far Cry 5 dzierży tytuł najpopularniejszej gry wydawcy w tej generacji, a The Division 2 okazało się rozczarowaniem na konsolach.

Red Dead Online większym sukcesem od GTA Online?
Red Dead Online większym sukcesem od GTA Online?

Bartosz Świątek, 14 maja 2019, 14:15

Strauss Zelnick – prezes firmy Take-Two Interactive – poinformował w czasie rozmowy z inwestorami, że Red Dead Online radzi sobie lepiej niż GTA Online w analogicznym czasie po premierze.

GTA 5 i Red Dead Redemption 2 wciąż sprzedają się w milionach egzemplarzy
GTA 5 i Red Dead Redemption 2 wciąż sprzedają się w milionach egzemplarzy

Konrad Serafiński, 14 maja 2019, 10:30

Firma Take-Two Interactive pochwaliła się wynikami finansowymi za poprzedni rok fiskalny. Z raportu wiemy, że GTA V sprzedało się w liczbie ponad 110 mln sztuk. Świetnie wyglądają także wyniki Red Dead Redemption 2 oraz NBA 2K19.

Świetna sprzedaż gry NieR Automata. Square Enix inwestuje w nowe marki
Świetna sprzedaż gry NieR Automata. Square Enix inwestuje w nowe marki

Jakub Błażewicz, 13 maja 2019, 19:03

Firma Square Enix pochwaliła się wynikami swoich gier w minionym roku fiskalnym. Świetnie wypadło NieR: Automata, które sprzedało się w ponad 4 milionach egzemplarzy. Prócz tego wydawca zapowiedział inwestycje w nowe marki oraz zapowiedzi gier na targach E3 2019.

Planowane wyniki sprzedaży Star Wars Jedi Fallen Order i inne fakty z raportu EA
Planowane wyniki sprzedaży Star Wars Jedi Fallen Order i inne fakty z raportu EA

Adrian Werner, 8 maja 2019, 11:23

Firma Electronic Arts udostępniła raport finansowy za I kwartał 2019 roku. Znalazło się w nim sporo ciekawych informacji na temat prognozowanych wyników sprzedaży Star Wars Jedi: Fallen Order oraz nowych gier z serii Need for Speed i Plants vs Zombies. Wydawca coraz mocniej stawia także na free-to-play i dystrybucję cyfrową.

Doskonała sprzedaż Resident Evil 2 przekroczyła oczekiwania firmy Capcom
Doskonała sprzedaż Resident Evil 2 przekroczyła oczekiwania firmy Capcom

Krystian Pieniążek, 7 maja 2019, 21:48

Firma Capcom podzieliła się raportem finansowym za rok fiskalny 2018/2019. Wynika z niego, że choć motorem odniesionego przez nią sukcesu były premiery gier Resident Evil 2 i Devil May Cry 5, pozostałe tytuły z jej portfolio również dołożyły cegiełkę do tego wyniku.

W Chinach jest już ponad 312 milionów pecetowych graczy
W Chinach jest już ponad 312 milionów pecetowych graczy

Michał Kułakowski, 5 maja 2019, 20:02

Według raportu firmy Niko Partners, w najbliższych latach w Chinach stale rosła będzie liczba aktywnych pecetowych graczy. W tej chwili na komputerach w Państwie Środka bawi się 312 milionów osób, które przynoszą branży rocznie ponad 15 miliardów dolarów przychodu. Większość z tych pieniędzy pochodzi z wieloosobowych produkcji online.