2004Najciekawsze recenzje gier strategicznych
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2004 roku.
Rome: Total War - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2004
„Rome: Total War” to bardzo rozbudowana gra, której detale i z pozoru nieznaczące niuanse świadczą o jej wielkości. Każdy aspekt gry można by opisać w osobnym artykule... Nie bez kozery recenzja do najkrótszych nie należy.
Rome: Total War - recenzja gryWarhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2004
„Warhammer 40,000”. Uniwersum wiecznej wojny, przepełnione z jednej strony najnowocześniejszą techniką, z drugiej zaś – mroczną magią, starożytnymi artefaktami i plugawymi demonami. Uniwersum, w które wkraczasz i Ty.
Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gryPodbój Rzymu - recenzja gry
recenzja gry5 listopada 2004
Fascynuje Cię Rzym? Zawsze chciałeś odegrać rolę rzymskiego władcy i pokierować losami cesarstwa? Masz okazję zrobić coś na przekór swoim marzeniom i wcielić się w wodza plemion barbarzyńskich. Twoim głównym celem będzie podbicie Rzymu.
Podbój Rzymu - recenzja gryAmerican Conquest: Odwet - recenzja gry
recenzja gry19 lipca 2004
Oficjalne, samodzielne, rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego o nazwie American Conquest. Warstwa fabularna rzeczonego dodatku obejmuje okres od 1517 do 1804 roku i odnosi się do historycznego podboju różnych części Nowego Świata.
American Conquest: Odwet - recenzja grySpace Colony - recenzja gry
recenzja gry26 stycznia 2004
Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold)...
Space Colony - recenzja grySilent Storm - recenzja gry
recenzja gry18 marca 2004
Strategia osadzona realiach II Wojny Światowej. Gracz staje się dowódcą elitarnego oddziału żołnierzy, wykonującego bardzo niebezpieczne zadania głęboko na terytorium wroga.
Silent Storm - recenzja gryGangland - recenzja gry
recenzja gry14 lipca 2004
Gangland to gra-hybryda zawierająca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego, cRPG oraz gier akcji/FPS, traktująca o przemocy i zorganizowanej przestępczości.
Gangland - recenzja grySpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2004
Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.
SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gryCastle Strike - recenzja gry
recenzja gry5 lipca 2004
strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design. Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.
Castle Strike - recenzja gryNo Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gry
recenzja gry23 czerwca 2004
No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900).
No Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gryLords of the Realm III - recenzja gry
recenzja gry20 lipca 2004
Lords of the Realm III to nowa odsłona starej i niegdyś cieszącej się dużą popularnością, strategicznej serii z firmy Sierra. Akcja umiejscowiona została w Średniowieczu i rozgrywa się w różnych częściach Europy.
Lords of the Realm III - recenzja gryCodename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry
recenzja gry1 września 2004
Wydana przez Niemców (CDV Software) i wyprodukowana przez Węgrów (Stormregion) Codename Panzers: Faza Pierwsza to gra, która jak mało która, narobiła strasznie dużo zamieszania. Czas odpowiedzieć, czy gra sama w sobie jest warta uwagi graczy...
Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gryWładca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gry
recenzja gry24 grudnia 2004
Jest to gra warta polecenia nie tylko osobom, które zaślepione są samym napisem „Lord of the Rings” na opakowaniu. Jest to porcja naprawdę solidnego software`u, potrafiąca zaskoczyć i zapewnić godziny rozrywki.
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gryMedieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry
recenzja gry6 grudnia 2004
Przy całej swojej ograniczoności Medieval Lords są dobrą, sympatyczną i grywalną grą. Przyjemność wynikająca z wybudowania i gospodarowania miastem tętniącym życiem nie daje się przecenić.
Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gryFull Spectrum Warrior - recenzja gry na PC
recenzja gry15 listopada 2004
FSW to lekko zmodyfikowana wersja programu, na którym amerykańscy żołnierze ćwiczą swoje umiejętności w walce w terenie zurbanizowanym. FSW wymaga taktycznego myślenia, umiejętności szybkiego planowania działania oraz sporej dozy cierpliwości.
Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PCPort Royale 2 - recenzja gry
recenzja gry2 listopada 2004
„Port Royale 2” można uznać za odświeżone i nieco tylko inne, niż w pierwowzorze, podejście do świata siedemnastowiecznych awanturników. PR2 zawiera nadal to samo, co tak lubiliśmy w części pierwszej – handel i walki z piratami.
Port Royale 2 - recenzja gryWorms Forts: Oblężenie - recenzja gry
recenzja gry10 listopada 2004
Worms Forts: Oblężenie zalet ma co niemiara: masa trybów rozgrywki, ciekawe bronie, świetną grafikę oraz stary, dobry klimat serii, który nie został zabity przez wprowadzenie trzeciego wymiaru oraz budynków. W zasadzie jedyną wadą jest praca kamery.
Worms Forts: Oblężenie - recenzja gryArmie Exigo - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2004
Do walki stają trzy ogromnie różniące się plemiona: imperium, upadli i bestie. Boje toczymy przeciwko upadłym, dostając pod kontrolę coraz to nowe typy jednostek. Na początku tworzymy armię z paladynami i elfami na czele...
Armie Exigo - recenzja gryPikmin 2 - recenzja gry
recenzja gry15 grudnia 2004
Kapitan Olimar zatęsknił za Pikminami. Wraca na ich planetę, by stoczyć w ramię z nimi kolejne, strategiczne boje o drogocenne skarby.
Pikmin 2 - recenzja gryChris Sawyer's Locomotion - recenzja gry
recenzja gry30 grudnia 2004
„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.
Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gryWarlords: Battlecry III - recenzja gry
recenzja gry1 października 2004
„Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.
Warlords: Battlecry III - recenzja gryLocoland - recenzja gry
recenzja gry2 czerwca 2004
Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez rosyjską grupę developerską – Gromada. Łączy ona dwa rodzaje rozgrywki – tej znanej z typowych RTS-ów oraz tej znanej z serii Railroad Tycoon.
Locoland - recenzja gryRobin Hood: Defender of the Crown - recenzja gry
recenzja gry25 czerwca 2004
Robin Hood: Defender of the Crown to nowa odsłona hitu o tym samym tytule znanego jeszcze z czasów panowania Amigi (ponad milion sprzedanych egzemplarzy gry). Ponownie wcielamy się w postać walecznego Robin Hooda, który musi uratować króla Richarda.
Robin Hood: Defender of the Crown - recenzja gryAirline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gry
recenzja gry29 lipca 2004
Oto jest rok 1942, gracz w skórze Wayne’a Johnsona leci nad pustynią za sterami swojego samolotu... na ogonie pojawiają się dwa niemieckie myśliwce i bez większych ceregieli zestrzeliwują gracza. Niedaleko Casablanki i mrowia pięknych kobiet.
Airline 69: Powrót do Casablanki - recenzja grySoldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry
recenzja gry5 sierpnia 2004
Ekstra pomysły, wzorowe odwzorowanie militariów i pola walki... Engine, na jakim stworzono „Soldiers”, jest fenomenalnym środowiskiem, które pozwala przeżyć w niespotykany dotąd sposób zdarzenia dziejące się na monitorze.
Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gryEuropa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gry
recenzja gry25 sierpnia 2004
„Mroczne Wieki” to strategia czasu rzeczywistego, próbująca wiernie odtworzyć realia Średniowiecza. Myliłby się ten, kto uznałby EU: MW za zwykłego RTS-a. Jest to ogromna i skomplikowana gra, która pozwala wcielić się nam w jednego z władców tamtej epoki.
Europa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gryBattle Mages - recenzja gry
recenzja gry12 sierpnia 2004
W świecie "Battle Mages" chronionym przed złem mocą Magicznego Kryształu, Ludzie, Krasnoludy i Elfy żyły w zgodzie i wzajemnym poszanowaniu do czasu, gdy w elfiej społeczności pojawił się Czarnoksiężnik nawołujący do powrotu na rodzime ziemie Elfów.
Battle Mages - recenzja gryBlitzkrieg: Horyzont w Ogniu - recenzja gry
recenzja gry12 lipca 2004
Burning Horizon to pierwszy oficjalny dodatek do gry Blitzkrieg, wydany przez CDV Software. W przeciwieństwie do innych tego typu wydawnictw, produkt ten nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i z powodzeniem działa bez niego.
Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu - recenzja gryGround Control 2: Operation Exodus - recenzja gry
recenzja gry6 września 2004
Druga część wyśmienitej gry strategicznej, która w roku 2000 zachwyciła wszystkich doskonałą i innowacyjną technologią graficzną. W "Ground Control 2: Operation Exodus" akcja toczy się w 300 lat po wydarzeniach które miały miejsce w pierwszej części.
Ground Control 2: Operation Exodus - recenzja gryLords of EverQuest - recenzja gry
recenzja gry20 maja 2004
„Lords of EverQuest” to gra należąca do gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym z dodatkiem elementów cRPG. Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została w tym samym świecie co wcześniejsze gry z serii „EverQuest”, tj. w Norrath.
Lords of EverQuest - recenzja gry