2006Najciekawsze recenzje gier
Recenzje gier opublikowane w 2006 roku.
Half-Life 2: Episode One - recenzja gry
recenzja gry6 czerwca 2006
Akcja epizodu pierwszego rozpoczyna się tuż po pamiętnych wydarzeniach w Cytadeli, jakie miały miejsce w końcowych scenach Half-Life’a 2. Gordon Freeman zostaje odnaleziony w rumowisku przez pieska, mechanicznego przyjaciela Alyx Vance.
Half-Life 2: Episode One - recenzja gryGothic 3 - recenzja gry
recenzja gry13 listopada 2006
Gothic 3 jest jak rajski ogród. Wieść niesie, że jest przepiękny, screenshoty powalają na kolana, ale większość ludzi długo jeszcze go ma własne oczy nie zobaczy.
Gothic 3 - recenzja gryMedieval II: Total War - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2006
Medevial II to kolejna z serii gier strategicznych Total War. Formalnie jest to też remake pierwszej gry z tej serii, którą wydano cztery lata temu. Akcję gry osadzono w latach 1080 – 1530. Celem gracza jest podbicie ówczesnego świata.
Medieval II: Total War - recenzja gryHeroes of Might & Magic V - recenzja gry
recenzja gry8 czerwca 2006
Ładna to gra. Mało kto patrzy już dziś na człon „Might & Magic” przez pryzmat inicjalnie związanej z nim serii cRPG. Liczą się już tylko Heroesi, i to nie bez powodu.
Heroes of Might & Magic V - recenzja gryFrater - recenzja gry
recenzja gry12 września 2006
O tym, czy bracia zakonni wiedli życie pełne uciech, czy tragicznie nudne - zdania są sprzeczne. A jakie życie oferuje Frater?
Frater - recenzja gryHeroes of Annihilated Empires - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2006
Jacy powinni być Heroesi, żeby zostać grą roku 2006? Pytanie życzeniowe, ale dlaczego mamy nie stawiać sobie i innym ambitnych celów?
Heroes of Annihilated Empires - recenzja gryGears of War - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2006
Jeśli ktoś grał w Resident Evil 4 lub Kill Switch, natychmiast poczuje się jak w domu. Cliff Bleszinski, jeden z głównych twórców Gears of War, otwarcie przyznał, że inspiracją do stworzenia nowej gry była właśnie czwarta część japońskiej sagi.
Gears of War - recenzja gryJust Cause - recenzja gry
recenzja gry22 września 2006
Bez wstępu, bo i ta gra nie daje nam szansy na wzięcie oddechu. W ciągu pierwszych pięciu minut gry dostajemy prosto w czoło taką dawkę dynamicznej akcji, że można by nią obdzielić kilka innych tytułów.
Just Cause - recenzja gryTomb Raider: Legenda - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2006
Mamy do czynienia z jedną z najciekawiej zrealizowanych gier TPP – po latach „przerwy” Lara doczekała się udanej kontynuacji swych przygód, nie można się przy niej nudzić.
Tomb Raider: Legenda - recenzja gryKurczak Mały - recenzja gry
recenzja gry2 stycznia 2006
Najnowsza produkcja Walta Disney’a opowiada o perypetiach kurczaczka. Zamieszkiwana przez niego kraina znajdzie się na celowniku agresywnej rasy Obcych, swoją drogą w dość wyraźny sposób przypominającej kreatury z Wojny Światów.
Kurczak Mały - recenzja gryDark Messiah of Might and Magic - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Pewne jest jedno, Dark Messiah of Might and Magic wart jest wydanej każdej na niego złotówki, pod warunkiem rzecz jasna posiadania odpowiedniego „kombajnu”.
Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gryPro Evolution Soccer 6 - recenzja gry na PC
recenzja gry21 listopada 2006
Lista zmian w stosunku do poprzedniej części gry nie jest imponująca, ale chyba tylko niepoprawni optymiści spodziewali się rewolucji w tym tytule.
Pro Evolution Soccer 6 - recenzja gry na PCCall of Duty 3 - recenzja gry
recenzja gry22 listopada 2006
Call of Duty 3 na pewno nie zaskoczy nas tak dużym skokiem jakościowym jakim była część druga serii. Zawiera jednak sporo elementów, które mogą zainteresować fanów strzelanin o tematyce wojennej.
Call of Duty 3 - recenzja gryNeed for Speed Carbon - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2006
Po buńczucznych zapowiedziach twórców mogliśmy się spodziewać zupełnie nowej jakości w dziedzinie wyścigów arcade. Kiedy jednak doszło do premiery, okazało się, że nie do końca tak jest.
Need for Speed Carbon - recenzja gryAnno 1701 - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Anno 1701 to niezwykle wciągająca i atrakcyjna graficznie gra. Gra, która niestety padła ofiarą przekształceń pod kątem współczesnych graczy, którzy chętniej grają w tytuły łatwiejsze niż trudniejsze.
Anno 1701 - recenzja gryTom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2006
Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gryCall of Juarez - recenzja gry na PC
recenzja gry8 września 2006
Call of Juarez to tak naprawdę historia dwóch różnych ludzi, których połączyła tragedia. W pierwszej kolejności mamy okazję poznać Billy’ego. To typowy awanturnik, który po kilku latach postanawia powrócić w rodzinne strony...
Call of Juarez - recenzja gry na PCDead Rising - recenzja gry
recenzja gry19 września 2006
O takich zakupach marzyłby chyba każdy, można wejść do pustego sklepu i wziąć tyle, ile da się unieść. Wystarczy tylko przedrzeć się przez falujące tłumy zombie, których nieprzebrane ilości zalegają w niemal wszystkich kątach świątyni handlu.
Dead Rising - recenzja gryPrey - recenzja gry
recenzja gry27 lipca 2006
Jedenaście lat. Tyle czasu minęło od rozpoczęcia projektu o nazwie Prey, który dzięki wielu przeciwnościom losu, przez długi czas nie mógł doczekać się realizacji. Mimo swojej bogatej historii, gra nigdy nie dorównała legendzie Duke Nukem Forever.
Prey - recenzja gryDreamfall: The Longest Journey - recenzja gry
recenzja gry21 lipca 2006
Warto wyruszyć w tę podróż z Zoe, by dowiedzieć się, co przydarzyło się April Ryan, gdzie przebywa Cortez, co stało się z Domem Granicznym, dokąd odleciał Kruk... Warto ponownie wkroczyć w ten cudowny, zachwycający świat.
Dreamfall: The Longest Journey - recenzja gryHitman: Blood Money - recenzja gry
recenzja gry4 lipca 2006
Hitman wraca i ku naszemu zaskoczeniu ma się lepiej niż kiedykolwiek. Chcesz zarobić trochę krwawej forsy?
Hitman: Blood Money - recenzja gryForbidden Siren 2 - recenzja gry
recenzja gry25 lipca 2006
Hello, co my tu mamy? Forbidden Siren 2. Survival horror jakiś – cool. Dzieło twórcy Silent Hilla – wow! Nie ukaże on się w Stanach, gdyż wydawca założył, że i tak by się tam nie sprzedał – Wooow!!
Forbidden Siren 2 - recenzja gryTitan Quest - recenzja gry
recenzja gry3 sierpnia 2006
Titan Quest jest grą szalenie podobną do Diablo, opiera się na tych samych filarach i powiela pewne schematy, jednak jest w nim coś, czego nie można było zaznać wcześniej...
Titan Quest - recenzja gryGrand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry
recenzja gry19 lipca 2006
Chęć zysku czy wyjście naprzeciw oczekiwaniom fanów – co skłoniło Rockstar do pozbawienia PSP jednego z najmocniejszych exclusive’ów?
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gryGalactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gry
recenzja gry1 września 2006
Po co przejmować się losami jednej planety, skoro można decydować o losach całej galaktyki? Galactic Civilizations 2 zadaje to pytanie i posuwa ideę Cywilizacji o jeden krok dalej.
Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gryTom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry
recenzja gry1 marca 2006
„Lockdown” jest nieporównywalnie prostszy od swoich poprzedników i to niestety wyraźnie widać. Dostaliśmy jednak w miarę przyzwoity produkt, przy którym można spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, szczególnie w dopracowanym trybie multiplayer.
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gryFable: Zapomniane Opowieści - PL
recenzja gry5 maja 2006
Po licznych perypetiach, Fable w końcu zostaje oficjalnie wydana w naszym kraju. Czy jest na tyle dobra, byśmy przymknęli oko na ponad pół roku opóźnienia?
Fable: Zapomniane Opowieści - PLTOCA Race Driver 3 - recenzja gry
recenzja gry17 marca 2006
Nie imponująca grafika uczyniła ToCĘ znaną – gracze od pierwszej części ubóstwiali świetnie zrealizowane zniszczenia karoserii. Nie inaczej jest tym razem... Lekkie uderzenie kończy się wygięciem blach, zbiciem lamp czy urwaniem lusterek.
TOCA Race Driver 3 - recenzja gryAgatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2006
Z różnych stron Anglii na małą wysepkę przybywa dziesięć, jakże odmiennych, osób. Chociaż preteksty, na podstawie których zdecydowali się odbyć tę niezwykłą podróż, pozostają ich tajemnicą, każda z nich została zaproszona przez pana U.N. Owena...
Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gryCall of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2006
Dla wielbicieli prozy Howarda Phillipsa Lovecrafta, Innsmouth to nazwa kultowa – a Dark Corners of the Earth bardzo intensywnie nawiązuje do literackiego pierwowzoru. Przy czym produkt to bardzo specyficzny, który wymyka się zaszufladkowaniu.
Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - recenzja gry