Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2004Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2

Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2004 roku.

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2004

Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

Robin Hood: Defender of the Crown - recenzja gry

recenzja gry25 czerwca 2004

Robin Hood: Defender of the Crown to nowa odsłona hitu o tym samym tytule znanego jeszcze z czasów panowania Amigi (ponad milion sprzedanych egzemplarzy gry). Ponownie wcielamy się w postać walecznego Robin Hooda, który musi uratować króla Richarda.

Robin Hood: Defender of the Crown - recenzja gry

Castle Strike - recenzja gry

recenzja gry5 lipca 2004

strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design. Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.

Castle Strike - recenzja gry

Locoland - recenzja gry

recenzja gry2 czerwca 2004

Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez rosyjską grupę developerską – Gromada. Łączy ona dwa rodzaje rozgrywki – tej znanej z typowych RTS-ów oraz tej znanej z serii Railroad Tycoon.

Locoland - recenzja gry

Port Royale 2 - recenzja gry

recenzja gry2 listopada 2004

„Port Royale 2” można uznać za odświeżone i nieco tylko inne, niż w pierwowzorze, podejście do świata siedemnastowiecznych awanturników. PR2 zawiera nadal to samo, co tak lubiliśmy w części pierwszej – handel i walki z piratami.

Port Royale 2 - recenzja gry

Podbój Rzymu - recenzja gry

recenzja gry5 listopada 2004

Fascynuje Cię Rzym? Zawsze chciałeś odegrać rolę rzymskiego władcy i pokierować losami cesarstwa? Masz okazję zrobić coś na przekór swoim marzeniom i wcielić się w wodza plemion barbarzyńskich. Twoim głównym celem będzie podbicie Rzymu.

Podbój Rzymu - recenzja gry

Worms Forts: Oblężenie - recenzja gry

recenzja gry10 listopada 2004

Worms Forts: Oblężenie zalet ma co niemiara: masa trybów rozgrywki, ciekawe bronie, świetną grafikę oraz stary, dobry klimat serii, który nie został zabity przez wprowadzenie trzeciego wymiaru oraz budynków. W zasadzie jedyną wadą jest praca kamery.

Worms Forts: Oblężenie - recenzja gry

Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2004

Przy całej swojej ograniczoności Medieval Lords są dobrą, sympatyczną i grywalną grą. Przyjemność wynikająca z wybudowania i gospodarowania miastem tętniącym życiem nie daje się przecenić.

Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry

Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PC

recenzja gry15 listopada 2004

FSW to lekko zmodyfikowana wersja programu, na którym amerykańscy żołnierze ćwiczą swoje umiejętności w walce w terenie zurbanizowanym. FSW wymaga taktycznego myślenia, umiejętności szybkiego planowania działania oraz sporej dozy cierpliwości.

Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PC

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2004

„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

Pikmin 2 - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2004

Kapitan Olimar zatęsknił za Pikminami. Wraca na ich planetę, by stoczyć w ramię z nimi kolejne, strategiczne boje o drogocenne skarby.

Pikmin 2 - recenzja gry