Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier strategicznych 17

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.

Lords of the Realm III - recenzja gry

recenzja gry20 lipca 2004

Lords of the Realm III to nowa odsłona starej i niegdyś cieszącej się dużą popularnością, strategicznej serii z firmy Sierra. Akcja umiejscowiona została w Średniowieczu i rozgrywa się w różnych częściach Europy.

Lords of the Realm III - recenzja gry

American Conquest: Odwet - recenzja gry

recenzja gry19 lipca 2004

Oficjalne, samodzielne, rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego o nazwie American Conquest. Warstwa fabularna rzeczonego dodatku obejmuje okres od 1517 do 1804 roku i odnosi się do historycznego podboju różnych części Nowego Świata.

American Conquest: Odwet - recenzja gry

Gangland - recenzja gry

recenzja gry14 lipca 2004

Gangland to gra-hybryda zawierająca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego, cRPG oraz gier akcji/FPS, traktująca o przemocy i zorganizowanej przestępczości.

Gangland - recenzja gry

Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu - recenzja gry

recenzja gry12 lipca 2004

Burning Horizon to pierwszy oficjalny dodatek do gry Blitzkrieg, wydany przez CDV Software. W przeciwieństwie do innych tego typu wydawnictw, produkt ten nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i z powodzeniem działa bez niego.

Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu - recenzja gry

Castle Strike - recenzja gry

recenzja gry5 lipca 2004

strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design. Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.

Castle Strike - recenzja gry

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2004

Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

Robin Hood: Defender of the Crown - recenzja gry

recenzja gry25 czerwca 2004

Robin Hood: Defender of the Crown to nowa odsłona hitu o tym samym tytule znanego jeszcze z czasów panowania Amigi (ponad milion sprzedanych egzemplarzy gry). Ponownie wcielamy się w postać walecznego Robin Hooda, który musi uratować króla Richarda.

Robin Hood: Defender of the Crown - recenzja gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gry

recenzja gry23 czerwca 2004

No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900).

No Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gry

Locoland - recenzja gry

recenzja gry2 czerwca 2004

Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez rosyjską grupę developerską – Gromada. Łączy ona dwa rodzaje rozgrywki – tej znanej z typowych RTS-ów oraz tej znanej z serii Railroad Tycoon.

Locoland - recenzja gry

Lords of EverQuest - recenzja gry

recenzja gry20 maja 2004

„Lords of EverQuest” to gra należąca do gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym z dodatkiem elementów cRPG. Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została w tym samym świecie co wcześniejsze gry z serii „EverQuest”, tj. w Norrath.

Lords of EverQuest - recenzja gry

Blitzkrieg - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2004

Blitzkrieg to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej. Gracze mogą uczestniczyć w szeregu historycznych starć dowodząc zarówno siłami alianckimi, rosyjskimi i niemieckimi...

Blitzkrieg - recenzja gry

Chicago 1930 - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2004

Chicago 1930 to gra strategiczno-taktyczna, w sporym stopniu przypominająca popularną serię Commandos. Za opracowanie pełnej wersji odpowiedzialny jest zespół developerski Spellbound (twórcy Desperados czy Robin Hood: The Legend of Sherwood)...

Chicago 1930 - recenzja gry

Silent Storm - recenzja gry

recenzja gry18 marca 2004

Strategia osadzona realiach II Wojny Światowej. Gracz staje się dowódcą elitarnego oddziału żołnierzy, wykonującego bardzo niebezpieczne zadania głęboko na terytorium wroga.

Silent Storm - recenzja gry

Warlords IV: Bohaterowie Etherii - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2004

Warlords IV: Heroes of Etheria podobnie jak części poprzednie serii Warlords, jest strategią turową z elementami cRPG osadzoną w świecie fantasy. Gracze ponownie mogą stanąć na czele wojsk złożonych ze smoków, pegazów, mrocznych elfów...

Warlords IV: Bohaterowie Etherii - recenzja gry

World War I: Battlefields - recenzja gry

recenzja gry8 marca 2004

The Entente World War I Battlefields to strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy do czasów I Wojny Światowej, w lata 1914-1918, gdzie mogą objąć dowodzenie nad siłami jednego z pięciu krajów uwikłanych w ten konflikt zbrojny...

World War I: Battlefields - recenzja gry

Wyprawa na Północ - recenzja gry

recenzja gry25 lutego 2004

Trzecia gra z przygodowo-strategicznego cyklu - Cultures. Akcja tej części rozpoczyna się niedługo po tym jak główni bohaterowie, tj. Hatschi (Saracen), Sigurd (Frank), Bjami (Wiking) oraz Crya (Bizantyjczyk) pokonali okropnego midgardzkiego węża...

Wyprawa na Północ - recenzja gry

Massive Assault - recenzja gry

recenzja gry18 lutego 2004

Strategia turowa, rozgrywająca się odległej przyszłości. W roku 2365 ludzie odkryli w przestrzeni kosmicznej sześć planet bogatych w surowce potrzebne ziemskiej cywilizacji do dalszej egzystencji.

Massive Assault - recenzja gry

Age of Wonders: Magia Cienia - recenzja gry

recenzja gry9 lutego 2004

Age of Wonders: Shadow Magic to trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku dzięki zespołowi developerskiemu Triumph Studios.

Age of Wonders: Magia Cienia - recenzja gry

Railroad Tycoon 3 - recenzja gry

recenzja gry6 lutego 2004

Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych.

Railroad Tycoon 3 - recenzja gry

Empires: Dawn of the Modern World - recenzja gry

recenzja gry5 lutego 2004

Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth...

Empires: Dawn of the Modern World - recenzja gry

Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry

recenzja gry3 lutego 2004

Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.

Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry

Space Colony - recenzja gry

recenzja gry26 stycznia 2004

Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold)...

Space Colony - recenzja gry

Homeworld 2 - recenzja gry

recenzja gry9 stycznia 2004

Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji...

Homeworld 2 - recenzja gry

Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2003

The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”.

Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry