Recenzje gier strategicznych 18
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Casino Tycoon - recenzja gry
recenzja gry12 grudnia 2003
Casino Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna pozwalająca nam stworzyć własne, niepowtarzalne kasyno, w którym tysiące ludzi będzie „dorzucało” swe ciężko zarobione pieniążki na nasze konto.
Casino Tycoon - recenzja gryPatrician III: Rise of the Hanse - recenzja gry
recenzja gry4 grudnia 2003
Po sporym sukcesie drugiej części strategii ekonomicznej Patrician (wydanej w 2001 roku), zespół Ascaron poszedł za ciosem i stworzył trzecią odsłonę tego cyklu. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym...
Patrician III: Rise of the Hanse - recenzja gryPort Royale - recenzja gry
recenzja gry25 listopada 2003
Port Royale to kolejna, po Patrician II: Quest for Power, strategia pochodząca z niemieckiej firmy Ascaron Software, przenosząca graczy na tereny Karaibów, do czasów największego rozkwitu piractwa, tj. od XVI do XVII wieku.
Port Royale - recenzja gryWorms 3D - recenzja gry
recenzja gry20 listopada 2003
Kolejna odsłona nieśmiertelnych robaków, tym razem w całkowicie nowym, w pełni wykorzystującym grafikę 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwoliło na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiązań i elementów...
Worms 3D - recenzja gryCommand & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gry
recenzja gry18 listopada 2003
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie.
Command & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gryTropico 2: Zatoka Piratów - recenzja gry
recenzja gry12 listopada 2003
W Tropico 2: Zatoka Piratów mamy okazję zostać prawdziwym władcą mórz południowych z okresu XVII wieku. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, gdzie jako totalitarny władca gospodarowaliśmy zasobami małej wyspy, teraz jako król piratów zarządzamy bazą
Tropico 2: Zatoka Piratów - recenzja gryCommandos 3: Kierunek Berlin - recenzja gry
recenzja gry6 listopada 2003
Commandos 3 to kolejna odsłona taktycznej strategii osadzonej w realiach II Wojny Światowej. W ponad 20 misjach, w kilku kampaniach (Londyn – kampania treningowa, Normandia, Francja i Niemcy, Stalingrad) do wykonania czekają najróżniejsze misje...
Commandos 3: Kierunek Berlin - recenzja gryEtherlords II: Second Age - recenzja gry
recenzja gry4 listopada 2003
Druga część interesującej strategii turowej z elementami cRPG – Etherlords, bazującej na takiej sławnej grze jak Heroes of Might & Magic. Akcja gry ponownie przenosi nas do świata fantasy, gdzie do walki stają cztery odmienne nacje.
Etherlords II: Second Age - recenzja gryUFO: Kolejne Starcie - recenzja gry
recenzja gry8 października 2003
UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych.
UFO: Kolejne Starcie - recenzja gryPolanie II - recenzja gry
recenzja gry3 października 2003
Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek.
Polanie II - recenzja gryAmerican Conquest - recenzja gry
recenzja gry17 września 2003
American Conquest to kolejna strategia czasu rzeczywistego stworzona przez twórców Cossacks: European Wars. Gra przenosi graczy do przeszłości, w czasy wielkiej kolonizacji nowo odkrytych kontynentów amerykańskich...
American Conquest - recenzja gryRestaurant Empire - recenzja gry
recenzja gry16 września 2003
Kolejna gra Trevora Chana, twórcy takich głośnych tytułów jak Capitalism czy Seven Kingdoms. Tym razem jest to strategia-ekonomiczna, w której możemy zająć się stworzeniem od podstaw najlepszej światowej sieci restauracji.
Restaurant Empire - recenzja gryWarrior Kings: Battles - recenzja gry
recenzja gry11 września 2003
Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.
Warrior Kings: Battles - recenzja grySudden Strike 2 - recenzja gry
recenzja gry1 września 2003
Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci).
Sudden Strike 2 - recenzja gryJurassic Park: Operation Genesis - recenzja gry
recenzja gry28 sierpnia 2003
Kolejny przedstawiciel popularnej idei Tycoonów. Cel jaki przyświeca graczowi w Jurassic Park: Project Genesis to nic innego jak stworzenie przynoszącego jak najwyższe zyski parku rozrywki, w którym główną atrakcją są waśnie dinozaury.
Jurassic Park: Operation Genesis - recenzja gryGhost Master - recenzja gry
recenzja gry18 sierpnia 2003
Ghost Master to strategia czasu rzeczywistego, w której możemy wcielić się w postać zjawy - Mistrza Duchów. Zostaliśmy przywołani z zaświatów i sprowadzeni do miasteczka Gravenville z zadaniem terroryzowania i straszenia jego mieszkańców.
Ghost Master - recenzja grySoldiers of Anarchy - recenzja gry
recenzja gry8 sierpnia 2003
SoA to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy.
Soldiers of Anarchy - recenzja gryAtrox - recenzja gry
recenzja gry6 sierpnia 2003
Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.
Atrox - recenzja gryCrazy Factory - recenzja gry
recenzja gry23 lipca 2003
Crazy Factory to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju... zabawki.
Crazy Factory - recenzja gryWarcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2003
Frozen Throne to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części Warcrafta. Akcja omawianego dodatku ponownie osadzona została w fantastycznej krainie Azeroth, w kilka miesięcy po bitwie na górze Hyjal, w której pokonano Archimonde’a i Płonący Legion...
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gryMedieval: Total War - Viking Invasion - recenzja gry
recenzja gry10 lipca 2003
Viking Invasion to pierwszy oficjalny dodatek do jednej z najlepszych strategii ostatnich lat - Medieval: Total War. Akcja przenosi nas ponad 1200 lat wstecz, do roku 793 naszej ery, gdzie Wikingowie, niezwyciężeni skandynawscy wojownicy, siali postrach..
Medieval: Total War - Viking Invasion - recenzja gryGalactic Civilizations - recenzja gry
recenzja gry27 czerwca 2003
Galactic Civilizations to gra strategiczna rozgrywana w systemie turowym, w wielu płaszczyznach przypominająca Meierowskie Civilization, oczywiście zmodyfikowane odpowiednio do „kosmicznych realiów”.
Galactic Civilizations - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry
recenzja gry18 czerwca 2003
Heroes of Might and Magic IV: Winds of War oferuje graczom sześć nowych kampanii, około 40 nowych map (w tym szereg stworzonych przez fanów serii), 3 nowe fantastyczne kreatury, szereg nowych obiektów oraz nową ścieżkę dźwiękową.
Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gryAnno 1503: The New World - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2003
Anno 1503: Setting out for a New World to sequel znanej gry strategicznej Anno 1602, łączący w jednym symulację budowania miast oraz kolonizację, dyplomację, produkcję, handel i walkę.
Anno 1503: The New World - recenzja gry