Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier strategicznych 15

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.

Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault - recenzja gry

recenzja gry14 listopada 2005

Miejsce: skuta lodem planeta Lorn V. Nagroda: Titan Dominatus, broń o legendarnej sile. Graczy: czterech – barbarzyńscy Orkowie, podstępni Eldarowie, mroczni Marines Chaosu i Gwardia Imperialna. Zwycięzca: jeden.

Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault - recenzja gry

Blitzkrieg 2 - recenzja gry

recenzja gry4 listopada 2005

Jedna z największych gier strategicznych umiejscowionych w klimacie II Wojny Światowej. Czy jednak jej rozmach jest dla każdego?

Blitzkrieg 2 - recenzja gry

Black & White 2 - recenzja gry

recenzja gry24 października 2005

Po czterech latach oczekiwania ukazuje się druga odsłona wielkiego hitu. Znów wcielamy się w rolę wszechmogącego boga i sterujemy życiem setek poddanych. Nie mogło również zabraknąć chowańca, który nabrał jeszcze większego apetytu na wojny.

Black & White 2 - recenzja gry

Rome: Total War - Barbarian Invasion - recenzja gry

recenzja gry18 października 2005

Poprzednia odsłona tej znanej serii gier strategicznych pokazywała wielkość i chwałę antycznego Rzymu. Najnowszy dodatek przedstawia jego upadek.

Rome: Total War - Barbarian Invasion - recenzja gry

Worms 4: Totalna Rozwałka - recenzja gry

recenzja gry6 października 2005

Z jednej strony jest to gra przyjemna, lekka i zabawna. Z drugiej niemal się nie odróżnia od swoich trójwymiarowych poprzedniczek. Polonizacja jest zaś po prostu dobra. Czy jednak nowe Wormsy pozwalają się w nich zatracić?

Worms 4: Totalna Rozwałka - recenzja gry

Worms 4: Mayhem - recenzja gry

recenzja gry15 września 2005

Team 17 nie ustaje w dążeniu do stworzenia idealnej wersji Worms. Czy Worms 4: Mayhem jest tym, czym być powinno?

Worms 4: Mayhem - recenzja gry

Codename: Panzers - Faza Druga - recenzja gry

recenzja gry9 września 2005

W Fazie Drugiej dla turystów przewidziano tak malownicze miejsca, jak pokryte złocistym piaskiem pustynie Afryki Północnej, plaże i miasteczka we Włoszech, oraz zniszczoną przez wojnę Jugosławię. Zastanawiacie się, czy warto się wybierać na tę wycieczkę.

Codename: Panzers - Faza Druga - recenzja gry

The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2005

Światowa premiera „Nebula Realm” przeszła bez większego echa, o czym świadczą m.in. znikome informacje na jej temat zarówno w Internecie, jak i w prasie. Ale czy rzeczywiście „Nebula Realm” to porażka na całej linii frontu? Niekoniecznie.

The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry

Darwinia - recenzja gry

recenzja gry29 lipca 2005

Dziwny to produkt. Niby stworzony w XXI wieku, a bliżej mu do pozycji sprzed dziesięciu lat. Nie ma żadnych wątpliwości, że jest to gra dla wymagających użytkowników. Nie oferuje wodotrysków, ale w zamian daje rzecz niezwykle pożądaną – oryginalność.

Darwinia - recenzja gry

Shadow Vault - recenzja gry

recenzja gry27 lipca 2005

Połowa XX wieku, nikt nie podejrzewa istnienia istot pozaziemskich. Obcy statek atakuje naszą planetę, co w konsekwencji doprowadza do wybuchu zakrojonego na szeroką skalę konfliktu. Wykorzystane zostają arsenały atomowe poszczególnych mocarstw.

Shadow Vault - recenzja gry

Earth 2160 - recenzja gry

recenzja gry14 lipca 2005

Earth 2160 jest jednym z najlepszych RTS-ów dostępnych na rynku. Jest w nim wszystko, co powinno być w solidnej strategii: niebanalna fabułą, nietuzinkowa grafika, przeogromna liczba budowli oraz pojazdów.

Earth 2160 - recenzja gry

Imperial Glory - recenzja gry

recenzja gry11 lipca 2005

Przemyślana dyplomacja, bez której ani rusz, dopracowane realia historyczne, niebrzydka grafika oraz sposobność rozegrania 5 bitew, które zmieniły oblicze świata, to niewątpliwe atuty tej najpoważniejszej konkurencji dla serii Total War.

Imperial Glory - recenzja gry

Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2005

Strategie turowe nie są szczególnie licznie reprezentowanym gatunkiem. Dobrze, jeśli w roku pojawi się kilka turówek do wyboru. Domination jest jedną z najgodniejszych uwagi.

Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry

Twierdza 2 - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2005

Błąd na błędzie, a jednak da się w drugą część Twierdzy grać. Co więcej, zarządzanie średniowiecznym miasteczkiem daje wiele satysfakcji. Zajmujemy się ekonomią, dbamy o wykwintne życie naszego Lorda oraz budujemy zamki i prowadzimy wojny.

Twierdza 2 - recenzja gry

Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry

recenzja gry21 czerwca 2005

Autorzy drugiej części Kozaków nie poszli na skróty – włożyli w ten tytuł naprawdę wiele serca, co widać chociażby po dużej liczbie nowatorskich zmian. W zasadzie mamy do czynienia z inną grą.

Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry

Full Spectrum Warrior - recenzja gry

recenzja gry16 czerwca 2005

Nasza władza ogranicza się do kierowania poczynaniami ośmioosobowej grupy szturmowej. Pierwsze zaskoczenie – prawie nigdy nie sterujemy jednym bohaterem. Tak więc, co ja tutaj robię? Ano, wydaję rozkazy.

Full Spectrum Warrior - recenzja gry

Empire Earth II - recenzja gry

recenzja gry30 maja 2005

„Empire Earth” była niezwykle rozbudowaną strategią czasu rzeczywistego – gra została uznana przez serwis GameSpy za najważniejszą produkcję roku 2001. „Empire Earth II” to również niezwykle udana gra. Musiszmieć dla każdego fana RTS-ów.

Empire Earth II - recenzja gry

Playboy: The Mansion - recenzja gry

recenzja gry23 maja 2005

Wcielamy się w postać szefa Playboya. Nasze zadanie jest proste, pokierować wydawnictwem tak, aby stało się ono jak najbardziej znane i popularne. Jedno trzeba przyznać – takich gier ekonomicznych mamy na konsolę PlayStation 2 bardzo mało.

Playboy: The Mansion - recenzja gry

Act of War: Direct Action - recenzja gry

recenzja gry12 maja 2005

Autorzy z Eugen Systems zatroszczyli się o swoje dzieło od początku do końca, przykładając się nie tylko do samej rozgrywki, lecz również tła fabularnego. Opowieść ukazana w grze przypomina swoją złożonością i zwrotami akcji niejeden technothriller.

Act of War: Direct Action - recenzja gry

Playboy: The Mansion - recenzja gry na PC

recenzja gry25 marca 2005

Wcielając się w rolę historycznego założyciela najsłynniejszego erotycznego czasopisma na świecie, zbudujemy trwałe fundamenty pod wypełnione luksusami, hedonistyczne życie. Takie przynajmniej były założenia gry. A co z nich wyszło?

Playboy: The Mansion - recenzja gry na PC

Silent Storm: Sentinels - recenzja gry

recenzja gry23 marca 2005

„Silent Storm: Sentinels” to wymagający dodatek, który powinien spodobać się sympatykom właściwej gry. Szkoda tylko, iż omawiany add-on jest trochę krótki, jednak na wyższych poziomach trudności każdy krok powinien być dogłębnie przemyślany...

Silent Storm: Sentinels - recenzja gry

Pop Life: Droga na Szczyt - recenzja gry

recenzja gry17 marca 2005

Fabuła gry opowiada o zdolnym artyście, który dopiero co wygrał program pokroju „Idola”, w grze nazwany „Pop Life”. W trakcie jego dalszej drogi na szczyty trzymać za rączkę będzie go gracz.

Pop Life: Droga na Szczyt - recenzja gry
The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry

The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2005

Jeżeli „The Settlers: Heritage of Kings” traktujemy jako RTS, niezwiązany z poprzednimi odsłonami Osadników, jest to gra wyśmienita. Bądźmy jednak fair. Mimo wszystko, tytuł do czegoś zobowiązuje.

The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry

Immortal Cities: Children of the Nile - recenzja gry

recenzja gry21 lutego 2005

„Dzieci Nilu” są bardzo udaną grą. Precyzyjnie przemyślaną i z równym pietyzmem wykonaną. Gra się w nią bardzo przyjemnie. Niestety nie ma co liczyć na to, że zdołają one wyrwać z życiorysu większy kawał czasu.

Immortal Cities: Children of the Nile - recenzja gry