Recenzje gier strategicznych 15
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault - recenzja gry
recenzja gry14 listopada 2005
Miejsce: skuta lodem planeta Lorn V. Nagroda: Titan Dominatus, broń o legendarnej sile. Graczy: czterech – barbarzyńscy Orkowie, podstępni Eldarowie, mroczni Marines Chaosu i Gwardia Imperialna. Zwycięzca: jeden.
Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault - recenzja gryBlitzkrieg 2 - recenzja gry
recenzja gry4 listopada 2005
Jedna z największych gier strategicznych umiejscowionych w klimacie II Wojny Światowej. Czy jednak jej rozmach jest dla każdego?
Blitzkrieg 2 - recenzja gryBlack & White 2 - recenzja gry
recenzja gry24 października 2005
Po czterech latach oczekiwania ukazuje się druga odsłona wielkiego hitu. Znów wcielamy się w rolę wszechmogącego boga i sterujemy życiem setek poddanych. Nie mogło również zabraknąć chowańca, który nabrał jeszcze większego apetytu na wojny.
Black & White 2 - recenzja gryRome: Total War - Barbarian Invasion - recenzja gry
recenzja gry18 października 2005
Poprzednia odsłona tej znanej serii gier strategicznych pokazywała wielkość i chwałę antycznego Rzymu. Najnowszy dodatek przedstawia jego upadek.
Rome: Total War - Barbarian Invasion - recenzja gryWorms 4: Totalna Rozwałka - recenzja gry
recenzja gry6 października 2005
Z jednej strony jest to gra przyjemna, lekka i zabawna. Z drugiej niemal się nie odróżnia od swoich trójwymiarowych poprzedniczek. Polonizacja jest zaś po prostu dobra. Czy jednak nowe Wormsy pozwalają się w nich zatracić?
Worms 4: Totalna Rozwałka - recenzja gryWorms 4: Mayhem - recenzja gry
recenzja gry15 września 2005
Team 17 nie ustaje w dążeniu do stworzenia idealnej wersji Worms. Czy Worms 4: Mayhem jest tym, czym być powinno?
Worms 4: Mayhem - recenzja gryCodename: Panzers - Faza Druga - recenzja gry
recenzja gry9 września 2005
W Fazie Drugiej dla turystów przewidziano tak malownicze miejsca, jak pokryte złocistym piaskiem pustynie Afryki Północnej, plaże i miasteczka we Włoszech, oraz zniszczoną przez wojnę Jugosławię. Zastanawiacie się, czy warto się wybierać na tę wycieczkę.
Codename: Panzers - Faza Druga - recenzja gryThe Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry
recenzja gry25 sierpnia 2005
Światowa premiera „Nebula Realm” przeszła bez większego echa, o czym świadczą m.in. znikome informacje na jej temat zarówno w Internecie, jak i w prasie. Ale czy rzeczywiście „Nebula Realm” to porażka na całej linii frontu? Niekoniecznie.
The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gryDarwinia - recenzja gry
recenzja gry29 lipca 2005
Dziwny to produkt. Niby stworzony w XXI wieku, a bliżej mu do pozycji sprzed dziesięciu lat. Nie ma żadnych wątpliwości, że jest to gra dla wymagających użytkowników. Nie oferuje wodotrysków, ale w zamian daje rzecz niezwykle pożądaną – oryginalność.
Darwinia - recenzja gryShadow Vault - recenzja gry
recenzja gry27 lipca 2005
Połowa XX wieku, nikt nie podejrzewa istnienia istot pozaziemskich. Obcy statek atakuje naszą planetę, co w konsekwencji doprowadza do wybuchu zakrojonego na szeroką skalę konfliktu. Wykorzystane zostają arsenały atomowe poszczególnych mocarstw.
Shadow Vault - recenzja gryEarth 2160 - recenzja gry
recenzja gry14 lipca 2005
Earth 2160 jest jednym z najlepszych RTS-ów dostępnych na rynku. Jest w nim wszystko, co powinno być w solidnej strategii: niebanalna fabułą, nietuzinkowa grafika, przeogromna liczba budowli oraz pojazdów.
Earth 2160 - recenzja gryImperial Glory - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2005
Przemyślana dyplomacja, bez której ani rusz, dopracowane realia historyczne, niebrzydka grafika oraz sposobność rozegrania 5 bitew, które zmieniły oblicze świata, to niewątpliwe atuty tej najpoważniejszej konkurencji dla serii Total War.
Imperial Glory - recenzja gryMassive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry
recenzja gry24 czerwca 2005
Strategie turowe nie są szczególnie licznie reprezentowanym gatunkiem. Dobrze, jeśli w roku pojawi się kilka turówek do wyboru. Domination jest jedną z najgodniejszych uwagi.
Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gryTwierdza 2 - recenzja gry
recenzja gry24 czerwca 2005
Błąd na błędzie, a jednak da się w drugą część Twierdzy grać. Co więcej, zarządzanie średniowiecznym miasteczkiem daje wiele satysfakcji. Zajmujemy się ekonomią, dbamy o wykwintne życie naszego Lorda oraz budujemy zamki i prowadzimy wojny.
Twierdza 2 - recenzja gryKozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry
recenzja gry21 czerwca 2005
Autorzy drugiej części Kozaków nie poszli na skróty – włożyli w ten tytuł naprawdę wiele serca, co widać chociażby po dużej liczbie nowatorskich zmian. W zasadzie mamy do czynienia z inną grą.
Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gryFull Spectrum Warrior - recenzja gry
recenzja gry16 czerwca 2005
Nasza władza ogranicza się do kierowania poczynaniami ośmioosobowej grupy szturmowej. Pierwsze zaskoczenie – prawie nigdy nie sterujemy jednym bohaterem. Tak więc, co ja tutaj robię? Ano, wydaję rozkazy.
Full Spectrum Warrior - recenzja gryEmpire Earth II - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2005
„Empire Earth” była niezwykle rozbudowaną strategią czasu rzeczywistego – gra została uznana przez serwis GameSpy za najważniejszą produkcję roku 2001. „Empire Earth II” to również niezwykle udana gra. Musiszmieć dla każdego fana RTS-ów.
Empire Earth II - recenzja gryPlayboy: The Mansion - recenzja gry
recenzja gry23 maja 2005
Wcielamy się w postać szefa Playboya. Nasze zadanie jest proste, pokierować wydawnictwem tak, aby stało się ono jak najbardziej znane i popularne. Jedno trzeba przyznać – takich gier ekonomicznych mamy na konsolę PlayStation 2 bardzo mało.
Playboy: The Mansion - recenzja gryAct of War: Direct Action - recenzja gry
recenzja gry12 maja 2005
Autorzy z Eugen Systems zatroszczyli się o swoje dzieło od początku do końca, przykładając się nie tylko do samej rozgrywki, lecz również tła fabularnego. Opowieść ukazana w grze przypomina swoją złożonością i zwrotami akcji niejeden technothriller.
Act of War: Direct Action - recenzja gryPlayboy: The Mansion - recenzja gry na PC
recenzja gry25 marca 2005
Wcielając się w rolę historycznego założyciela najsłynniejszego erotycznego czasopisma na świecie, zbudujemy trwałe fundamenty pod wypełnione luksusami, hedonistyczne życie. Takie przynajmniej były założenia gry. A co z nich wyszło?
Playboy: The Mansion - recenzja gry na PCSilent Storm: Sentinels - recenzja gry
recenzja gry23 marca 2005
„Silent Storm: Sentinels” to wymagający dodatek, który powinien spodobać się sympatykom właściwej gry. Szkoda tylko, iż omawiany add-on jest trochę krótki, jednak na wyższych poziomach trudności każdy krok powinien być dogłębnie przemyślany...
Silent Storm: Sentinels - recenzja gryPop Life: Droga na Szczyt - recenzja gry
recenzja gry17 marca 2005
Fabuła gry opowiada o zdolnym artyście, który dopiero co wygrał program pokroju „Idola”, w grze nazwany „Pop Life”. W trakcie jego dalszej drogi na szczyty trzymać za rączkę będzie go gracz.
Pop Life: Droga na Szczyt - recenzja gryThe Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2005
Jeżeli „The Settlers: Heritage of Kings” traktujemy jako RTS, niezwiązany z poprzednimi odsłonami Osadników, jest to gra wyśmienita. Bądźmy jednak fair. Mimo wszystko, tytuł do czegoś zobowiązuje.
The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gryImmortal Cities: Children of the Nile - recenzja gry
recenzja gry21 lutego 2005
„Dzieci Nilu” są bardzo udaną grą. Precyzyjnie przemyślaną i z równym pietyzmem wykonaną. Gra się w nią bardzo przyjemnie. Niestety nie ma co liczyć na to, że zdołają one wyrwać z życiorysu większy kawał czasu.
Immortal Cities: Children of the Nile - recenzja gry