Recenzje gier strategicznych 13
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2006
Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gryCezar IV - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2006
Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.
Cezar IV - recenzja gryAnno 1701 - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Anno 1701 to niezwykle wciągająca i atrakcyjna graficznie gra. Gra, która niestety padła ofiarą przekształceń pod kątem współczesnych graczy, którzy chętniej grają w tytuły łatwiejsze niż trudniejsze.
Anno 1701 - recenzja gryHeroes of Annihilated Empires - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2006
Jacy powinni być Heroesi, żeby zostać grą roku 2006? Pytanie życzeniowe, ale dlaczego mamy nie stawiać sobie i innym ambitnych celów?
Heroes of Annihilated Empires - recenzja gryMedieval II: Total War - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2006
Medevial II to kolejna z serii gier strategicznych Total War. Formalnie jest to też remake pierwszej gry z tej serii, którą wydano cztery lata temu. Akcję gry osadzono w latach 1080 – 1530. Celem gracza jest podbicie ówczesnego świata.
Medieval II: Total War - recenzja gryThe Guild 2 - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2006
Noc. Głucha, czarna noc. Miasto pogrążone w śnie. Gdzieś przemknie nocny padlinożerca. Gdzieś indziej da się słyszeć chłeptanie spragnionego wampira. W okolicach cmentarza pojękuje nieumarły, a po kniejach grasują ci, co krzyczą „dobytek, albo życie!”.
The Guild 2 - recenzja grySid Meier's Railroads! - recenzja gry
recenzja gry8 listopada 2006
Gry sygnowane nazwiskiem Sida Meiera są od wielu lat kojarzone z ciekawymi strategiami, przy których można w bardzo miły sposób spędzić niejeden wieczór. Są to też zazwyczaj bardzo złożone tytuły.
Sid Meier's Railroads! - recenzja gryAge of Empires III: The WarChiefs - recenzja gry
recenzja gry24 października 2006
Niemal rok czasu potrzebowała firma Ensemble Studios, żeby przygotować dodatek do Age of Empires III. Tak długi okres prac jest całkowicie zrozumiały, wszak nie mamy tu do czynienia z pierwszoosobową strzelaniną, ale z bardzo rozbudowaną grą wojenną.
Age of Empires III: The WarChiefs - recenzja gryCivCity: Rome - recenzja gry
recenzja gry19 października 2006
Gdybym dziś miał moc cezara, a w CivCity tak do mnie mówili, rzuciłbym kod tej gry lwom na pożarcie, albo w przypływie litości od razu wydałbym ją w taniej, gazetowej serii.
CivCity: Rome - recenzja gryFaces of War: Oblicza Wojny - recenzja gry
recenzja gry10 października 2006
Faces of War: Oblicza Wojny to jedna z najnowszych gier wojennych, osadzonych w realiach II Wojny Światowej. Jest to sequel wydanej w 2004 roku gry Soldiers: Ludzie Honoru, która zrobiła sporo zamieszania w światku graczy.
Faces of War: Oblicza Wojny - recenzja gryJoint Task Force - recenzja gry
recenzja gry5 października 2006
Czas spędzony przy grze mija nie wiadomo kiedy i jest to zasługa interesujących misji oraz ciekawego systemu rozgrywania walk.
Joint Task Force - recenzja gryCompany of Heroes: Kompania Braci - recenzja gry
recenzja gry29 września 2006
Company of Heroes to bezwzględnie najlepszy z do tej pory wydanych RTS-ów, rozgrywających się w gorącym okresie II wojny światowej, w jakie miałem okazję grać – żaden Blitzkrieg II, Codename: Panzers czy inny Rush for Berlin nie może mu podskoczyć.
Company of Heroes: Kompania Braci - recenzja gryBrygada E5: New Jagged Union - recenzja gry
recenzja gry20 września 2006
Tytuł adresowany do grona wszelakiej maści „gunofilów”, całej reszcie już nie musi jawić się tak atrakcyjnie. Można by napisać, iż Brygada to świetna rozgrzewka przed JA 3D, ale byłoby to krzywdzące – gra świetnie broni się sama.
Brygada E5: New Jagged Union - recenzja gryGalactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gry
recenzja gry1 września 2006
Po co przejmować się losami jednej planety, skoro można decydować o losach całej galaktyki? Galactic Civilizations 2 zadaje to pytanie i posuwa ideę Cywilizacji o jeden krok dalej.
Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja grySid Meier's Civilization IV: Warlords - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2006
Warlords są bez wątpienia produktem udanym – umiejętnie rozszerzającym bogactwo podstawowej wersji Cywilizacji 4 o nowe możliwości. Unikalne budynki i nowe cechy przywódców czynią poszczególne nacje jeszcze bardziej wyjątkowymi.
Sid Meier's Civilization IV: Warlords - recenzja grySpellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - recenzja gry
recenzja gry21 sierpnia 2006
Sorvina opanowuje krainę Mrocznych Elfów, zabijając przy tym mistrza miecza – Craiga Un Shallah. Objęcie władzy nad swoimi pobratymcami jest tylko pierwszym etapem jej dalekosiężnych planów. Jednak córka Craiga ucieka...
Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - recenzja gryRise & Fall: Civilizations at War - recenzja gry
recenzja gry8 sierpnia 2006
Rise & Fall jest dość oryginalną hybrydą dwóch gatunków: klasycznego, post-age-owego RTS-a oraz gry akcji TPP. Ten międzygatunkowy miks powalony na kolana został przez beznadziejną wręcz mechanikę i interfejs.
Rise & Fall: Civilizations at War - recenzja gryRush for Berlin - recenzja gry
recenzja gry4 sierpnia 2006
Stormregion znowu atakuje! Tym razem naciera falami zapijaczonej piechoty, wspierając się zrzutami ulotek i ostrzeliwując z... drewnianych czołgów. Czy jednak już trzeba pakować manatki i uciekać w popłochu?
Rush for Berlin - recenzja gryEmergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gry
recenzja gry10 lipca 2006
Nowatorsko opracowany tryb kampanii z szeregiem zróżnicowanych misji, dziesiątki rodzajów sprzętu i jednostek ratowniczych, zabawa w trybie multiplayer - oto czwarta część Emergency.
Emergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gryGlory of the Roman Empire - recenzja gry
recenzja gry28 czerwca 2006
Założenia są bardzo podobne do stosowanych w innych grach typu „city building”. Czasem trzeba rozwinąć miasto, czasem wybudować coś konkretnego. Tu nad gubernatorem nie stoi z batem Cezar, pojawiają się tylko sugestie doradcy.
Glory of the Roman Empire - recenzja gryRise of Nations: Rise of Legends - recenzja gry
recenzja gry20 czerwca 2006
Co otrzymamy łącząc w jednej grze szkice Leonarda da Vinci, baśnie tysiąca i jednej nocy oraz kulturę Majów? Okazuje się, że całkiem niezłą strategię czasu rzeczywistego.
Rise of Nations: Rise of Legends - recenzja gryWar on Terror - recenzja gry
recenzja gry16 czerwca 2006
Akcja toczy się w 2008 roku. Po 11 września terroryzm rozkwitł. Kraje całego świata postanowiły połączyć siły i stworzyć wspólną organizację do walki z terrorystami – WOFOR.
War on Terror - recenzja gryHeroes of Might & Magic V - recenzja gry
recenzja gry8 czerwca 2006
Ładna to gra. Mało kto patrzy już dziś na człon „Might & Magic” przez pryzmat inicjalnie związanej z nim serii cRPG. Liczą się już tylko Heroesi, i to nie bez powodu.
Heroes of Might & Magic V - recenzja gryFull Spectrum Warrior: Ten Hammers - recenzja gry
recenzja gry1 czerwca 2006
W Ten Hammers ponownie wcielamy się w rolę amerykańskich żołnierzy, którzy zostali wysłani do wyimaginowanego Zekistanu. Skojarzenia z państwami bliskiego wschodu są nadal jak najbardziej na miejscu.
Full Spectrum Warrior: Ten Hammers - recenzja gry