Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier strategicznych 14

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.

Desperados 2: Cooper's Revenge - recenzja gry

recenzja gry31 maja 2006

Desperados 2: Cooper’s Revenge z całą pewnością rozczaruje wielu fanów pierwszej części tej serii. Gra robi wrażenie wydawanej w dużym pośpiechu, przez co wiele jej elementów nie zostało należycie dopracowanych.

Desperados 2: Cooper's Revenge - recenzja gry

Black & White 2: Wojny Bogów - recenzja gry

recenzja gry30 maja 2006

Największym plusem Wojny Bogów jest wprowadzenie do rozgrywki złowrogiego boga. Ponadto otrzymujemy nowego chowańca i... tak naprawdę niewiele więcej.

Black & White 2: Wojny Bogów - recenzja gry

Age of Empires: The Age of Kings - recenzja gry

recenzja gry17 maja 2006

Ensemble Studios podjęło się trudnego zadania, lecz wykonało je tak jak powinno. Pomimo wprowadzenia tur, gra nie utraciła cudownego klimatu, jaki towarzyszył Age of Empires wydanemu blisko 10 lat temu.

Age of Empires: The Age of Kings - recenzja gry

The Plan - recenzja gry

recenzja gry8 maja 2006

Powiadają, że żadna praca nie hańbi. Ośmielę się twierdzić inaczej: złodziejstwo hańbi. Inna rzecz, że mając skarbiec pełen forsy, nie musiałbym się tą hańbą przejmować. Tak jak Stephen Foster, jeden z głównych bohaterów gry The Plan. Stephen się zhańbił.

The Plan - recenzja gry

Act of War: High Treason - recenzja gry

recenzja gry13 kwietnia 2006

Eugen Systems oddało w nasze ręce kolejny dobry produkt – nad Act of War: High Treason można przyjemnie spędzić kilka wieczorów.

Act of War: High Treason - recenzja gry

Z Moskwy po Berlin - recenzja gry

recenzja gry12 kwietnia 2006

Na bazie silnika z Desert Rats vs. Afrika Korps powstało kilka tytułów: 1944: Battle of the Bulge, D-Day czy Z Moskwy po Berlin – tak samo wyglądające, ale na pewno nie równie ciekawe, jak Pustynne Szczury.

Z Moskwy po Berlin - recenzja gry

HotDogs HotGirls - recenzja gry

recenzja gry30 marca 2006

HotDogs HotGirls prezentuje się zdecydowanie lepiej niż można byłoby początkowo sądzić. Z całą pewnością nie można jednak określić tej gry mianem pełnoprawnej strategii, gdyż elementy ekonomiczne zostały w bardzo dużym stopniu uproszczone.

HotDogs HotGirls - recenzja gry

Battalion Wars - recenzja gry

recenzja gry30 marca 2006

Pamiętacie Cannon Fodder, kultową strzelaninę z Amigi? Wyobraźcie sobie podobny klimat – zabawne, karykaturalne postaci żołnierzy i pojazdów, duża dynamika, zręcznościowy charakter. Teraz to wszystko ubierzmy w trójwymiarową grafikę z kamerą TPP.

Battalion Wars - recenzja gry

Tycoon City: New York - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2006

Tycoon City: New York tak na dobrą sprawę nie jest pełnoprawną strategią ekonomiczną. O posiadane fundusze rzadko kiedy trzeba się martwić – niemniej można przy niej bardzo miło niejeden wieczór spędzić.

Tycoon City: New York - recenzja gry
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry

recenzja gry3 marca 2006

EA rzadko aż tak dobitnie udowadnia, że potrafi wydać sequela z wyobraźnią. BfME2 jest nie tylko solidnym RTS-em, ale i gratką dla każdego, który na temat Śródziemia wie trochę więcej, niż zostało powiedziane w filmach.

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry

Star Wars: Empire At War - recenzja gry

recenzja gry2 marca 2006

W EaW znajdziesz wszystko, co rozsławiło Gwiezdne Wojny. Dostaniesz szturmowców w białym plastiku, Lorda Vadera duszącego rebeliantów, trójkątne niszczyciele, X-wingi oraz Sokoła Millenium. Całość polana lekkim, RTS-owym sosem i dopięta na ostatni guzik.

Star Wars: Empire At War - recenzja gry

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2006

W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! - recenzja gry

recenzja gry21 lutego 2006

RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! powinien zadowolić wszystkich, którym obcowanie z podstawową wersją gry sprawiało przyjemność. Dodatek nie wniósł rewolucyjnych zmian do rozgrywki, wprowadził natomiast sporą liczbę nowych elementów.

RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! - recenzja gry

Command & Conquer: The First Decade - recenzja gry

recenzja gry17 lutego 2006

Command & Conquer: The First Decade podsumowuje dziesięcioletnią historię serii i umożliwia ponowne zagłębienie się w zmagania pomiędzy zwaśnionymi frakcjami. Kompilacja oferuje niemal wszystkie produkcje z cyklu oraz liczne bonusy.

Command & Conquer: The First Decade - recenzja gry

Space Rangers 2: Rebelia - recenzja gry

recenzja gry19 stycznia 2006

Gra znakomita pod każdym względem. Przywraca wspomnienia o eksploracji Morza Karaibskiego w Sid Meier’s Pirates! czy przestrzeni kosmicznej we Frontierze. Rozległy świat i pełna swoboda działań!

Space Rangers 2: Rebelia - recenzja gry

The Movies - recenzja gry

recenzja gry13 stycznia 2006

Lionhead nigdy nie wydało trzech gier w przeciągu jednego roku. Tym razem zrobiło to na przestrzeni 4 miesięcy. Gdyby rzeczywisty rynek był tak przewidywalny jak w ten przedstawiony The Movies, Molyneux i spółka byliby skazani na kąpiele w szampanie.

The Movies - recenzja gry

Outfront: Na Tyłach Wroga - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2005

O ile Soldiers: Ludzie Honoru, autorstwa rosyjskich programistów z Best Way, zdobyli światową popularność, tak wydany niedawno dodatek do nich (stworzony przez inną ekipę – Dark Fox), przeszedł bez większego echa.

Outfront: Na Tyłach Wroga - recenzja gry

Shattered Union - recenzja gry

recenzja gry23 grudnia 2005

Strategie turowe kojarzą się z wyjątkowo wymagającymi grami. Shattered Union na pierwszy rzut oka przypomina taki właśnie produkt. Jak się jednak okazuje, to tytuł nieporównywalnie przyjemniejszy w obsłudze.

Shattered Union - recenzja gry

Dragonshard - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2005

Akcja gry przenosi nas do Eberronu, świata powstałego z ciał trzech walczących ze sobą smoków. Dwa z nich utworzyły planetę, natomiast trzeci przybrał formę otaczającego ją pierścienia kryształów, czasem spadających na ziemię – tytułowych dragonshards.

Dragonshard - recenzja gry

UFO: Decydujące Starcie - recenzja gry

recenzja gry16 grudnia 2005

Historia opowiedziana w Aftershocku ma miejsce po wydarzeniach opowiedzianych w Aftermath. Ziemią rządzą najeźdźcy, a ludzie przebywają na zewnętrznych stacjach kosmicznych. Na domiar złego powierzchnię globu pokrywa... biomasa.

UFO: Decydujące Starcie - recenzja gry

Dyplomacja - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2005

Negocjowanie „pod stołem” umów z innymi państwami, by w najmniej spodziewanym momencie wbić im w plecy sztylet i doprowadzić do ich ostatecznego upadku, to kwintesencja oryginalnej Dyplomacji. W komputerowej adaptacji gracze mogą robić to samo.

Dyplomacja - recenzja gry
Age of Empires III - recenzja gry

Age of Empires III - recenzja gry

recenzja gry1 grudnia 2005

Dziki Zachód jeszcze nigdy nie był tak pięknie cyfrowy. Jeden z największych tegorocznych pewniaków uderza z siłą rozpędzonego stada bizonów i nie zatrzyma go nawet propozycja zapalenia fajki pokoju.

Age of Empires III - recenzja gry

Sid Meier's Civilization IV - recenzja gry

recenzja gry28 listopada 2005

Gry komputerowe jak każda z dziedzin rozrywki mają swoich klasyków i mistrzów. Sid Meier jest jednym i drugim, a przynajmniej dwie z firmowanych jego nazwiskiem gier bez wątpienia na stałe weszły do kanonu. Jedną z nich jest Cywilizacja.

Sid Meier's Civilization IV - recenzja gry

Emergency 3 - recenzja gry

recenzja gry16 listopada 2005

Alarm! Katastrofa! Kto żyw spieszy na ratunek, a kierowanie akcją i minimalizowanie ofiar w ludziach należy do ciebie!

Emergency 3 - recenzja gry